eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrząstowiceDostawa agregatów prądotwórczych i magazynów energii



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych i magazynów energii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa agregatów prądotwórczych i magazynów energii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15d2feb0-9c22-4052-8d72-415ff3fa2a93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023142/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa agregatów prądotwórczych i magazynów energii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 358607,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – agregaty prądotwórcze
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Dostawa, montaż (wraz z wykonaniem niezbędnego fundamentu), uruchomienie i przekazanie do użytkowania kompletnego agregatu prądotwórczego z automatyką SZR dla zapewnienia awaryjnego zasilania budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dańcu.
Parametry minimalne:
• moc znamionowa (PRP): 45 kVA / 36 kW
• moc maksymalna (ESP): 50 kVA / 40 kW
• częstotliwość: 50 Hz
• napięcie: 230/400 V
• liczba faz: 3
• współczynnik mocy: cos φ = 0,8
• certyfikat jakości: ISO 9001
• obudowa odporna na warunki atmosferyczne co najmniej IP55
• zniekształcenia napięcia THD < 3%
• czas pracy przy 75% obciążenia ≥ 24 h
• ciśnienie akustyczne w odległości 7 m ≤ 66 dBA
• minimalna pojemność zbiornika paliwa: 70 litrów (odporny na korozję)
• gwarancja co najmniej 24 miesiące

2) Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania kompletnego agregatu prądotwórczego z automatyką SZR dla zapewnienia awaryjnego zasilania budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dębskiej Kuźni.
Parametry minimalne:
• moc znamionowa (PRP): 45 kVA / 36 kW
• moc maksymalna (ESP): 50 kVA / 40 kW
• częstotliwość: 50 Hz
• napięcie: 230/400 V
• liczba faz: 3
• współczynnik mocy: cos φ = 0,8
• certyfikat jakości: ISO 9001
• obudowa odporna na warunki atmosferyczne co najmniej IP55
• zniekształcenia napięcia THD < 3%
• czas pracy przy 75% obciążenia ≥ 24 h
• ciśnienie akustyczne w odległości 7 m ≤ 66 dBA
• minimalna pojemność zbiornika paliwa: 70 litrów (odporny na korozję)
• gwarancja co najmniej 24 miesiące

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 170976,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – magazyny energii oraz falowniki hybrydowe
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Modernizacja układu zasilania i sterowania instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii w Publicznej Szkole Podstawowej w Dębiu, w ramach którego wchodzi:

a) demontaż istniejącego falownika oraz elementów towarzyszących (zabezpieczenia, okablowanie, osprzęt DC/AC),
b) montaż nowego falownika hybrydowego trójfazowego o mocy maksymalnej 29,9 kW,
c) montaż magazynu energii o pojemności użytkowej ≥ 30 kWh,
d) modernizacja rozdzielni głównej RG w zakresie wydzielenia oraz zabezpieczenie obwodów awaryjnego zasilania z magazynu energii,
e) wykonanie rozdzielnicy backup zasilającej wydzielone obwody awaryjne,
f) wykonanie automatycznego przełącznika źródeł zasilania ATS,
g) ustalenie w trakcie realizacji robót, które obwody będą objęte zasilaniem awaryjnym,
h) uruchomienie systemu, wykonanie pomiarów oraz integracja z układem OSD,
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

2) Modernizacja układu zasilania i sterowania instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii w Publicznej Szkole Podstawowej w Chrząstowicach, w ramach Której wchodzi:
a) demontaż istniejącego falownika oraz elementów towarzyszących (zabezpieczenia, okablowanie, osprzęt DC/AC),
b) montaż nowego falownika hybrydowego trójfazowego o mocy minimalnej 10 kW,
c) montaż magazynu energii o pojemności użytkowej ≥ 15 kWh,
d) modernizacja rozdzielni głównej RG w zakresie wydzielenia oraz zabezpieczenie obwodów awaryjnego zasilania z magazynu energii,
e) wykonanie rozdzielnicy backup zasilającej wydzielone obwody awaryjne,
f) wykonanie automatycznego przełącznika źródeł zasilania ATS,
g) ustalenie w trakcie realizacji robót, które obwody będą objęte zasilaniem awaryjnym,
h) uruchomienie systemu, wykonanie pomiarów oraz integracja z układem OSD,
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

3) Modernizacja układu zasilania i sterowania instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii w Przedszkolu w Chrząstowicach, w ramach której wchodzi:

a) demontaż istniejącego falownika oraz elementów towarzyszących (zabezpieczenia, okablowanie, osprzęt DC/AC),
b) montaż nowego falownika hybrydowego trójfazowego o mocy maksymalnej 29,9 kW,
c) montaż magazynu energii o pojemności użytkowej ≥ 30 kWh,
d) modernizacja rozdzielni głównej RG w zakresie wydzielenia oraz zabezpieczenie obwodów awaryjnego zasilania z magazynu energii,
e) wykonanie rozdzielnicy backup zasilającej wydzielone obwody awaryjne,
f) wykonanie automatycznego przełącznika źródeł zasilania ATS,
g) ustalenie w trakcie realizacji robót, które obwody będą objęte zasilaniem awaryjnym,
h) uruchomienie systemu, wykonanie pomiarów oraz integracja z układem OSD,
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 187630,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOPERFEKT GROUP SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742077986

7.3.3) Ulica: Zakrzewska 1

7.3.4) Miejscowość: Waleńczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-151

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.