Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00484239/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży – Moduł IV”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dap@czdir.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czdir.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11974481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży – Moduł IV”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50406134-53b1-4a26-80a7-4a695386e97e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113800/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży- moduł IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: US/10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach kursu specjalizacyjnego pn.:„Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci
i młodzieży – Moduł IV”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42800000-4 - Maszyny do produkcji papieru i tektury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zuzanna Krząkała Psycholog Psychoterapeuta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 641 152 82 37
7.3.3) Ulica: Ul. Słowackiego 3
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-703
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zuzanna Krząkała Psycholog Psychoterapeuta
jakie przetargi wygrała firma
Zuzanna Krząkała Psycholog Psychoterapeuta
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych , Zamawiający informuje, że dokonał wyboru ofert.
Do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:
oferta nr 2:
Marta Nowak Self Gabinet Psychoterapii i Psychoedukacji Ul. Żurawia 35C
42-530 Dąbrowa Górnicza, NIP 6252176486
MŚP- jednoosobowa działalność gospodarcza,
Data zawarcia umowy 12.11.2025 r.
Wartość umowy 2 500,00 zł
Okres realizacji umowy 31.12.2025 r.
oferta nr 3:
Ambulatorium Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej Robert Maliński
Ul. Reymonta 33-12, 43-100 Tychy, NIP 6461978066
MŚP- jednoosobowa działalność gospodarcza,
Data zawarcia umowy 12.11.2025 r.
Wartość umowy 4 000,00 zł
Okres realizacji umowy 31.12.2025 r.
oferta nr 4:
Usługo Psychologiczno-psychoterapeutyczne Tomasz Batruch , ul. Obroki 57a/13, 40-833 Katowice, NIP 6871808889
MŚP- jednoosobowa działalność gospodarcza,
Data zawarcia umowy 12.11.2025 r.
Wartość umowy 4 000,00 zł
Okres realizacji umowy 31.12.2025 r.
oferta nr 6:
Gabinet Pomocy Psychologicznej Iskra Aleksandra Marek-Cholewka ul. Wiejska 7, 44-200 Rybnik, NIP 633 144 62 47
MŚP- jednoosobowa działalność gospodarcza,
Data zawarcia umowy 12.11.2025 r.
Wartość umowy 4 000,00 zł
Okres realizacji umowy 31.12.2025 r.
oferta nr 7:
Usługi Psychologiczno-terapeutyczne Katarzyna Sitnik-Warchulska,
ul. Floriańska 10b/5, 44-100 Gliwice, NIP 6312330816
MŚP- jednoosobowa działalność gospodarcza,
Data zawarcia umowy 12.11.2025 r.
Wartość umowy 2 300,00 zł
Okres realizacji umowy 31.12.2025 r.
oferta nr 5 została odrzucona.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sosnowiec
- Dostawa defibrylatorów AED półautomatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy dwóch używanych samochodów 7-osobowych z zabudową kontenerową typu furgon oraz dwóch używanych samochodów osobowych kombi.
- "Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie zrekultywowanego składowiska odpadów w Sosnowcu przy ul. Grenadierów 21".
- Dostawa aparatów USG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





