Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482759/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00493098/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Zagrodno wraz z wpięciem do systemu wizualizacji HYDRO SCADA w ramach zadania: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W ZAGRODNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGRODNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 52
1.5.2.) Miejscowość: Zagrodno
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-516
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzagrodno@zagrodno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zagrodno.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11967551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Zagrodno wraz z wpięciem do systemu wizualizacji HYDRO SCADA w ramach zadania: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W ZAGRODNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bbb75f6-5059-4b74-8414-0ad6970abff5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067668/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Zagrodnie - dostawa szaf sterowniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482759
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.35.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Nowej rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej pomp głębinowych PG (3 x około 7,50 kW),w zakres wykonania której wchodzi:
• szafa metalowa,
• wyłączniki różnicowoprądowe,
• wyłączniki nadmiarowoprądowe,
• styki pomocnicze,
• wyłączniki główne,
• rozłączniki modułowe,
• rozłączniki bezpiecznikowe,
• przełączniki położeniowe,
• przyciski czerwone,
• przyciski zielone,
• wyłączniki bezpieczeństwa,
• wyzwalacze wzrostowe,
• wkładki bezpiecznikowe,
• czujniki kolejności faz,
• przełączniki faz,
• wyłączniki silnikowe,
• osłony do plombowania,
• styczniki,
• układy ochronne RC,
• blokady mechaniczne,
• przetwornice częstotliwości,
• panele do przetwornic,
• zasilacze buforowe,
• akumulatory,
• puszki dla akumulatorów,
• sterowniki PLC,
• separatory sygnału analogowego,
• elektroniczne czujniki poziomu,
• przekaźniki nadzorcze PTC,
• gniazda serwisowe,
• świetlówki LED,
• kontrolki kompaktowe,
• regulatory temperatury,
• przekaźniki dwupolowe,
• przekaźniki czasowe,
• wentylatory + kratki wentylatorowe,
• wyłączniki krańcowe,
• kieszenie na dokumenty,
• odgałęźniki instalacyjne,
• sondy konduktometryczne,
• kabel sygnalizacyjny do pomp głębinowych,
• przetworniki ciśnienia,
• przekaźniki ciśnienia,
• dokumentacja powykonawcza,
• praca automatyka (przygotowanie schematów, oprogramowanie PLC i HMI, wizualizacja, konfiguracja przetwornicy częstotliwości),
• praca serwisu,
• włączenie do systemu wizualizacji i monitoringu HydroNet będącym na wyposażeniu Zamawiającego.
UWAGA!
• Zamówienie uwzględnia
• zmonitorowanie:
o suchobiegu – podprądowo,
o impulsu wodomierza,
o otwarcie włazu,
o AUTO,
o praca,
o awaria,
o poziomu zbiornika: sonda hydrostatyczna (sterowanie główne) + sonda cluwo (sterowanie awaryjne),
• demontaż istniejącej rozdzielnicy oraz podłączenie okablowania wewnątrz budynku
• podłączenie okablowania sygnalizacyjnego
na zewnątrz.
• fundament pod obudowę naziemną oraz ewentualna przeróbka orurowania
– 1 kpl.
• obudowa naziemna – 1 szt.
• właz nierdzewny, szczelny dla dwóch obudów studni – 2 szt.
• wodomierze z nadajnikiem impulsów – 3 szt.
• orurowanie wewnątrz dot. wejść wody surowej – 1 kpl.
• przepływomierz na sieci – 1 szt.
• przepustnica DN100 – 3 szt.
• kurek czerpalny – 3 szt.
• badania bakteriologiczne – 2 kpl.
• dokumentacja powykonawcza – 1 kpl.
• woda, energia elektryczna – 1 kpl.
Pracę będą prowadzone na czynnym obiekcie umożliwiając nieprzerywaną dostawę wody.
Przewiduję się jednorazowe wstrzymanie dostaw wody związane z przepięciem instalacji i wynoszące do 6 godzin.
Wykonawca przeprowadzi szkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa.
Szczegóły w zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398353,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479085 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398353,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-PARTNER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331
7.3.3) Ulica: Gronowska 4A
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398353,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI ZAGRODNO
- Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zagrodnie
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu
więcej: przetargi ZAGRODNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
- Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





