Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00457330/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
- 2025/BZP 00467349/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI PUBLICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 003811F – UL. RZECZNEJ W PRZYBYMIERZU (GM. NOWOGRÓD BOBRZ.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowogrodbobrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI PUBLICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 003811F – UL. RZECZNEJ W PRZYBYMIERZU (GM. NOWOGRÓD BOBRZ.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6d4ce59-2fe9-4c33-9677-1054881aad0c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019895/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 003811F - ul. Rzecznej w Przybymierzu (GM. Nowogród Bobrzański)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457330
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIX.271.11.2025.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu jezdni publicznej drogi gminnej nr 003811F – ul. Rzecznej w miejscowości Przybymierz, położonej na działce o nr ewidencyjnym 415 należącym do inwestora, gmina Nowogród Bobrzański,powiat zielonogórski. Długość odcinka wynosi 130m. Realizacja podniesie atrakcyjność przyległego terenu oraz komfort i poziom bezpieczeństwa dla użytkowników drogi oraz pieszych i rowerzystów.
Zakres zadania obejmuje:
1) ułożenie na istniejącej nawierzchni jezdni z bruku kamiennego dwóch warstw bitumicznych (AC11W gr. śr. 4-6 cm + AC11S gr. śr. 4cm) rozdzielonych siatką wzmacniającą szklano-węglową o wytrzymałości min. 100kN w obu kierunkach, na długości 130m, przy szerokości ścieralnej wynoszącej 3,5m (w obrębie mijanki 5,50m);
2) umocnienie poboczy kruszywem łamanym grubości śr. 15cm wraz z zamiałowaniem;
3) lokalne naprawy istniejącej nawierzchni z brukowca;
4) wyrównanie wysokościowe dla zjazdu na ul. Spokojną;
5) wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm na mijance
Opis prac towarzyszących i robót tymczasowych:
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej wycenie:
1) Geodezyjne wytyczanie przebiegu projektowanej drogi;
2) Wykonanie tymczasowych przyłączy wody, energii elektrycznej, kanalizacja, telekomunikacji i innych mediów potrzebnych wykonawcy;
3) Urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, dozór placu oraz mienia budowy;
4) Organizację pomieszczeń socjalnych i biurowych zaplecza budowy w tym także pomieszczeń sanitarno-higienicznych;
5) Utrzymanie urządzeń placu budowy;
6) Pomiary do rozliczenia robót;
7) Działanie ochronne zgodnie z warunkami bhp;
8) Utrzymanie drobnych narzędzi;
9) Usuwanie z budowy odpadów i zanieczyszczeń;
10) Wykonanie dróg tymczasowych;
11) Oświetlenie i ogrzewanie pomieszczeń pracowniczych;
12) Opomiarowanie punktów poboru mediów – na koszt Wykonawcy;
13) Inwentaryzacja powykonawcza i geodezyjna powykonawcza;
14) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej:
a) dokumentacja projektowa podstawowa z naniesionymi zmianami oraz dodatkowa, jeśli została sporządzona w trakcie realizacji umowy,
b) specyfikacje techniczne (podstawowe z dokumentów umowy i ew. uzupełniające lub zamienne),
c) recepty i ustalenia technologiczne,
d) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodne z STWiORB,
e) deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z STWiORB,
f) rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących (np. na przełożenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia itp.) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń,
g) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza robót i sieci uzbrojenia terenu,
h) kopia mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
- Zamawiający informuje, że powyższe prace budowlane zostaną wykonane
w systemie „wybuduj”, co oznacza, że jest gotowa dokumentacja budowlana oraz dokonano zgłoszenia robót budowlanych, w związku z czym Starostwo Zielonogórskie wydało zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu w odniesieniu do robót objętych przedmiotowym zgłoszeniem. Projekt jest gotowy do realizacji.
- Szczegółowy zakres robót budowlanych jest opisany w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót.
- Uwagi końcowe:
1) przed przystąpieniem do robót ziemnych należy cały projekt wynieść w teren i sprawdzić zgodność rozwiązań projektowych z istniejącym stanem terenu i jego ukształtowaniem. W przypadku stwierdzenia różnic między stanem istniejącym a projektem należy przed rozpoczęciem robót skontaktować się z inwestorem oraz projektantem;
2) wszelkie roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosować się do przepisów BHP;
3) zakazuje się stosowania materiałów nieznanego pochodzenia;
4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową i poleceniami inspektora nadzoru;
5) Zamawiający, zgodnie z warunkami umowy, przekaże Wykonawcy w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy, teren budowy ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi oraz kompletem dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych;
6) Rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej jednak niż 20.11.2025 r. ;
7) Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą, która stanowić będzie załącznik do umowy. Wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z nich są wiążące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność ich ważności wymieniona w „Ogólnych warunkach umowy” ;
8) Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały mają być zgodne
z dokumentacją projektową oraz ST. W przypadku gdy roboty i materiały nie są zgodne z dokumentacją projektową i ST i mają wpływ na niezadowalającą jakość elementu budowli, zostaną zastąpione innymi a elementy budowli rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy;
9) Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia terenu budowy w czasie trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy urządzenia zabezpieczające, zainstaluje je
i będzie czuwał nad ich prawidłowym działaniem. Koszt zabezpieczenia terenu budowy i zainstalowanych urządzeń tymczasowych nie podlega odrębnej zapłacie i jest włączony w cenę umowną;
10) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W czasie trwania budowy Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy i wykopy bez wody stojącej, będzie podejmował wszelkie kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania;
11) Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ochrony przeciwpożarowej, będzie utrzymywał sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym przy realizacji zadania będzie odpowiedzialny Wykonawca;
12) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń naziemnych
i podziemnych, należycie je oznakuje i zabezpieczy przed uszkodzeniem
w czasie trwania budowy. W przypadku uszkodzenia instalacji lub urządzenia Wykonawca niezwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowanych użytkowników i będzie współpracował z nimi w celu dokonania napraw;
13) Wykonawca stosował się będzie do ustawowych ograniczeń obciążenia na oś przy transporcie gruntu, materiałów i wyposażenia na i z terenu robót. Uzyska on wszelkie niezbędne zezwolenia w celu przewozu ponadgabarytowych ładunków;
14) W czasie realizacji inwestycji Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bhp. Uznaje się, że wszelkie czynności związane
z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy nie podlegają dodatkowej zapłacie;
15) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do odbioru ostatecznego;
16) Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy wydane przez organy administracji państwowej i samorządowej, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za ich przestrzeganie podczas prowadzenia robót;
17) Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru szczegółowe informacje dotyczące zamawiania lub wydobywania materiałów i odpowiednie aprobaty techniczne lub świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki do zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłych badań określonych w ST w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła spełniają wymagania ST w czasie postępu robót;
18) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ścieżki rowerowe, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.) na terenie budowy, w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót;
19) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca wprowadzi projekt tymczasowej organizacji ruchu, uzgodniony z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem. W zależności od potrzeb i postępu robót projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148445,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201172,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148445,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252127822
7.3.3) Ulica: Podbrzezie Dolne, ul. Leśna 9
7.3.4) Miejscowość: Kożuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BUD-DRÓG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BUD-DRÓG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148445,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa wyniesionego skrzyżowania na drodze powiatowej 4351W w msc. Wola Ręczajska, gm. Poświętne"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 347016T Jagodne Kolonia
- Przebudowa pasażu Feliksa Rajczaka w ramach projektu pn. Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej w Zduńskiej Woli
- Bieżące remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w 2026 roku na terenie Gminy Sypniewo
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





