Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00514851/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
- 2025/BZP 00561779/01 - Wynik z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa zapasowego źródła światła, lamp ledowych na statywie, klimatyzatorów z funkcją ogrzewania oraz grzejników na podczerwień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/244937/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zapasowego źródła światła, lamp ledowych na statywie, klimatyzatorów z funkcją ogrzewania oraz grzejników na podczerwień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c2c2ea-9804-42ec-887f-62e23c9c241a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-II.271.150.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - zakup i dostawa zapasowego źródła światła (lampy kempingowe) w ilości 500 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory
4.5.5.) Wartość części: 270315,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zakup i dostawa lamp ledowych na statywie w ilości 180 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 51299,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zakup i dostawa klimatyzatorów z funkcją ogrzewania w ilości 60 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 274317,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Zakup i dostawa grzejników na poczerwień w ilości 150 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 255915,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
z uwagi na fakt, że w części 1, w części 2 i w części 4 nie złożono żadnej oferty
w wymaganym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 13.11.2025 r. do godz. 10.00.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
z uwagi na fakt, że w części 1, w części 2 i w części 4 nie złożono żadnej oferty
w wymaganym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 13.11.2025 r. do godz. 10.00.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
z uwagi na fakt, że w części 1, w części 2 i w części 4 nie złożono żadnej oferty
w wymaganym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 13.11.2025 r. do godz. 10.00.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w budynkach Uniwersytetu Łódzkiego.
- MZŻ.262.20.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa obuwia operacyjnego na potrzeby CSK UM w Łodzi.
- Całodobowa obsługa, bieżąca konserwacja oraz eksploatacja urządzeń wchodzących w skład mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków
- Dostawa biurek- 2 postępowanie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Remont KPP w Sieradzu podlegający na przystosowaniu istniejących pomieszczeń biurowych na szatnie i sanitariaty -KPP w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej".
- IR.ZP.271.40.2025 Dostawa nagrzewnic elektrycznych i osuszaczy powietrza w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa urządzeń i materiałów w zakresie objętym wnioskiem pn. "Budowa magazynu i zakup wyposażenia na potrzeby zarządzania kryzysowego w Jarosławiu" - 9 części.
- Dostawa 8 sztuk klimatyzatorów przenośnych w ramach realizacji programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie Miasta Łódź
- Dostawa agregatu prądotwórczego i najaśnicy w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej - zadanie pn. "Rozbudowa i doposażenie bazy magazynowej na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Adaptacja i remont budynku na potrzeby utworzenia Klubu Malucha w Gminie Domaniów - filia w Wierzbnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





