eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mikroskopów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 4 części.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mikroskopów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 4 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 5428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.budzynska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,144657,fd1b4044581c63b9cb16d91958302072.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mikroskopów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 4 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df0cb0f0-72fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075788/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.54 Dostawa mikroskopów dla jednostek organizacyjnych Uczelni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466964

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.108.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. Mikroskopy laboratoryjne – 20 sztuk.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: dokumencie pn.: „Parametry techniczne przedmiotu zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SWZ,
2) szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” dalej: „Wzór umowy”, stanowiącym Załącznik nr 5.1 do SWZ;
3) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nieużywany, nie może być przedmiotem wystaw, badań naukowych, prac rozwojowych, usług badawczych, nie może być przedmiotem podemonstracyjnym i rekondycjonowanym, wcześniej nie mógł być wykorzystywany w jakimkolwiek celu przez inny podmiot,
4) przedmiot zamówienia nie może posiadać wad fizycznych i/lub produkcyjnych, prawnych, jak i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich,
5) przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi modułami, elementami, podzespołami, częściami i materiałami (np. kable, baterie, przyłącza itp.) niezbędnymi do jego uruchomienia i korzystania z niego,
6) przedmiot zamówienia ma być gotowy do użycia po jego zainstalowaniu bez konieczności dokonywania zakupów uzupełniających przez Zamawiającego,
7) przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
8) Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia po dostawie i instalacji przedmiotu zamówienia, w zakres którego wchodzi: przedstawienie obsługi mikroskopów, instruktaż dot. wymiany części zużywalnych i wymiennych, demonstracja pracy mikroskopów z możliwością przetestowania/przećwiczenia przez uczestników szkolenia sposobu działania i poszczególnych funkcji urządzenia.

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Instytut Biologii Środowiskowej, ul. Kożuchowska 5B, 51 -631 Wrocław.

3. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 110826,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2. Kamera oraz oprogramowanie do analizy obrazów mikroskopowych.
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: dokumencie pn.: „Parametry techniczne przedmiotu zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SWZ,
2) szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” dalej: „Wzór umowy”, stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ;
3) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nieużywany, nie może być przedmiotem wystaw, badań naukowych, prac rozwojowych, usług badawczych, nie może być przedmiotem podemonstracyjnym i rekondycjonowanym, wcześniej nie mógł być wykorzystywany w jakimkolwiek celu przez inny podmiot,
4) przedmiot zamówienia nie może posiadać wad fizycznych i/lub produkcyjnych, prawnych, jak i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich,
5) przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi modułami, elementami, podzespołami, częściami i materiałami (np. kable, baterie, przyłącza itp.) niezbędnymi do jego uruchomienia i korzystania z niego,
6) przedmiot zamówienia ma być gotowy do użycia po jego zainstalowaniu bez konieczności dokonywania zakupów uzupełniających przez Zamawiającego,
7) przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
8) Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia po dostawie i instalacji przedmiotu zamówienia, w zakres którego wchodzi: przedstawienie obsługi przedmiotu zamówienia, instruktaż dot. wymiany części zużywalnych i wymiennych, demonstracja pracy przedmiotu zamówienia z możliwością przetestowania/przećwiczenia przez uczestników szkolenia sposobu działania i poszczególnych funkcji urządzenia.

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Katedra Botaniki i Ekologii Roślin, pl. Grunwaldzki 24a, 50-375 Wrocław

3. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38519000-6 - Różne kompozycje do mikroskopów

4.5.5.) Wartość części: 50473,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3.
Mikroskop świetlny w układzie prostym, laboratoryjny z kamerą.
Mikroskop odwrócony z kamerą mikroskopową.
Mikroskop – 5 sztuk.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: dokumencie pn.: „Parametry techniczne przedmiotu zamówienia”, stanowiącym:
• Załącznik nr 6.3.1 do SWZ dot. mikroskopu świetlnego w układzie prostym, laboratoryjny z kamerą,
• Załącznik nr 6.3.2 do SWZ dot. mikroskopu odwróconego z kamerą mikroskopową,
• Załącznik nr 6.3.3 do SWZ dot. mikroskopów – 5 sztuk;
2) szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” dalej: „Wzór umowy”, stanowiącym Załącznik nr 5.3 do SWZ;
3) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nieużywany, nie może być przedmiotem wystaw, badań naukowych, prac rozwojowych, usług badawczych, nie może być przedmiotem podemonstracyjnym i rekondycjonowanym, wcześniej nie mógł być wykorzystywany w jakimkolwiek celu przez inny podmiot,
4) przedmiot zamówienia nie może posiadać wad fizycznych i/lub produkcyjnych, prawnych, jak i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich,
5) przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi modułami, elementami, podzespołami, częściami i materiałami (np. kable, baterie, przyłącza itp.) niezbędnymi do jego uruchomienia i korzystania z niego,
6) przedmiot zamówienia ma być gotowy do użycia po jego zainstalowaniu bez konieczności dokonywania zakupów uzupełniających przez Zamawiającego,
7) przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
8) Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia po dostawie i instalacji przedmiotu zamówienia, w zakres którego wchodzi: przedstawienie obsługi mikroskopów, instruktaż dot. wymiany części zużywalnych i wymiennych, demonstracja pracy mikroskopów z możliwością przetestowania/przećwiczenia przez uczestników szkolenia sposobu działania i poszczególnych funkcji urządzenia.

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Mikroskop świetlny w układzie prostym, laboratoryjny z kamerą - Katedra Ochrony Roślin, pl. Grunwaldzki 24a, 50-375 Wrocław.

Mikroskop odwrócony z kamerą mikroskopową - Katedra Patologii, Zakład Mikrobiologii, ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław

Mikroskop -5 sztuk - Katedra Patologii, Zakład Mikrobiologii, ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław.

3. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 72477,21 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4:
Mikroskop – 2 sztuki.
Mikroskop cyfrowy z kamerą i wbudowanym tabletem.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: dokumencie pn.: „Parametry techniczne przedmiotu zamówienia”, stanowiącym:
• Załącznik nr 6.4.1 do SWZ, dot. mikroskopów – 2 sztuki,
• Załącznik nr 6.4.2 do SWZ, dot. mikroskopu cyfrowego z kamerą i wbudowanym tabletem;
2) szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” dalej: „Wzór umowy”, stanowiącym Załącznik nr 5.3 do SWZ;
3) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nieużywany, nie może być przedmiotem wystaw, badań naukowych, prac rozwojowych, usług badawczych, nie może być przedmiotem podemonstracyjnym i rekondycjonowanym, wcześniej nie mógł być wykorzystywany w jakimkolwiek celu przez inny podmiot,
4) przedmiot zamówienia nie może posiadać wad fizycznych i/lub produkcyjnych, prawnych, jak i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich,
5) przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi modułami, elementami, podzespołami, częściami i materiałami (np. kable, baterie, przyłącza itp.) niezbędnymi do jego uruchomienia i korzystania z niego,
6) przedmiot zamówienia ma być gotowy do użycia po jego zainstalowaniu bez konieczności dokonywania zakupów uzupełniających przez Zamawiającego,
7) przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
8) Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia po dostawie i instalacji przedmiotu zamówienia, w zakres którego wchodzi: przedstawienie obsługi mikroskopów, instruktaż dot. wymiany części zużywalnych i wymiennych, demonstracja pracy mikroskopów z możliwością przetestowania/przećwiczenia przez uczestników szkolenia sposobu działania i poszczególnych funkcji urządzenia.

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Mikroskop -2 sztuki - Instytut Hodowli Zwierząt, Zakład Hodowli Owiec i Zwierząt Futerkowych, ul. Kożuchowska 5, 51-631 Wrocław.

Mikroskop cyfrowy z kamerą i wbudowanym tabletem- Instytut Hodowli Zwierząt, Zakład Hodowli Trzody Chlewnej i Koni, ul. Chełmońskiego 38C, 51-630 Wrocław.

3. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 9077,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109166,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109166,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109166,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: : PRECOPTIC Co. Wojciechowscy Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240306830

7.3.3) Ulica: Arkuszowa 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109166,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61254 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61254 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61254 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRECOPTIC Co. Wojciechowscy Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240306830

7.3.3) Ulica: Arkuszowa 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61254 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76654,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76654,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76654,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO MIKRO Rafał Kordus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541534315

7.3.3) Ulica: W. Cybulskiego nr 26 lok. 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-205

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76654,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono
żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Nie została złożona żadna oferta dla Części nr 4 niniejszego postępowania

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia Część nr 1 : do 4 tygodni od daty zawarcia Umowy. Termin realizacji zamówienia Część nr 2 : do 8 tygodni od daty zawarcia Umowy.
Termin realizacji zamówienia Część nr 3 : do 8 tygodni od daty zawarcia Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.