eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaRozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 15

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767492100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rudna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminarudna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38bab3ef-d3e0-438f-8d98-ec486ba78f93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022593/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedsięwzięcie pn. „ Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna” objęte jest wsparciem w ramach inwestycji B3.1.1. „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno -ściekową na terenach wiejskich” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 4 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dn. 27.05.2025 r. zawarł z Wykonawcą Aquavel Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu umowy na roboty bud.na zad. pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna: Zadanie nr 3 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Koźlice, dz. nr 78/3, 78/7, 78/12, 78/13;2, Zadanie nr 4 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Koźlice, działki nr 33/15, 33/29, 33/9 i 33/42; Zadanie nr 6 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Gwizdanów. W dniu 19.09.2025 r. Zamawiający odstąpił od umów z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z zapisami art. 301 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, jeśli jest to niezbędne do zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot wcześniejszego zamówienia. W związku z powyższym na podstawie art. 301 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7c4f665f-e391-4983-b336-59e2d2b13873

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRI.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 766431,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Zadanie nr 3 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Koźlice, dz. nr 78/3, 78/7, 78/12, 78/13
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
-budowę sieci wodociągowej o średnicy 90 mm, długości 17,75 mb (odcinek od węzła W0 do wpięcia),
-budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200mm, długości 150,50 mb,
-budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy 63mm, długości 80,0 mb
-montaż zasuwy odcinającej DN80 z obudową i skrzynką uliczną,
-montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 - 3 szt.,
-montaż studni betonowych o średnicy fi 1000 – 6 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 78/3, 78/7, 78/12, 78/13 obręb Koźlice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
-dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ
-przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7 do SWZ
-wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 150445,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II-Zadanie nr 4 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Koźlice, działki nr 33/15, 33/29, 33/9 i 33/42
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
-budowę sieci wodociągowej o średnicy 90 mm, długości 320,70 mb,
-budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 286,0 mb
-montaż zasuwy odcinającej DN80 z obudową i skrzynką uliczną,
-montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 – 3 szt.
-montaż studni betonowych fi 1000 – 9 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 33/15, 33/29, 33/9, 33/42 obręb Koźlice.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
-dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ,
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ,
-przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7a do SWZ,
-wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 317035,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Zadanie nr 6 – Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Gwizdanów
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
-budowę sieci wodociągowej o średnicy 110 mm, długości 539,0 mb,
-montaż zasuw odcinających DN100 i DN 800 z obudową i skrzynką uliczną,
-montaż hydrantów przeciwpożarowych podziemnych DN80 – 3 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 33/1 obręb Gwizdanów.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
-dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ
-przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7b do SWZ
-wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 298950,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328779,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogdan Ratajczak ,,BRINSTAL’’ Montaż Instalacji C.O., W.K., Gaz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971267418

7.3.3) Ulica: Jędrzychowice 14a/1

7.3.4) Miejscowość: Szlichtyngowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-407

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370785,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogdan Ratajczak ,,BRINSTAL’’ Montaż Instalacji C.O., W.K., Gaz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971267418

7.3.3) Ulica: Jędrzychowice 14a/1

7.3.4) Miejscowość: Szlichtyngowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-407

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO SYSTEM Hubert Sychowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020111923

7.3.3) Ulica: Buczyna 6/1

7.3.4) Miejscowość: Radwanice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.