Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup urządzeń i wyposażenia magazynku OC na zadania związane z ochroną ludności i obroną cywilną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 616 96 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń i wyposażenia magazynku OC na zadania związane z ochroną ludności i obroną cywilną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b1529e-cc84-40b2-b8bb-568dae218f6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042505/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup urządzeń i wyposażenia magazynku OC na zadania związane z ochroną ludności i obroną cywilną
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45b1529e-cc84-40b2-b8bb-568dae218f6b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”)
Szczegółowe informacje dot. środków komunikacji elektronicznej określone zostały w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) i poświadczania za zgodność musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. W przypadku gdy Wykonawca nie wyodrębni w ten sposób poufności informacji, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne ujawnienie ich treści razem z informacjami jawnymi.
W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (Opatrzenie podpisem zaufanym lub podpisem osobistym dopuszczalne jest w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne), mogą być opatrzone podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie
e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia5 wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@moszczenica.eu lub Tomasz.Mikulski@moszczenica.eu (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Moszczenica w osobie Wójta Gminy Moszczenica z siedzibą w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, tel. 44 616 96 25, e-mail: ug@moszczenica.eu;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Moszczenica jest Pani Aneta Maćkiewicz, kontakt: iod@moszczenica.eu, tel. 44 – 616 96 25;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie
zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PBP.271. 23 .2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zamówienia – dostawa agregatów prądotwórczych wysokonapięciowych
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
31122000-7 Jednostki prądotwórcze
Elementem zamówienia jest dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych o następujących minimalnych wymaganiach:
Agregat o mocy 30 kW (41 kVA) na przyczepie – 2 szt.:
- Silnik napędzany olejem napędowym (diesel), chłodzony cieczą.
- Napięcie trójfazowe 400V oraz jednofazowe 230V.
- Zabezpieczenie CCU przeciążeniowo-termiczne.
- Pełna stabilizacja napięcia (AVR).
- Głośność pracy max. 75 dB.
- Przyczepa o DMC max. 1350 kg.
Agregat przygotowany do użycia (oleje, ciecze chłodzące).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa.
2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium nr 1 – „Cena” – 60%
Kryterium nr 2 – „Okres gwarancji” – 40%
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta złożona przez Wykonawcę nie wykluczonego z udziału w postępowaniu, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, którego oferta uzyskała łącznie największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, obliczoną wg wzoru:
PX = PC + PG
Gdzie:
Px - suma punktów danej oferty,
PC - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 1 - „Cena”
PG - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 2 - „Okres gwarancji”
Niniejsze kryteria mają zastosowanie do każdej części zamówienia
4. Kryterium nr 1 „Cena”
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Cena oferty najtańszej
PC - Liczba punktów oferty badanej = x 60 pkt
Cena oferty badanej
5. Kryterium „Okres gwarancji”
Niniejsze kryterium dot. gwarancji na dostarczone urządzenia. Oferta w której Wykonawca zaproponuje najdłuższy okres gwarancji na dostarczone urządzenia otrzyma 40 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Okres gwarancji w badanej ofercie
PG - Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------- x 40 pkt
Okres gwarancji najdłuższy
(spośród ocenianych ofert)
Uwaga!
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony Przedmiot Zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Maksymalny okres udzielonej gwarancji jaki uwzględniony zostanie do wyliczenia ilości punktów w tym kryterium wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania w ofercie okresu gwarancji (udzielenia gwarancji) na dostarczone urządzenia, który będzie większy niż 60 miesięcy do wyliczeń będzie przyjmowana wartość 60 miesięcy.
Okres rękojmi za wady fizyczne będzie równy okresowi gwarancji. Warunki udzielonej gwarancji będą nie gorsze niż warunki rękojmi.
Warunki gwarancji zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ oraz uzyska najwyższą ilość punktów przyznanych przez komisję przetargową wg wzoru z ust. 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zamówienia – dostawa agregatów prądotwórczych niskonapięciowych
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
31122000-7 Jednostki prądotwórcze
Elementem zamówienia jest dostawa 9 szt. agregatów prądotwórczych o następujących minimalnych wymaganiach:
1) Agregat prądotwórczy o mocy min. 5 kVA – 3 szt.:
- Gniazda AC: 2 x 230 V 16A LWA.
- Stopień ochrony: IP23.
- Głośność pracy max 96dB.
- Rozruch-ręczny/elektryczny.
- napięcie: 230 V.
- Regulacja napięcia: inteligentna / i-AVR, stabilność napięcia: ± 1,5 %.
- Kółka transportowe.
- Czas pracy na pełnym zbiorniku przy 100% obciążenia min. 7h.
Agregat przygotowany do użycia (olej silnikowy).
2) Agregat prądotwórczy o mocy min. 2 kVA – 6 szt.:
- Moc min.2kVA,
- silnik 4-suwowy,
- głośność max. 65 dB,
- napięcie wyjściowe 230V 50Hx, 12V.
- Stabilizacja napięcia AVR.
Agregat przygotowany do użycia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa.
2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium nr 1 – „Cena” – 60%
Kryterium nr 2 – „Okres gwarancji” – 40%
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta złożona przez Wykonawcę nie wykluczonego z udziału w postępowaniu, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, którego oferta uzyskała łącznie największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, obliczoną wg wzoru:
PX = PC + PG
Gdzie:
Px - suma punktów danej oferty,
PC - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 1 - „Cena”
PG - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 2 - „Okres gwarancji”
Niniejsze kryteria mają zastosowanie do każdej części zamówienia
4. Kryterium nr 1 „Cena”
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Cena oferty najtańszej
PC - Liczba punktów oferty badanej = x 60 pkt
Cena oferty badanej
5. Kryterium „Okres gwarancji”
Niniejsze kryterium dot. gwarancji na dostarczone urządzenia. Oferta w której Wykonawca zaproponuje najdłuższy okres gwarancji na dostarczone urządzenia otrzyma 40 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Okres gwarancji w badanej ofercie
PG - Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------- x 40 pkt
Okres gwarancji najdłuższy
(spośród ocenianych ofert)
Uwaga!
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony Przedmiot Zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Maksymalny okres udzielonej gwarancji jaki uwzględniony zostanie do wyliczenia ilości punktów w tym kryterium wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania w ofercie okresu gwarancji (udzielenia gwarancji) na dostarczone urządzenia, który będzie większy niż 60 miesięcy do wyliczeń będzie przyjmowana wartość 60 miesięcy.
Okres rękojmi za wady fizyczne będzie równy okresowi gwarancji. Warunki udzielonej gwarancji będą nie gorsze niż warunki rękojmi.
Warunki gwarancji zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ oraz uzyska najwyższą ilość punktów przyznanych przez komisję przetargową wg wzoru z ust. 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Zamówienia – dostawa namiotu pneumatycznego
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39522530-1 Namioty
Elementem zamówienia jest dostawa namiotu pneumatycznego 10-cio osobowego wraz z wyposażeniem o następujących minimalnych wymaganiach:
- powierzchnia użytkowa min. 30 m2
- Powłoka z tkaniny aramidowej,
- ilość okien 4,
- wypinana podłoga.
- pompka do sprawiania namiotu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa.
2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium nr 1 – „Cena” – 60%
Kryterium nr 2 – „Okres gwarancji” – 40%
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta złożona przez Wykonawcę nie wykluczonego z udziału w postępowaniu, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, którego oferta uzyskała łącznie największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, obliczoną wg wzoru:
PX = PC + PG
Gdzie:
Px - suma punktów danej oferty,
PC - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 1 - „Cena”
PG - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 2 - „Okres gwarancji”
Niniejsze kryteria mają zastosowanie do każdej części zamówienia
4. Kryterium nr 1 „Cena”
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Cena oferty najtańszej
PC - Liczba punktów oferty badanej = x 60 pkt
Cena oferty badanej
5. Kryterium „Okres gwarancji”
Niniejsze kryterium dot. gwarancji na dostarczone urządzenia. Oferta w której Wykonawca zaproponuje najdłuższy okres gwarancji na dostarczone urządzenia otrzyma 40 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Okres gwarancji w badanej ofercie
PG - Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------- x 40 pkt
Okres gwarancji najdłuższy
(spośród ocenianych ofert)
Uwaga!
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony Przedmiot Zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Maksymalny okres udzielonej gwarancji jaki uwzględniony zostanie do wyliczenia ilości punktów w tym kryterium wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania w ofercie okresu gwarancji (udzielenia gwarancji) na dostarczone urządzenia, który będzie większy niż 60 miesięcy do wyliczeń będzie przyjmowana wartość 60 miesięcy.
Okres rękojmi za wady fizyczne będzie równy okresowi gwarancji. Warunki udzielonej gwarancji będą nie gorsze niż warunki rękojmi.
Warunki gwarancji zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ oraz uzyska najwyższą ilość punktów przyznanych przez komisję przetargową wg wzoru z ust. 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Zamówienia – dostawa osuszaczy powietrza
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39721320-1 Osuszacze powietrza
Elementem zamówienia jest dostawa 5 szt. osuszaczy powietrza o następujących minimalnych wymaganiach:
- osuszacze powietrza o przepływie powietrza min.350m3/h.
- obudowa metalowa,
- napięcie zasilające 230v ,
- zbiornik na wodę o pojemności min.6l.
- funkcje: auto restart, automatyczne odszranianie, kontrola napełnienia zbiornika, tryb ciągły, wskaźnik zapełnienia zbiornika.
- zamontowane kółka do transportu oraz metalowy uchwyt ułatwiający transport.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa.
2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium nr 1 – „Cena” – 60%
Kryterium nr 2 – „Okres gwarancji” – 40%
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta złożona przez Wykonawcę nie wykluczonego z udziału w postępowaniu, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, którego oferta uzyskała łącznie największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, obliczoną wg wzoru:
PX = PC + PG
Gdzie:
Px - suma punktów danej oferty,
PC - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 1 - „Cena”
PG - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 2 - „Okres gwarancji”
Niniejsze kryteria mają zastosowanie do każdej części zamówienia
4. Kryterium nr 1 „Cena”
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Cena oferty najtańszej
PC - Liczba punktów oferty badanej = x 60 pkt
Cena oferty badanej
5. Kryterium „Okres gwarancji”
Niniejsze kryterium dot. gwarancji na dostarczone urządzenia. Oferta w której Wykonawca zaproponuje najdłuższy okres gwarancji na dostarczone urządzenia otrzyma 40 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Okres gwarancji w badanej ofercie
PG - Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------- x 40 pkt
Okres gwarancji najdłuższy
(spośród ocenianych ofert)
Uwaga!
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony Przedmiot Zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Maksymalny okres udzielonej gwarancji jaki uwzględniony zostanie do wyliczenia ilości punktów w tym kryterium wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania w ofercie okresu gwarancji (udzielenia gwarancji) na dostarczone urządzenia, który będzie większy niż 60 miesięcy do wyliczeń będzie przyjmowana wartość 60 miesięcy.
Okres rękojmi za wady fizyczne będzie równy okresowi gwarancji. Warunki udzielonej gwarancji będą nie gorsze niż warunki rękojmi.
Warunki gwarancji zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ oraz uzyska najwyższą ilość punktów przyznanych przez komisję przetargową wg wzoru z ust. 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V Zamówienia – dostawa nagrzewnic olejowych
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39721300-5 ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
Elementem zamówienia jest dostawa 5 szt. nagrzewnic olejowych o następujących minimalnych wymaganiach:
- nagrzewnice olejowe zasilane olejem napędowym z systemem odprowadzania spalin, o pojemności zbiornika na paliwo min.30l z palnikiem wewnętrznym -zintegrowanym
- zasilanie elektryczne 230v z kablem zasilającym w zestawie.
- moc grzewcza od 21 do 48 kW,
- minimalny przepływ powietrza 900m3/h.
- wyposażona w kółka transportowe oraz uchwyt.
- w zestawie z przewodem giętkim (rękaw) do nagrzewnicy min. 5 metrów
4.2.6.) Główny kod CPV: 39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa.
2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium nr 1 – „Cena” – 60%
Kryterium nr 2 – „Okres gwarancji” – 40%
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta złożona przez Wykonawcę nie wykluczonego z udziału w postępowaniu, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, którego oferta uzyskała łącznie największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, obliczoną wg wzoru:
PX = PC + PG
Gdzie:
Px - suma punktów danej oferty,
PC - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 1 - „Cena”
PG - ilość punktów danej oferty w kryterium nr 2 - „Okres gwarancji”
Niniejsze kryteria mają zastosowanie do każdej części zamówienia
4. Kryterium nr 1 „Cena”
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Cena oferty najtańszej
PC - Liczba punktów oferty badanej = x 60 pkt
Cena oferty badanej
5. Kryterium „Okres gwarancji”
Niniejsze kryterium dot. gwarancji na dostarczone urządzenia. Oferta w której Wykonawca zaproponuje najdłuższy okres gwarancji na dostarczone urządzenia otrzyma 40 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Okres gwarancji w badanej ofercie
PG - Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------- x 40 pkt
Okres gwarancji najdłuższy
(spośród ocenianych ofert)
Uwaga!
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony Przedmiot Zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Maksymalny okres udzielonej gwarancji jaki uwzględniony zostanie do wyliczenia ilości punktów w tym kryterium wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania w ofercie okresu gwarancji (udzielenia gwarancji) na dostarczone urządzenia, który będzie większy niż 60 miesięcy do wyliczeń będzie przyjmowana wartość 60 miesięcy.
Okres rękojmi za wady fizyczne będzie równy okresowi gwarancji. Warunki udzielonej gwarancji będą nie gorsze niż warunki rękojmi.
Warunki gwarancji zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ oraz uzyska najwyższą ilość punktów przyznanych przez komisję przetargową wg wzoru z ust. 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg. Załącznika nr 3. do SWZ.
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt.: 2, 3 i 4 dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:a) Opis oferowanego sprzętu – wg. Zał. nr 8 do SIWZ
Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
Wykonawcy muszą wykazać, iż zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia powyższego Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów wyszczególnionych w ust. 10 pkt. 3
Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 3 należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni przedmiotowych środków dowodowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis oferowanego sprzętu – wg. Zał. nr 8 do SIWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SWZ;2) Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik) lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeśli sposób reprezentacji nie wynika z KRS
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takiej sytuacji:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem został ustanowiony jeden z wykonawców występujących wspólnie.
2) Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; pełnomocnictwo musi być podpisane (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Stosowne odpisy lub informacje z rejestru lub inne dokumenty potwierdzające upoważnienie muszą zostać dołączone do oferty.
3) Oświadczenia wymienione w rozdz. IX ust. 1 niniejszej Specyfikacji muszą być załączone do oferty dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
4) W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana za najkorzystniejszą, zamawiający zażąda złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualnych na dzień złożenia dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust. 5 dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
6) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulującą ich współpracę.
9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postanowieniu ofertyw przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu proporcjonalnej zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy;
2) zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej, okoliczności, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu Umowy lub zmiany harmonogramu spływu środków finansujących zamówienie z instytucji finansujących;
5) zmiana dotycząca zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia oraz terminu realizacji umowy w przypadku zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach w porównaniu do parametrów określonych w OPZ, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia.
3. W sytuacji zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach określonych w ust. 1 pkt 2 przedłużenie terminu tejże realizacji umowy przez Wykonawcę nie może nastąpić na okres dłuższy niż obiektywne trwanie przyczyny stanowiącej podstawę tejże zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.2. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy/ów, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać nazwę ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi tj. bez udziału podwykonawców.
3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w wykonanie zamówienia (jeżeli są już znani). Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
6. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Doposażenie w agregaty prądotwórcze w ramach zadania pn. Realizacja programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025 na terenie Gminy Miasto Zgierz
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





