eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaBudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pieczonogi na działce o nr ewid. 803 i 733.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pieczonogi na działce o nr ewid. 803 i 733.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadstawie 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413774036

1.5.8.) Numer faksu: 413774036

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaolesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaolesnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaolesnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pieczonogi na działce o nr ewid. 803 i 733.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe4e2979-40a6-4169-ad12-943f292beb22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063219/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pieczonogi na działce o nr ewid. 803 i 733

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BKŚ.I.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 80460,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi dojazdowej w miejscowości Pieczonogi na działce o numerze ewidencyjnym 803 oraz 733 o łącznej długości 370,00 mb.
Zakres prac zawiera następujące zadania:
1) wykonanie prac przygotowawczych (karczowanie krzewów),
2) korytowanie istniejącej nawierzchni na gł. 15 cm,
3) wykonanie zjazdu na drogę (przepust o śr. 40 cm),
4) wykonanie warstwy podbudowy z rumoszu skalnego o gr. 10 cm
5) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm,
6) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm
oraz wykonanie innych prac gwarantujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiar robót.
3. Szczegółowe specyfikacje techniczne.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) zapewnienie właściwego zabezpieczenia, ogrodzenia i oznakowania terenu budowy;
2) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
3) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
4) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94771,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184844,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94771,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMEX-GRÓD Mateusz Marzec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572280021

7.3.4) Miejscowość: Celiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94771,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.