Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00457330/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI PUBLICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 003811F – UL. RZECZNEJ W PRZYBYMIERZU (GM. NOWOGRÓD BOBRZ.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.4.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowogrodbobrz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467349
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00457330
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu jezdni publicznej drogi gminnej nr 003811F – ul. Rzecznej w miejscowości Przybymierz, położonej na działce o nr ewidencyjnym 415 należącym do inwestora, gmina Nowogród Bobrzański,
powiat zielonogórski. Długość odcinka wynosi 130m. Realizacja podniesie atrakcyjność przyległego terenu oraz komfort i poziom bezpieczeństwa dla użytkowników drogi oraz pieszych i rowerzystów.
2. Zakres zadania obejmuje:
1) ułożenie na istniejącej nawierzchni jezdni z bruku kamiennego dwóch warstw bitumicznych (AC11W gr. śr. 4-6 cm + AC11S gr. śr. 4cm) rozdzielonych siatką wzmacniającą szklano-węglową o wytrzymałości min. 100kN w obuy kierunkach, na długości 130m, przy szerokości ścieralnej wynoszącej 3,5m (w obrębie mijanki 5,50m);
2) umocnienie poboczy kruszywem łamanym grubości śr. 15cm wraz
z zamiałowaniem;
3) lokalne naprawy istniejącej nawierzchni z brukowca;
4) wyrównanie wysokościowe dla zjazdu na ul. Spokojną;
5) wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm na mijance
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu jezdni publicznej drogi gminnej nr 003811F – ul. Rzecznej w miejscowości Przybymierz, położonej na działce o nr ewidencyjnym 415 należącym do inwestora, gmina Nowogród Bobrzański,powiat zielonogórski. Długość odcinka wynosi 130m. Realizacja podniesie atrakcyjność przyległego terenu oraz komfort i poziom bezpieczeństwa dla użytkowników drogi oraz pieszych i rowerzystów.
Zakres zadania obejmuje:
1) ułożenie na istniejącej nawierzchni jezdni z bruku kamiennego dwóch warstw bitumicznych (AC11W gr. śr. 4-6 cm + AC11S gr. śr. 4cm) rozdzielonych siatką wzmacniającą szklano-węglową o wytrzymałości min. 100kN w obu kierunkach, na długości 130m, przy szerokości ścieralnej wynoszącej 3,5m (w obrębie mijanki 5,50m);
2) umocnienie poboczy kruszywem łamanym grubości śr. 15cm wraz z zamiałowaniem;
3) lokalne naprawy istniejącej nawierzchni z brukowca;
4) wyrównanie wysokościowe dla zjazdu na ul. Spokojną;
5) wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm na mijance
Opis prac towarzyszących i robót tymczasowych:
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej wycenie:
1) Geodezyjne wytyczanie przebiegu projektowanej drogi;
2) Wykonanie tymczasowych przyłączy wody, energii elektrycznej, kanalizacja, telekomunikacji i innych mediów potrzebnych wykonawcy;
3) Urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, dozór placu oraz mienia budowy;
4) Organizację pomieszczeń socjalnych i biurowych zaplecza budowy w tym także pomieszczeń sanitarno-higienicznych;
5) Utrzymanie urządzeń placu budowy;
6) Pomiary do rozliczenia robót;
7) Działanie ochronne zgodnie z warunkami bhp;
8) Utrzymanie drobnych narzędzi;
9) Usuwanie z budowy odpadów i zanieczyszczeń;
10) Wykonanie dróg tymczasowych;
11) Oświetlenie i ogrzewanie pomieszczeń pracowniczych;
12) Opomiarowanie punktów poboru mediów – na koszt Wykonawcy;
13) Inwentaryzacja powykonawcza i geodezyjna powykonawcza;
14) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej:
a) dokumentacja projektowa podstawowa z naniesionymi zmianami oraz dodatkowa, jeśli została sporządzona w trakcie realizacji umowy,
b) specyfikacje techniczne (podstawowe z dokumentów umowy i ew. uzupełniające lub zamienne),
c) recepty i ustalenia technologiczne,
d) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodne z STWiORB,
e) deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z STWiORB,
f) rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących (np. na przełożenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia itp.) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń,
g) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza robót i sieci uzbrojenia terenu,
h) kopia mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
- Zamawiający informuje, że powyższe prace budowlane zostaną wykonane
w systemie „wybuduj”, co oznacza, że jest gotowa dokumentacja budowlana oraz dokonano zgłoszenia robót budowlanych, w związku z czym Starostwo Zielonogórskie wydało zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu w odniesieniu do robót objętych przedmiotowym zgłoszeniem. Projekt jest gotowy do realizacji.
- Szczegółowy zakres robót budowlanych jest opisany w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót.
- Uwagi końcowe:
1) przed przystąpieniem do robót ziemnych należy cały projekt wynieść w teren i sprawdzić zgodność rozwiązań projektowych z istniejącym stanem terenu i jego ukształtowaniem. W przypadku stwierdzenia różnic między stanem istniejącym a projektem należy przed rozpoczęciem robót skontaktować się z inwestorem oraz projektantem;
2) wszelkie roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosować się do przepisów BHP;
3) zakazuje się stosowania materiałów nieznanego pochodzenia;
4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową i poleceniami inspektora nadzoru;
5) Zamawiający, zgodnie z warunkami umowy, przekaże Wykonawcy w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy, teren budowy ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi oraz kompletem dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych;
6) Rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej jednak niż 20.11.2025 r. ;
7) Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą, która stanowić będzie załącznik do umowy. Wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z nich są wiążące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność ich ważności wymieniona w „Ogólnych warunkach umowy” ;
8) Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały mają być zgodne
z dokumentacją projektową oraz ST. W przypadku gdy roboty i materiały nie są zgodne z dokumentacją projektową i ST i mają wpływ na niezadowalającą jakość elementu budowli, zostaną zastąpione innymi a elementy budowli rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy;
9) Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia terenu budowy w czasie trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy urządzenia zabezpieczające, zainstaluje je
i będzie czuwał nad ich prawidłowym działaniem. Koszt zabezpieczenia terenu budowy i zainstalowanych urządzeń tymczasowych nie podlega odrębnej zapłacie i jest włączony w cenę umowną;
10) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W czasie trwania budowy Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy i wykopy bez wody stojącej, będzie podejmował wszelkie kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania;
11) Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ochrony przeciwpożarowej, będzie utrzymywał sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym przy realizacji zadania będzie odpowiedzialny Wykonawca;
12) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń naziemnych
i podziemnych, należycie je oznakuje i zabezpieczy przed uszkodzeniem
w czasie trwania budowy. W przypadku uszkodzenia instalacji lub urządzenia Wykonawca niezwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowanych użytkowników i będzie współpracował z nimi w celu dokonania napraw;
13) Wykonawca stosował się będzie do ustawowych ograniczeń obciążenia na oś przy transporcie gruntu, materiałów i wyposażenia na i z terenu robót. Uzyska on wszelkie niezbędne zezwolenia w celu przewozu ponadgabarytowych ładunków;
14) W czasie realizacji inwestycji Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bhp. Uznaje się, że wszelkie czynności związane
z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy nie podlegają dodatkowej zapłacie;
15) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do odbioru ostatecznego;
16) Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy wydane przez organy administracji państwowej i samorządowej, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za ich przestrzeganie podczas prowadzenia robót;
17) Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru szczegółowe informacje dotyczące zamawiania lub wydobywania materiałów i odpowiednie aprobaty techniczne lub świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki do zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłych badań określonych w ST w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła spełniają wymagania ST w czasie postępu robót;
18) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ścieżki rowerowe, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.) na terenie budowy, w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót;
19) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca wprowadzi projekt tymczasowej organizacji ruchu, uzgodniony z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem. W zależności od potrzeb i postępu robót projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-20 10:00
Po zmianie:
2025-10-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-20 10:10
Po zmianie:
2025-10-22 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-18
Po zmianie:
2025-11-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Walewicach i w Borowie
- "Działamy lepiej - remont Domu Ludowego w Lipnicy Wielkiej".
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Pięknej od działki nr 706 do granic miejscowości Nowe Opole
- Poprawa odwodnienia w DP2765W w ul. Piłsudskiego
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej na terenie miasta Iławy
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Odbudowa mostu na ul. Nowowiejskiej w Dzierżoniowie"(...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.