Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00515752/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU PN. „MODERNIZACJA I ROZBUDOWA ODDZIAŁU PULMONOLOGICZNEGO WRAZ Z PODODDZIAŁEM REHABILITACJI W CELU POPRAWY JAKOŚCI I USPRAWNIENIA PROCESU LECZENIA (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271566088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 - go Maja 13-15
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@szpital.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.zabrze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU PN. „MODERNIZACJA I ROZBUDOWA ODDZIAŁU PULMONOLOGICZNEGO WRAZ Z PODODDZIAŁEM REHABILITACJI W CELU POPRAWY JAKOŚCI I USPRAWNIENIA PROCESU LECZENIA (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a0e482-8d0a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012760/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.42 Dostawa wideobronchoskopu ultrasonograficznego w ramach dotacji dla Oddziału Pulmonologicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach projektu NR POIS.11.03.00-00-0094/22 W RAMACH DZIAŁANIA 11.3 WSPIERANIE NAPRAWY I ODPORNOŚCI SYSTEMU OCHRONY ZDROWIA OŚ PRIORYTETOWA XI REACT-EU PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/69/TP2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wideobronchoskopu ultrasonograficznego w ramach projektu pn. „MODERNIZACJA I ROZBUDOWA ODDZIAŁU PULMONOLOGICZNEGO WRAZ Z PODODDZIAŁEM REHABILITACJI W CELU POPRAWY JAKOŚCI I USPRAWNIENIA PROCESU LECZENIA PACJENTÓW Z CHOROBAMI PŁUC ORAZ PO PRZEBYTEJ CHOROBIE COVID-19 W SPSK NR 1 IM. PROF. S. SZYSZKO SUM” NR POIS.11.03.00-00-0094/22 W RAMACH DZIAŁANIA 11.3 WSPIERANIE NAPRAWY I ODPORNOŚCI SYSTEMU OCHRONY ZDROWIA OŚ PRIORYTETOWA XI REACT-EU PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, szczegółowym formularzu ofertowym stanowiący załącznik 1a do SWZ oraz opisem wymagań minimalnych, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Przygotowanie, przeprowadzenie i monitorowanie kampanii promującej ideę rodzicielstwa zastępczego w związku z realizacją projektu "Wsparcie systemu pieczy zastępczej w Zabrzu"
- 23/TP/I/25 DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH PRZEDMIOTAMI ORTOPEDYCZNYMI
- Wsparcie dzieci przebywających w pieczy zastępczej poprzez przeprowadzenie diagnozy w celu określenia ich trudności i zaburzeń rozwojowych w związku z realizacją projektu dofinansowanego przez UE
- "Wymiana elementów zbrojenia szybowego - dźwigarów głównych i prowadników szybowych w szybie "Kolejowy".
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Bałtyckiej 1 w Zabrzu.
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 10 w Zabrzu.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup cystoskopu na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- "Zakup ambulansu bariatrycznego wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku"
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywna dostawa płynów i sprzętu do dializy w systemie Prometheus 4008H i 5008S do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa i montaż urządzeń do suchego masażu mechanicznego do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- dostawa spiral platynowych odczepianych termicznie wraz z odczepiarką - depozyt
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.