Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi gminnej nr 260608W w miejscowości Nowa Osuchowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaostrowmaz@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98fe7303-d63f-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont odcinka drogi gminnej nr 260608W w miejscowości Nowa Osuchowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98fe7303-d63f-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont odcinka drogi gminnej nr 260608W w miejscowości Nowa Osuchowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299916,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. W ramach zadania przewidywany jest remont odcinka drogi gminnej nr 260608W w miejscowości Nowa Osuchowa o długości 305,00 m. Głównym zamierzeniem budowlanym jest poprawa warunków użytkowych przedmiotowego odcinka drogi gminnej. Zakres inwestycji obejmuje działki ewidencyjne wymienione jako adres inwestycji stanowiące istniejący pas drogowy przedmiotowej drogi gminnej. Założenia projektowe: prędkość projektowa – 30 km/h, kategoria drogi – droga gminna, kategoria ruchu – KR1, klasa drogi – droga lokalna (KDL), jezdnię drogi gminnej zaprojektowano z betonu asfaltowego na całej długości projektowanego odcinka, szerokość jezdni 5,00 m, spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2%, pobocze jezdni zaprojektowano z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m, zjazdy zwykłe zaprojektowano z kruszywa łamanego, szerokość jezdni zjazdu w przedziale = 3,50 - 5,00 m (wg. stanu istniejącego), włączenie w jezdnię drogi gminnej wyokrąglone łukami o promieniu min. R=3,00 m, wymiana istniejącego oznakowania w złym stanie technicznym oraz uzupełnienie brakującego oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372744,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511521,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372744,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "OSTRADA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551177938
7.3.3) Ulica: ul. Lokalna 2
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "OSTRADA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "OSTRADA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372744,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przynależnego do Puckiego Klubu Malucha
- Budowa dróg lokalnych w miejscowości Dalików - etap I
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi wraz z przebudową budynku oficyny na cele gastronomiczne
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" wraz z budową ziemnego toru Mini Pump Track, sprawnościowego placu zabaw, 2-torowej bieżni prostej w Bychawie przy ul. Szkolnej 8.
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Wykonanie robót polegających na wdrożeniu stałej organizacji ruchu obejmującej wyznaczenie kontraruchu rowerowego na wskazanych drogach gminnych zarządzanych przez Dzielnicę Bemowo (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.