Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00500933/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
- 2025/BZP 00511060/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego – Aparatów USG wszechstronnych w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej - 2 szt, w ramach Projektu grantowego (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA REJONOWA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ RUDA ŚLĄSKA UL. LIPA 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276706772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Lipa 3
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-703
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@przychodnialipa3.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przychodnialipa3.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2851551d-0145-4b29-a0fb-589fe0b121d41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego – Aparatów USG wszechstronnych w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej - 2 szt, w ramach Projektu grantowego (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2851551d-0145-4b29-a0fb-589fe0b121d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00498165/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu medycznego – Aparatów USG wszechstronnych w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej - 2 szt, w ramach Projektu grantowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1Aparat USG wszechstronny w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej – 1 sztuka
Wymagania minimalne:
1. Aparat fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 r.
2. Aparat stacjonarny, mobilny, wyposażony w cztery skrętne koła z możliwością blokady.
3. Monitor LED o wysokiej rozdzielczości, przekątna ekranu min. 23,5 cali, na ruchomym ramieniu z możliwością regulacji położenia w pionie i poziomie, niezależnie od panelu sterującego.
4. Ekran dotykowy o przekątnej min. 13 cali i rozdzielczości Full HD, wspomagający obsługę systemu.
5. Klawiatura alfanumeryczna dostępna na konsoli sterującej.
6. Regulacja wysokości oraz położenia konsoli w poziomie i pionie.
7. Cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej.
8. System operacyjny odporny na złośliwe oprogramowanie (np. oparty na Linuxie lub równoważny).
9. Zakres częstotliwości obsługiwanych przez głowice: od ok. 1 do min. 16 MHz.
10. Możliwość podłączenia min. 3 głowic jednocześnie bez konieczności przepinania kabli.
11. Wewnętrzna pamięć masowa min. 1 TB oraz min. 3 porty USB, obsługa zapisu w formatach DICOM, JPG lub równoważnych.
12. Możliwość współpracy z czarno-białą drukarką medyczną typu videoprinter.
13. Menu i interfejs użytkownika dostępny w języku polskim.
14. Akumulator wewnętrzny podtrzymujący pracę urządzenia przez min. 60 minut.
15. Dostępne tryby obrazowania (co najmniej):
• Obrazowanie 3D/ 4D,
• Obrazowanie 2D (B-mode),
• M-mode,
• Power Doppler,
• Pulsacyjny Doppler spektralny,
• Doppler ciągły (CWD),
• Tryby duplex i triplex,
• Doppler tkankowy (TDI),
• Harmoniczne obrazowanie tkanek.
16. Możliwość dynamicznej optymalizacji obrazu (2D i doppler) przy pomocy jednego przycisku.
17. Funkcje wspomagające obrazowanie przepływów o małej prędkości w mikronaczyniach.
18. Oprogramowanie pomiarowe i aplikacyjne do badań min.: jamy brzusznej, naczyniowych, kardiologicznych, ginekologicznych, położniczych, mięśniowo-szkieletowych.
19. Możliwość wykonywania pomiarów podstawowych: długość, powierzchnia, objętość, z opcją automatyzacji sekwencji pomiarowej.
20. Funkcja rozpoznawania struktur i automatycznego pomiaru podstawowych parametrów w badaniach położniczych (np. BPD, HC, AC, FL).
21. Funkcja edukacyjna (samouczek) wspierająca prowadzenie badań diagnostycznych – dostęp do obrazów referencyjnych dla wybranych typów badań.
22. Możliwość rozbudowy aparatu o dodatkowe głowice, w tym min. przezprzełykową ( częstotliwość robocza min. 4–13 MHz) i gastroendoskopową.
23. Głowice w zestawie:
• Głowica konweksowa szerokopasmowa (częstotliwość robocza min. 1–7 MHz, min. 192 elementów),
• Głowica endowaginalna szerokopasmowa (częstotliwość robocza min.. 3–15 MHz, min. 192 elementów).
24. Dostawa, instalacja oraz szkolenie użytkowników na miejscu, prowadzone przez wykwalifikowaną osobę przeszkoloną przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela.
25. Instrukcja obsługi w języku polskim.
26. Certyfikat CE dla urządzenia i oferowanych głowic
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 161342,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Aparat USG wszechstronny w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej – 1 sztuka
Wymagania minimalne:
1. Aparat fabrycznie nowy, rok produkcji aparatu 2024/2025
2. Ilość aktywnych gniazd głowic obrazowych Min. 4
3. Dynamika systemu Min. 290 dB
4. Monitor LCD o wysokiej rozdzielczości bez przeplotu. Przekątna ekranu min. 21cali
5. Konsola aparatu z kubeczkami na głowice po obydwu stronach ruchoma w dwóch płaszczyznach: góra-dół, lewo-prawo
6. Dotykowy, programowalny panel sterujący LCD wbudowany w konsolę
Przekątna min. 10 cali
7. Zakres częstotliwości pracy Min. od 2 MHz do 20 MHz.
8. Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop) Min. 69 000 obrazów
9. Możliwość uzyskania sekwencji Cineloop w trybie 4B tj. 4 niezależnych
sekwencji Cineloop jednocześnie na jednym obrazie
10. Regulacja głębokości pola obrazowania Min. 1 - 40 cm
11. Możliwość jednoczesnego (w czasie rzeczywistym) uzyskania dwóch spectrów przepływu z dwóch niezależnych bramek dopplerowskich (tzw.dual doppler) możliwe kombinacje: PW/PW, PW/TDI, TDI/TDI
12. Wewnętrzny system archiwizacji danych (dane pacjenta, obrazy, sekwencje) z dyskiem HDD o pojemności min. 500 GB, oraz videoprinter czarno-biały
13. Powiększenie obrazu w czasie rzeczywistym Min. x35
14. Pełne oprogramowanie do badań:, Brzusznych, Małych narządów, Naczyniowych, Mięśniowo-szkieletowych, Ortopedycznych, Pediatrycznych, Kardiologicznych
15. Głowica Convex, szerokopasmowa, zakres częstotliwości pracy min. 1,0 – 5,0 MHz. liczba elementów Min. 700
16. Głowica Liniowa szerokopasmowa, zakres częstotliwości pracy min. 2,0 – 12,0 MHz liczba elementów min. 800, szerokość skanowania max. 40 mm
17. Głowica kardiologiczna, wykonana w technologii Single Crystal lub matrycowej. Zakres częstotliwości pracy Min. 1,0 – 5,0 MHz. lość Elementów Min. 120
18. Instrukcja obsługi i użytkowania w język polskim.
19. Dostawa wraz z instalacją, oraz szkolenie w zakresie obsługi aparatu przeprowadzone przez osobę przeszkoloną przez producenta (poświadczone odpowiednim dokumentem/certyfikatem wystawionym przez producenta), posiadającą niezbędne doświadczenie i wiedzę w tym zakresie
20. Certyfikat CE na aparat i głowice
21. Autoryzacja na sprzedaż i serwis na terenie Polski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 164814,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169884,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169884,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profimedical Polska sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512757514
7.3.3) Ulica: Świętojańska 2a
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169884,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169899,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169899,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169899,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971934576
7.3.3) Ulica: Mińska 25B lok. 1U
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169899,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: ,,Przebudowa ulicy Pawłowskiej w rejonie Potoku Bielszowickiego w Rudzie Śląskiej'' (Etap I), wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę (Etap II) oraz pełnienie nadzoru autorskiego (Etap III)
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Miejskiego Przedszkola nr 18 w Rudzie Śląskiej przy ul. Kazimierza 4.
- Usługę pralniczą dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2026 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 42 w Rudzie Śląskiej przy ul. Brzozowej 2
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na zlecenie Centrum Usług Społecznych w Rudzie Śląskiej w 2026 roku
- Wykonywanie robót z tytułu usuwania szkód spowodowanych eksploatacją górniczą na terenie obszaru górniczego KWK Ruda: Zadanie nr 1 - Roboty awaryjne w rowach i urządzeniach hydrotechnicznych, Zadanie nr 2 - Roboty awaryjne w drogach i urządzeniach drogowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- "Dostawa aparatury ultrasonograficznej dla zadania pn. "Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZOZ w Wyszkowie"
- DOSTAWA USG DLA MSPZOZ Nr 1 W WOŁOMINIE ZNAK SPRAWY: ZP/1/2025
- Dostawa 1 sztuki ultrasonografu do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Radomiu ul. Chrobrego 50, 26 - 600 Radom
- Dostawa aparatów USG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa aparatu USG z trzema sondami.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





