Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00539653/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
- 2025/BZP 00546925/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przełączników sieciowych i routerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 731 5200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-588be1ca-06c8-40d2-af3c-fc2fce11f4c21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przełączników sieciowych i routerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-588be1ca-06c8-40d2-af3c-fc2fce11f4c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00564544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115845/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa switchy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/60/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356565,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – dostawa przełączników sieciowych typ 1 – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 99600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – dostawa routerów typ 1 – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – dostawa przełączników sieciowych typ 2 – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 32575,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – dostawa routerów typ 2 - 10 szt. w ramach zamówienia podstawowego, gwarantowanego oraz 5 szt. z możliwością zamówienia w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 219512,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty w zadaniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty w zadaniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty w zadaniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty w zadaniu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Bezpieczeństwo infrastruktury zewnętrznej
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych oraz konferencyjnych na potrzeby 58. Ogólnopolskiej Konferencji Mikrobiologicznej "Innowacje w mikrobiologii i biotechnologii"
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych - RDW Elbląg oraz Obwody Drogowe (1.01.2026 - 31.12.2027)
- Wykonanie prac budowlanych na terenie centrum targowo-wystawienniczego zlokalizowanego w Gminie Purda działka nr 8/61 obr. Linowo i 324/3 obr. Szczęsne.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ziemi Warmińskiej w Olsztynie
- Likwidacja osuwiska na DK nr 16 w miejscowości Limża
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilaczy awaryjnych wraz z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwerów, komputerów, drukarek, osprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy, GOPS i GK w Celestynowie, z podziałem na części.
- Dostawa drona z termowizją i nagłośnieniem oraz przemiennika bazowego w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej - zadanie pn. "Rozbudowa i doposażenie bazy magazynowej na potrzeby (...)".
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach
- Rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





