Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00545814/01 - Wynik z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fddb96d2-64c3-4fb5-baf8-02eb25ecdd79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://igichp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych”. W postępowaniu należy używać kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.74.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych: 1. Rurki intubacyjne z mankietem, silikonowane, sterylne – 1 700 szt.; 2. Rurki intubacyjne z mankietem, silikonowane, sterylne – 400 szt.; 3. Rurki intubacyjne zbrojone z prowadnicą w środku, silikonowane – 500 szt.; 4. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym w kształcie walca, sterylna – 120 szt.; 5. Rurka tracheostomijna bez mankietu, silikonowana, bez ftalanów, z zaznaczonym rozmiarem rurki na baloniku kontrolnym sterylna – 150 szt.; 6. Rurka tracheostomijna z mankietem ze stałym szyldem, sterylna – 250 szt.; 7. Rurka tracheostomijna z odsysaniem znad mankietu ze stałym szyldem lub ruchomym szyldem, sterylna – 300 szt.; 8. Rurka tracheostomijna, sterylna – 150 szt.; 9. Prowadnica do ukształtowania rurek intubacyjnych – 350 szt.; 10. Prowadnica jednorazowego użytku do trudnych intubacji, typu Bougie lub równoważna – 100 szt.; 11. Prowadnica jednorazowego użytku do trudnych intubacji, typu Bougie lub równoważna – 130 szt.; 12. Prowadnica do wymiany rurek intubacyjnych z możliwością wentylacji z zagiętym końcem – 20 szt.; 13. Prowadnica do wymiany rurek intubacyjnych z możliwością wentylacji z prostym końcem – 20 szt.; 14. Rurka ustno - gardłowa Guedel lub równoważna – 3 000 szt.; 15. Łącznik 15 mm do rurek intubacyjnych wykonane z tworzywa sztucznego – 20 op.; 16. Dren prosty wykonany z przezroczystego elastycznego materiału – 1 000 szt.; 17. Dren prosty wykonany z przezroczystego elastycznego silikonu – 5 szt.; 18. Cewniki do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych – 72 000 szt.; 19. Zgłębnik żołądkowy jednorazowy – 700 szt.; 20. Zatyczki do sond żołądkowych – 1 000 szt.; 21. Rurki rozdzielno – oskrzelowe lewostronne, sterylne – 2 700 szt.; 22. Rurki rozdzielno – oskrzelowe prawostronne, sterylne – 1 500 szt.; 23. Łącznik podwójnie obrotowy, z podwójnym portem do odsysania, sterylny, jednorazowego użytku – 2 200 szt.; 24 Łącznik do rurek rozdzielno - oskrzelowych jednorazowy – 3 400 szt.; 25. Maski krtaniowe jednorazowego użytku – 50 szt.; 26. Łączniki do drenów proste – 4 800 szt.; 27. Łączniki do drenów redukcyjne – 250 szt.; 28. Łącznik uniwersalny do drenów – 2 800 szt.; 29. Łącznik uniwersalny do drenów – 2 800 szt.; 30. Łączniki do drenów w kształcie litery „Y – 200 szt.; 31. Łącznik Y uniwersalny do drenów – 1 800 szt.; 32. Łącznik do drenów tlenowych uniwersalny – 400 szt.; 33. Korek dekaniulacyjny kompatybilny z łącznikiem z pozycji nr 15 – 500 szt.; 34. Rurka intubacyjna z odsysaniem znad mankietu – 100 szt.; 35. Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem – 200 szt.; 36. Rurki intubacyjne kształtowe, ustne – 50 szt.; 37. Rurki intubacyjne kształtowe z mankietem, nosowe – 50 szt.; 38. Rurka tracheostomijna z mankietem ze stałym szyldem – 100 szt.; 39. Rurka tracheostomijna bez mankietu ze stałym szyldem – 500 szt.; 40. Rurka nosowo-gardłowa, sterylna – 20 szt.; 41. Rurki tracheostomijne typu KAN lub równoważne – 50 szt.; 42. Rurki tracheostomijne typu KAN lub równoważne – 100 szt.; 43. Rurki tracheostomijne typu KAN lub równoważne – 50 szt.; 44. Rurki tracheostomijne typu KAN lub równoważne – 250 szt.; 45. Przedłużacz o długości 60cm – 200 szt.; 46. Rurki Hegara lub równoważna – 200 szt.; 47. Rurki rozdzielno – oskrzelowe tracheostomijne – 50 szt.; 48. Rurki do mikrochirurgii krtani z mankietem niskociśnieniowym – 30 szt.; 49. Rurka tracheostomijna zbrojona z ruchomym szyldem – 50 szt.; 50. Rurki rozdzielno – oskrzelowe z haczykiem na ostrogę – 30 szt.; 51. Rurki rozdzielno – oskrzelowe jednokanałowe – 30 szt.; 52. Cewnik do odsysania z górnych dróg oddechowych – 1 000 szt.; 53. Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem – 80 szt.; 54. Rurki rozdzielno – oskrzelowe lewostronne – 20 szt.; 55. Rurki rozdzielno – oskrzelowe prawostronne – 30 szt.; 56. Rurka tracheostomijna zbrojona z ruchomym szyldem – 20 szt.; 57. Rurka intubacyjna bez mankietu, silikonowana – 80 szt.; 58. Opaska do rurki tracheostomijnej – 1 700 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44164310-3 - Rurki i osprzęt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141640-8 - Dreny
33141200-2 - Cewniki
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zostały określone w rozdziale XIII SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały uregulowane w Załączniku Nr 4 do SWZ w §17 oraz §18.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- Akcesoria dla Bloku Operacyjnego
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- NZ.261.81.2025. Sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w chirurgii ortognatycznej, śrub do mocowania bloków kostnych oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz materiałów do sterowanej (...)
- Dostawa środków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





