Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00465711/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fddb96d2-64c3-4fb5-baf8-02eb25ecdd79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.74.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych: 1. Rurki intubacyjne z mankietem, silikonowane, sterylne – 1 700 szt.; 2. Rurki intubacyjne z mankietem, silikonowane, sterylne – 400 szt.; 3. Rurki intubacyjne zbrojone z prowadnicą w środku, silikonowane – 500 szt.; 4. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym w kształcie walca, sterylna – 120 szt.; 5. Rurka tracheostomijna bez mankietu, silikonowana, bez ftalanów, z zaznaczonym rozmiarem rurki na baloniku kontrolnym sterylna – 150 szt.; 6. Rurka tracheostomijna z mankietem ze stałym szyldem, sterylna – 250 szt.; 7. Rurka tracheostomijna z odsysaniem znad mankietu ze stałym szyldem lub ruchomym szyldem, sterylna – 300 szt.; 8. Rurka tracheostomijna, sterylna – 150 szt.; 9. Prowadnica do ukształtowania rurek intubacyjnych – 350 szt.; 10. Prowadnica jednorazowego użytku do trudnych intubacji, typu Bougie lub równoważna – 100 szt.; 11. Prowadnica jednorazowego użytku do trudnych intubacji, typu Bougie lub równoważna – 130 szt.; 12. Prowadnica do wymiany rurek intubacyjnych z możliwością wentylacji z zagiętym końcem – 20 szt.; 13. Prowadnica do wymiany rurek intubacyjnych z możliwością wentylacji z prostym końcem – 20 szt.; 14. Rurka ustno - gardłowa Guedel lub równoważna – 3 000 szt.; 15. Łącznik 15 mm do rurek intubacyjnych wykonane z tworzywa sztucznego – 20 op.; 16. Dren prosty wykonany z przezroczystego elastycznego materiału – 1 000 szt.; 17. Dren prosty wykonany z przezroczystego elastycznego silikonu – 5 szt.; 18. Cewniki do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych – 72 000 szt.; 19. Zgłębnik żołądkowy jednorazowy – 700 szt.; 20. Zatyczki do sond żołądkowych – 1 000 szt.; 21. Rurki rozdzielno – oskrzelowe lewostronne, sterylne – 2 700 szt.; 22. Rurki rozdzielno – oskrzelowe prawostronne, sterylne – 1 500 szt.; 23. Łącznik podwójnie obrotowy, z podwójnym portem do odsysania, sterylny, jednorazowego użytku – 2 200 szt.; 24 Łącznik do rurek rozdzielno - oskrzelowych jednorazowy – 3 400 szt.; 25. Maski krtaniowe jednorazowego użytku – 50 szt.; 26. Łączniki do drenów proste – 4 800 szt.; 27. Łączniki do drenów redukcyjne – 250 szt.; 28. Łącznik uniwersalny do drenów – 2 800 szt.; 29. Łącznik uniwersalny do drenów – 2 800 szt.; 30. Łączniki do drenów w kształcie litery „Y – 200 szt.; 31. Łącznik Y uniwersalny do drenów – 1 800 szt.; 32. Łącznik do drenów tlenowych uniwersalny – 400 szt.; 33. Korek dekaniulacyjny kompatybilny z łącznikiem z pozycji nr 15 – 500 szt.; 34. Rurka intubacyjna z odsysaniem znad mankietu – 100 szt.; 35. Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem – 200 szt.; 36. Rurki intubacyjne kształtowe, ustne – 50 szt.; 37. Rurki intubacyjne kształtowe z mankietem, nosowe – 50 szt.; 38. Rurka tracheostomijna z mankietem ze stałym szyldem – 100 szt.; 39. Rurka tracheostomijna bez mankietu ze stałym szyldem – 500 szt.; 40. Rurka nosowo-gardłowa, sterylna – 20 szt.; 41. Rurki tracheostomijne typu KAN lub równoważne – 50 szt.; 42. Rurki tracheostomijne typu KAN lub równoważne – 100 szt.; 43. Rurki tracheostomijne typu KAN lub równoważne – 50 szt.; 44. Rurki tracheostomijne typu KAN lub równoważne – 250 szt.; 45. Przedłużacz o długości 60cm – 200 szt.; 46. Rurki Hegara lub równoważna – 200 szt.; 47. Rurki rozdzielno – oskrzelowe tracheostomijne – 50 szt.; 48. Rurki do mikrochirurgii krtani z mankietem niskociśnieniowym – 30 szt.; 49. Rurka tracheostomijna zbrojona z ruchomym szyldem – 50 szt.; 50. Rurki rozdzielno – oskrzelowe z haczykiem na ostrogę – 30 szt.; 51. Rurki rozdzielno – oskrzelowe jednokanałowe – 30 szt.; 52. Cewnik do odsysania z górnych dróg oddechowych – 1 000 szt.; 53. Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem – 80 szt.; 54. Rurki rozdzielno – oskrzelowe lewostronne – 20 szt.; 55. Rurki rozdzielno – oskrzelowe prawostronne – 30 szt.; 56. Rurka tracheostomijna zbrojona z ruchomym szyldem – 20 szt.; 57. Rurka intubacyjna bez mankietu, silikonowana – 80 szt.; 58. Opaska do rurki tracheostomijnej – 1 700 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44164310-3 - Rurki i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141640-8 - Dreny
33141200-2 - Cewniki
33140000-3 - Materiały medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1102293,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1102293,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1102293,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130029764
7.3.3) Ulica: Drobiarska 35
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SUMI SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"SUMI SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1102293,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- Akcesoria dla Bloku Operacyjnego
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- NZ.261.81.2025. Sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w chirurgii ortognatycznej, śrub do mocowania bloków kostnych oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz materiałów do sterowanej (...)
- Dostawa środków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





