eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PasłękUtrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASŁĘKZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PASŁĘKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte 10a

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 248 22 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim.paslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimpaslek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f5dce69-3b72-4153-a9d3-f04e72b7b048

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f5dce69-3b72-4153-a9d3-f04e72b7b048

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy pod linkiem https://zamowienia.paslek.pl//#help

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Określono w instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy pod linkiem https://zamowienia.paslek.pl//#help

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKiM.271.45.2025.BS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 484426,21 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: utrzymaniu cmentarzy komunalnych przy ulicy Augustyna Steffena i przy ulicy Osińskiego w Pasłęku w zakresie wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego utrzymania przez okres 12 miesięcy od stycznia do grudnia 2026 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu płatności faktór

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1.
Nie podlegają wykluczeniu w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
2.
Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
1)
w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w
Pasłęku w 2026 roku
Specyfikacja Warunków Zamówienia
ZGKiM.271.45.2025.BS
str. 6
2)
w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
3)
w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
4)
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; - Zamawiający precyzuje w tym zakresie wymagania:
a)
Posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, to jest należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 zadanie na kwotę o wartości minimum 250 000,00 polegające na pielęgnacji zieleni oraz na letnim i zimowym utrzymaniu czystości terenów zieleni na cmentarzach komunalnych przez okres min. 12 miesięcy
b)
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia to znaczy zatrudnia co najmniej 7 pracowników na umowę o pracę, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres;
c)
Posiada lub ma dostęp do niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia to jest sprzęt do utrzymania zieleni w postaci:

min. 1 kosiarki samobieżnej

min. 2 szt. kosiarek spalinowych

min. 3 szt. kos spalinowych

min. 1 szt. zamiatarka spalinowa

min. 2 szt. nożyc spalinowych do cięcia żywopłotów

min. 1 szt. dmuchawy spalinowej

min. 1 szt. urządzenie do zbierania liści

min. 1 szt. kosiarki bijakowej o szer. 1,5 m

1 samochód dostawczy do 3,5t;
d)
Posiada min. jedną osobę posiadającą doświadczenie przy sprawowaniu nadzoru przy pracach dotyczących pielęgnacji terenów zielonych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w § VII ust. 1 SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy, w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu
określonego w § VIII ust. 2 pkt 4 lit a SWZ
2. oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u
wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach, a w
przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w § VIII ust. 2 pkt 4 lit b SWZ
3. wykazu narzędzi, wyposażenia lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami, w zakresie spełniania warunku
udziału w postępowaniu określonego w § VIII ust. 2 pkt 4 lit c SWZ.
4. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami, w zakresie spełniania warunku udziału w
postępowaniu określonego w § VIII ust. 2 pkt 4 lit d SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - Projekt Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamówień publicznych https://www.zamowienia.paslek.pl/#/units/9c5e5116-1167-406e-8b38-100318e5eb6b/procurement/edit/14847964-2c9e-4a3d-ac4d-7ff38f8bb38f

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.