eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceRemonty cząstkowe infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego - roboty uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego – roboty uzupełniające

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 36

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47dc1dd9-d9c7-4505-9238-5a9299682372

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarząd dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego – roboty uzupełniające

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47dc1dd9-d9c7-4505-9238-5a9299682372

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040232/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Remonty cząstkowe infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego - roboty uzupełniające

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524046

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie udzielono w okresie ostatnich 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia przewidziana była w ogłoszeniu o zamówieniu i umowie dla zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, a łączna wartość stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, co było warunkiem w tym zamówieniu.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZDP.ZP.26.7.2025

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.26.7.2025.2.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty związane z miejscowymi remontami infrastruktury drogowej w ciągach dróg powiatowych.
Roboty będą realizowane na podstawie uzgodnień z Zamawiającym.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie minimum 80% wartości zamówienia do wartości umowy, pod warunkiem odpowiedniego zaangażowania Wykonawcy i sprzyjających warunków atmosferycznych. Do rozliczenia zadania stosowany będzie kosztorys, który był załącznikiem do umowy podstawowej.
Specyfikacje techniczne, są specyfikacjami ogólnie stosowanymi, jednak z uwagi na utrzymaniowy (bieżące naprawy) charakter robót o sposobie wykonania będzie decydował Zamawiający.
Wykonanie robót odbywać się będzie wyłącznie na podstawie zleceń Zamawiającego. Zamawiający będzie zlecać wykonanie poszczególnych robót określając ich przedmiot, zakres, lokalizację oraz termin wykonania. Poszczególne roboty Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco.
Poszczególne roboty zlecone przez ZDP należy wykonać i zgłosić do odbioru przez Zamawiającego w terminie, zgodnie ze zleceniem lub uzgodnieniem z inspektorem nadzoru.
Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia:
- rozbiórka krawężników, obrzeży i nawierzchni chodnika wraz z utylizacją,
- remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej i granitowej, z rozbiórką kostki, uzupełnieniem podbudowy, ułożenie kostki nowej lub z rozbiórki,
- montaż krawężników i obrzeży,
- ułożenie ścieku przykrawężnikowego,
- drobne naprawy betonem,
- regulacja pionowa studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych,
- regulacja zasuw wodociągowych i hydrantów,
- wykonanie przykanalika,
- wymiana kratki na studzience wodościekowej, włazu kanalizacyjnego, pokryw studzienek rewizyjnych,
- cięcie piłą nawierzchni – wycinka krawężnika,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit.,
- roboty ziemne,
- umocnienie skarp narzutem z kamienia łamanego i brukiem z kamienia naturalnego,
- spoinowanie bruku kamiennego,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym,
- wymiana uszkodzonej kanalizacji deszczowej,
- wymiana uszkodzonych barier.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i kosztorysie dla zamówienia podstawowego, SST oraz wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Obłaza Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350911727

7.3.4) Miejscowość: Krzyszkowice 191

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.