eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63145624-6e75-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63145624-6e75-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058313/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uporzadkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków unijnych w ramach „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie”; Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1657000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa oczyszczalni ścieków dla obiektu Urzędu Gminy w m. Wysokie.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowej oczyszczalni ścieków dla obiektu Urzędu Gminy Wysokie w m. Wysokie na działkach nr: 1335/3, 1335/1.
Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
Oczyszczalnie muszą posiadać certyfikat lub raport z badań na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb możliwości wykonania projektu i realizacji przydomowej oczyszczalni ścieków.
2. Dostawa, montaż i uruchomienie przydomowej oczyszczalni ścieków.
3. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
7. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.
8. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia z obsługi PBOŚ.
UWAGA!!! Na potwierdzenie jakości proponowanych urządzeń i zgodności z opisem przedmiotu zamówienia dla części I Wykonawca musi załączyć do oferty:
- certyfikat lub raport z badań oczyszczalni ścieków na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.

• Wizja lokalna
o Przed sporządzeniem ceny ofertowej, wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy w tym budynków, zieleni, dróg, chodników itp., które przylegają do miejsca wykonywania robót oraz terenu w pobliżu terenu budowy, na który roboty będą w jakikolwiek sposób oddziaływać. Wizja lokalna powinna odbyć się przy udziale Zamawiającego,
na okoliczność której zostanie sporządzony protokół będący wymaganym załącznikiem do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa ujęcia wody w m. Wysokie – etap II.
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na zaprojektowaniu i przebudowie ujęcia wody w m. Wysokie:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy ujęcia wody w m. Wysokie.
2. Wykonanie robót konstrukcyjno – budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu.
3. Wykonanie robót sanitarnych.
4. Wykonanie robót elektrycznych.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
Przebudowa ujęcia wody w m. Wysokie stanowi kontynuację modernizacji obiektu. Podczas pierwszego etapu realizacji przebudowano i zmodernizowano urządzenia i instalacje technologiczne.
Roboty budowlane, w ramach obecnego etapu realizacji, mają na celu przebudowę budynku ujęcia w celu ochrony urządzeń technologicznych (m. in. ocieplenie budynku, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie pokrycia dachowego wraz z więźbą dachową), poprawę warunków sanitarnych w budynku (wykonanie węzła sanitarnego), a także poprawę bezpieczeństwa obiektu (wykonanie ogrodzenia, monitoring CCTV, oświetlenie zewnętrzne).
Ponadto do robót elektrycznych należy także:
 zaprojektowanie i wykonanie nowej prefabrykowanej rozdzielni głównej dla potrzeb wszystkich istniejących oraz projektowanych urządzeń, Rozdzielnię główną należy wyposażyć w Smart Meter monitorujący energię pobraną i oddaną do sieci z możliwością rejestracji danych w chmurze z dostępem zdalnym,
 wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych,
 wykonanie demontażu nieczynnych szaf elektrycznych w pomieszczeniu technicznym,
 wykonanie instalacji odgromowej,
 wykonanie instalacji elektrycznej węzła sanitarnego.
Wykonawca, projektując i realizując przebudowę ujęcia wody, powinien uwzględnić fakt,
że w czasie prowadzenia robót należy zapewnić ciągłą pracę ww. obiektów.

• Wizja lokalna
o Przed sporządzeniem ceny ofertowej, wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy w tym budynków, zieleni, dróg, chodników itp., które przylegają do miejsca wykonywania robót oraz terenu w pobliżu terenu budowy, na który roboty będą w jakikolwiek sposób oddziaływać. Wizja lokalna powinna odbyć się przy udziale Zamawiającego,
na okoliczność której zostanie sporządzony protokół będący wymaganym załącznikiem do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 415000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przebudowa wodociągu w m. Dragany, budowa wodociągu w m. Słupeczno, przebudowa komory redukcyjnej na sieci wodociągowej w m. Giełczew Pierwsza, wymiana hydrantów p-poż na sieci wodociągowej w m. Dragany, Guzówka, Nowy Dwór, Słupeczno, Wysokie, Zabłocie.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1. Zaprojektowaniu i przebudowie sieci wodociągowej w miejscowości Dragany
o długości:
rurociągi o średnicy zewnętrznej 110 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – 950 m,
rurociągi o średnicy zewnętrznej 40 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – 850 m.
2. Zaprojektowaniu i budowie sieci wodociągowej w m. Słupeczno o długości:
rurociągi o średnicy zewnętrznej 90 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – 190 m,
rurociągi o średnicy zewnętrznej 40 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – 10 m.
3. Przebudowie komory redukcyjnej wraz z wymianą reduktora ciśnienia wody oraz niezbędnej armatury na działce: obręb Giełczew Pierwsza, dz. nr 1474.
4. Wymianie 172 szt. hydrantów p-poż na sieci wodociągowej w m. Dragany, Guzówka, Nowy Dwór, Słupeczno, Wysokie, Zabłocie.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej.
2. Przebudowa i budowa sieci wodociągowej wg ww. dokumentacji projektowej.
3. Przebudowa komory redukcyjnej wraz z wymianą reduktora ciśnienia wody oraz niezbędnej armatury.
4. Wymiana 172 szt. hydrantów p-poż na sieci wodociągowej w m. Dragany, Guzówka, Nowy Dwór, Słupeczno, Wysokie, Zabłocie.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.

• Wizja lokalna
o Przed sporządzeniem ceny ofertowej, wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy w tym budynków, zieleni, dróg, chodników itp., które przylegają do miejsca wykonywania robót oraz terenu w pobliżu terenu budowy, na który roboty będą w jakikolwiek sposób oddziaływać. Wizja lokalna powinna odbyć się przy udziale Zamawiającego,
na okoliczność której zostanie sporządzony protokół będący wymaganym załącznikiem do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1047000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Wysokie – etap II.
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na przebudowie oczyszczalni ścieków
w m. Wysokie na działce nr 596, która została wybudowana w 2011 r.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie robót sanitarnych (technologicznych).
2. Wykonanie robót konstrukcyjno – budowlanych.
Wykonawca, realizując przebudowę oczyszczalni ścieków, powinien uwzględnić fakt,
że w czasie prowadzenia robót należy zapewnić ciągłą pracę ww. obiektu.
Przyjęte przez Wykonawcę metody wykonania robót muszą zapewnić zachowanie wszystkich wymaganych parametrów funkcjonalno-użytkowych robót określonych w PFU.
• Wizja lokalna
o Przed sporządzeniem ceny ofertowej, wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy w tym budynków, zieleni, dróg, chodników itp., które przylegają do miejsca wykonywania robót oraz terenu w pobliżu terenu budowy, na który roboty będą w jakikolwiek sposób oddziaływać. Wizja lokalna powinna odbyć się przy udziale Zamawiającego,
na okoliczność której zostanie sporządzony protokół będący wymaganym załącznikiem do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienia okazało się, że cena oferty z najniższą ceną zarówno dla cz. I i III zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt. 3 Pzp, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718566,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1357485,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718566,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PFK Instal Piotr Hawryło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621599368

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów Czwarty

7.3.5) Kod pocztowy: 23-305

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718566,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienia okazało się, że cena oferty z najniższą ceną zarówno dla cz. I i III zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt. 3 Pzp, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98804,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98804,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98804,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PFK Instal Piotr Hawryło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621599368

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów Czwarty

7.3.5) Kod pocztowy: 23-305

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98804,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.