Og³oszenie z dnia 2023-12-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00006407/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¯urominie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w ¯urominie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130439488
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Olszewska 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@piwzuromin.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.piwzuromin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¯urominie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56e00466-9819-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00543924
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56e00466-9819-11ee-9ee7-e2087ac16d093.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamówienia@wiw.mazowsze.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy
e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, u¿ycie ¶rodków komunikacji elektronicznej wymaga narzêdzi, urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne lub nie s± obs³ugiwane za pomoc± ogólnie dostêpnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: ..
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informujê, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w ¯urominie.
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest mo¿liwy w formie elektronicznej na skrzynkê ksiegowosc@piwzuromin.pl lub tel. +48 23 657-39-47.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp, dalej „ustawa Pzp";
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, z tym¿e je¿eli realizacja tego prawa wymaga³aby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Skorzystanie z tego uprawnienia nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
a) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informujê, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w ¯urominie.
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest mo¿liwy w formie elektronicznej na skrzynkê ksiegowosc@piwzuromin.pl lub tel. +48 23 657-39-47.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • Nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIW.FIN.2600-7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 119991,87 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¯urominie - zgodnie z zapisami Rozdzia³u III SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag: CENA o wadze 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Pe³nomocnictwo, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby; ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II pkt 4 i 5 SWZ. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby; ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie: zmian bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug;
zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonanie dostaw niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci gdy konieczno¶æ zmiany spowodowana jest okoliczno¶ciami poza kontrol± stron, których dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawierania umowy. Dotyczy to w szczególno¶ci takich okoliczno¶ci jak zagro¿enie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamkniêcie granic, rz±dowe ograniczenia miêdzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczno¶ci o charakterze tzw. si³y wy¿szej. W czasie trwania si³y wy¿szej Wykonawca odpowiada za wykonywanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. Wykonawca do³o¿y wszelkich starañ, aby pomimo istnienia si³y wy¿szej zapewniæ ci±g³o¶æ dostaw przedmiotu zamówienia na bie¿±co i zgodnie z terminem dostaw oraz zobowi±zuje siê informowaæ Zamawiaj±cego niezw³ocznie i na bie¿±co o wszelkich trudno¶ciach zwi±zanych z dostarczeniem przedmiotu zamówienia;
zmiany nazwy handlowej lub innego oznaczenia towaru wskazanego w ofercie nie powoduj±cej zmiany przedmiotu umowy;
zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, która ma wp³yw na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy;
zmiany Stron w umowie, wynikaj±cej ze zmian organizacyjnych niezale¿nych od Zamawiaj±cego np. poprzez podzia³ Jednostki lub po³±czenie Jednostek, zmianê nazwy Jednostki;
zmiany warto¶ci umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
zmiany wynikaj±cej z omy³ki pisarskiej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê zgodnie z zapisami Rozdzia³u II pkt 8 - SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Dostawa materia³ów chirurgicznych - endoskopia
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu ¯uromiñskiego wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
- Zakup i dostawa samochodu elektrycznego s³u¿bowego wraz ze stacj± ³adowania.
- Zakup i dostawa samochodu do nauki jazdy - pomoc dydaktyczna.
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby WFO¦iGW w Poznaniu
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa samochodu osobowego z napêdem hybrydowym dla Pañstwowej Inspekcji Pracy Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
wiêcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.