eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozieg³owyZakup i dostawa przyczepy transportowej



Og³oszenie z dnia 2025-11-20

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa przyczepy transportowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I MIASTO KOZIEG£OWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kozieg³owy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.naczynska@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozieglowy.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa przyczepy transportowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97f47809-edcb-4605-9087-18aefaea6ea8

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00543762

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008886/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup i dostawa przyczepy transportowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218338

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218338

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne zosta³y wskazane w SWZ w punkcie 7. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy
bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i
organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2. Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U.
UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
2.1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto Kozieg³owy; Plac
Moniuszki 14, 42-350 Kozieg³owy; e-mail: um@kozieglowy.pl ; strona internetowa:
www.kozieglowy.pl ; telefon do kontaktów: 34 3141219.
2.2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ
pod adresem e-mail: iod@kozieglowy.pl ;
2.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego.
2.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
2.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
2.6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
2.8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO;
2.9) nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
- przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym
dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIGK.271.17.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw
-uzupe³nienie zasobów i infrastruktury niezbêdnej do realizacji zadañ OLiOC
Zakup i dostawa przyczepy transportowej
*Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ – Opis
przedmiotu Zamówienia. Oferowane przez Wykonawcê wyposa¿enie musi posiadaæ parametry
zgodne z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lone w ww. za³±cznikach i SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samoza³adowcze i wy³adowcze do celów rolniczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane wed³ug poni¿szych kryteriów
1. Kryteriami oceny ofert s±:
a) ca³kowita cena ofertowa brutto C – waga kryterium: 60%;
b) okres gwarancji i rêkojmi G - waga kryterium: 40%;
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria oraz ich wagê. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
Za najkorzystniejsz± uwa¿a siê ofertê, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów bêd±cych sum± punktów cz±stkowych za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2024 r. poz. 1568), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
Uwaga:
-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
2.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych
nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Uwaga:
-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
-W przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów,
przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ w odniesieniu do tych podmiotów;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia/dokumenty o których mowa w SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku spó³ki cywilnej Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e Wykonawcami w rozumieniu art. 7 pkt 30 ustawy PZP, s± wspólnicy spó³ki cywilnej, których udzia³ w postêpowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy PZP.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do
SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga zgodnych o¶wiadczeñ obu stron. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek o zmianê umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiaj±cego nale¿y czy okoliczno¶ci wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiaj±ce zmianê umowy.
5. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ na pi¶mie w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218338

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy oraz innemu
podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ
szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp.
2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie
zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na
listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich
Przedsiêbiorców.
3. Odwo³anie przys³uguje na:
3.1. niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
3.2. zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiaj±cy
by³ obowi±zany na podstawie ustawy.
4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje kopiê odwo³ania
Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on
zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
5. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci SWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia
publikacji og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub zamieszczenia dokumentów
zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwo³anie wnosi siê w terminie:
6.1. 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê
jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
6.2. 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê
jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 6.1.
7. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 5 i 6 wnosi siê w terminie 5 dni od
dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ
wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy
Pzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du.
9. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie - s±du zamówieñ publicznych, zwanego
dalej "s±dem zamówieñ publicznych".
10. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia
orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp,
przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Z³o¿enie skargi w placówce
pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo
pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
11. Prezes Izby przekazuje skargê wraz z aktami postêpowania odwo³awczego do s±du
zamówieñ publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.