Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00501505/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
- 2025/BZP 00506273/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika wraz z osprzętem, cysterny oraz zakup sprzętu w ramach
Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRASNOBRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 36
1.5.2.) Miejscowość: Krasnobród
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krasnobrod.pl, zamowienia@krasnobrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f05d88b0-4e33-4ae0-bfc6-5216154282331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika wraz z osprzętem, cysterny oraz zakup sprzętu w ramachProgramu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f05d88b0-4e33-4ae0-bfc6-521615428233
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011418/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup ciągnika wraz z osprzętem, cysterny oraz zakup sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.1.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia: „Zakup ciągnika wraz z osprzętem i cysterny w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
-dostawę 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem, rok produkcji min. 2023 r. wraz z osprzętem w postaci: pługu odśnieżnego – 1 szt., kosiarką bijakową – 1 szt.,
-dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem technicznym;
-przedmiot zamówienia należy dostarczyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród.
Szczegółowy opis parametrów technicznych dla dostaw o którym mowa w ust. 4.2.1 dla części 1 zamówienia, określa Załącznik nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 242925,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia: „Zakup sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę następującego sprzętu:
-Radiotelefony nasobne – 10 szt.
-Plandeka – 15 szt.
-Koc termiczny – 10 szt.
-Namiot z wyposażeniem – 1 kpl.
-Agregaty prądotwórcze – 2 szt.:
-12 kW- 1 szt.,
-30 kW- 1 szt.
-Butla gazowa z palnikiem – 6 szt.
-Radiotelefon stacjonarny (mobilny) – 2 kpl.
-dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem technicznym;
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród.
Szczegółowy opis parametrów technicznych dla dostaw o którym mowa w ust. 4.2.2 dla części 2 zamówienia, określa Załącznik nr 1.2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
32236000-6 - Radiotelefony
39522530-1 - Namioty
4.5.5.) Wartość części: 148467,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283638,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242925,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MASZ SP. Z O.O SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272030309
7.3.4) Miejscowość: Zapole
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-MASZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-MASZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242925,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części 2 zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2024, poz. 1320 ze zm.)- Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ w wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych
- Dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 w gminie Wisznia Mała
- Zakup ciągnika rolniczego 4x4 z osprzętem oraz przyczepą
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





