eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUdzielenie wsparcia w formie warsztatów, szkoleń i indywidualnego wsparcia dla nauczycieli oraz szkoleń dla kadry administracyjnej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie wsparcia w formie warsztatów, szkoleń i indywidualnego wsparcia dla nauczycieli oraz szkoleń dla kadry administracyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58e06c90-0e8a-4b7f-a307-2ca8acfd865d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie wsparcia w formie warsztatów, szkoleń i indywidualnego wsparcia dla nauczycieli oraz szkoleń dla kadry administracyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58e06c90-0e8a-4b7f-a307-2ca8acfd865d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065169/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie wsparcia w formie warsztatów i indywidualnego wsparcia dla nauczycieli oraz szkoleń dla kadry administracyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podmiot dofinansowujący: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Projekt/program (nazwa): Program rozwoju i podniesienia jakości edukacji w SP Nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie Numer identyfikacyjny projektu/programu: FEPK.07.12-IP.01-0017/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396572

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.84.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Warsztaty dietetyczne dla nauczycieli
I. Prawidłowe nawyki żywieniowe u dzieci oraz psychoedukacja w kontekście zaburzeń odżywiania.
Zajęcia w formie warsztatów dla nauczycieli – warsztaty połączone z seminarium i pokazem multimedialnym- 2 grupy po 25 osób (5 godzin na grupę) realizowane w godzinach popołudniowych nie wcześniej niż godz. 16:00 w dowolny dzień roboczy od poniedziałku do piątku, w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godz. 8:00-16:00.
Wielkość/Zakres:
Prawidłowe nawyki żywieniowe u dzieci oraz psychoedukacja w kontekście zaburzeń odżywiania - Łączna liczba godzin: 10 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla każdej części,
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Warsztaty językowe dla nauczycieli
I) 1. Zajęcia w obszarze doskonalenia umiejętności językowych - zajęcia z native speakerem Zajęcia grupowe – 3 grupy po 8 nauczycieli (2 godziny w tygodniu przez 6 miesięcy) realizowane w godzinach popołudniowych lub wieczorami od poniedziałku do piątku lub w soboty w godzinach 8:00-16:00
2. Zajęcia w obszarze doskonalenia umiejętności językowych - zajęcia kursy on- line Zajęcia grupowe – 2 grupy po 15 nauczycieli (2 godziny w tygodniu przez 6 miesięcy) realizowane w godzinach popołudniowych lub wieczorami od poniedziałku do piątku lub w soboty w godzinach 8:00-16:00
Wielkość/Zakres:
1. Zajęcia w obszarze doskonalenia umiejętności językowych - zajęcia z native speakerem - Łączna liczba godzin: 144 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min)
2. Zajęcia w obszarze doskonalenia umiejętności językowych - zajęcia kursy on- line – łączna liczba godzin: 96 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min)
II) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla każdej części,
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 76800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Warsztaty informatyczne dla nauczycieli
I) 1. Szkolenie nauczycieli z zakresu wykorzystania pracowni VR
Zajęcia w formie szkolenia dla nauczycieli 2 grupy po 13 osób (16 godzin na grupę w blokach po 4 godziny, 4 spotkania po 4 godziny) realizowane w godzinach popołudniowych nie wcześniej niż godz. 16:00 w dowolny dzień roboczy od poniedziałku do piątku, w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godzinach 8:00- 16:00
2. Szkolenie nauczycieli z zakresu DRUK 3-D
Zajęcia w formie szkolenia dla nauczycieli 2 grupy po 13 osób (16 godzin na grupę w blokach po 4 godziny, 4 spotkania po 4 godziny) realizowane w godzinach popołudniowych nie wcześniej niż godz. 16:00 w dowolny dzień roboczy od poniedziałku do piątku, w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godzinach 8:00- 16:00
Wielkość/Zakres:
1. Szkolenie nauczycieli z zakresu wykorzystania pracowni VR - Łączna liczba godzin: 32 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min)
2. Szkolenie nauczycieli z zakresu DRUK 3-D - Łączna liczba godzin: 32 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min)
II) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla każdej części,
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Warsztaty pedagogiczno-psychologiczne dla nauczycieli
I) 1. Wsparcie merytoryczne, doradztwo lub konsultacje indywidualne w przypadku zdiagnozowanej potrzeby
Wsparcie indywidualne (1:1) realizowane w godzinach popołudniowych nie wcześniej niż godz. 16:00 w dowolny dzień roboczy od poniedziałku do piątku, w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godzinach 8:00-16:00
2. Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zajęcia w formie warsztatów dla nauczycieli – seminarium z wykorzystaniem multimediów- 2 grupy po 25 osób (5 godzin grupa- 2 x po 2,5 godziny) realizowane w godzinach popołudniowych nie wcześniej niż godz. 16:00 w dowolny dzień roboczy od poniedziałku do piątku, w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godz. 8:00-16:00
3. Budowanie pozytywnych relacji rówieśniczych, asertywności, budowania poczucia własnej wartości
Zajęcia w formie warsztatów dla nauczycieli -seminarium z wykorzystaniem multimediów – 2 grupy po 25 osób (5 godzin na grupę) realizowane w godzinach popołudniowych nie wcześniej niż godz. 16:00 w dowolny dzień roboczy od poniedziałku do piątku, w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godz. 8:00-16:00
4. Metody i formy pracy dostosowane do potrzeb uczniów ze szczególnymi potrzebami
Zajęcia w formie warsztatów dla nauczycieli – seminarium z wykorzystaniem multimediów – 2 grypo po 25 osób (5 godzin na grupę)- realizowane w godzinach popołudniowych nie wcześniej niż godz. 16:00 w dowolny dzień roboczy od poniedziałku do piątku, w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godz. 8:00-16:00
Wielkość/Zakres:
1. Wsparcie merytoryczne, doradztwo lub konsultacje indywidualne w przypadku zdiagnozowanej potrzeby - Łączna liczba godzin: 50 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min)
2. Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - Łączna liczba godzin: 10 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min)
3. Budowanie pozytywnych relacji rówieśniczych, asertywności, budowania poczucia własnej wartości - Łączna liczba godzin: 10 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min)
4. Metody i formy pracy dostosowane do potrzeb uczniów ze szczególnymi potrzebami - Łączna liczba godzin: 10 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min)
II) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla każdej części,
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Dydaktycznych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133693992

7.3.3) Ulica: Franciszka Kotuli 3a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-122

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Dydaktycznych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133693992

7.3.3) Ulica: Franciszka Kotuli 3a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-122

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Dydaktycznych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133693992

7.3.3) Ulica: Franciszka Kotuli 3a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-122

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.