Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych i magazynów energii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38
1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych i magazynów energii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15d2feb0-9c22-4052-8d72-415ff3fa2a93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023142/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa agregatów prądotwórczych i magazynów energii
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawca, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie PZP odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej
rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).
2. Zgodnie z przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcą przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej w przypadku awarii platformy,
email: zagospodarowanie@chrzastowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych
przez Wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w
sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych”.
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych zapisów do specyfikacji:
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość
do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24
godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Państwa danych w Urzędzie Gminy Chrząstowice (REGON:
000535741) z siedzibą przy ul. Dworcowej 38, 46-053 Chrząstowice jest Wójt Gminy Chrząstowice, wykonujący czynności i zadania
wynikające z przepisów prawa. Z Administratorem można skontaktować się pisemnie - kierując korespondencję na adres siedziby
Administratora.
2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danychosobowych, a także przysługujących uprawnień, może Pani/Pan kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych pisemnie na
adres siedziby Administratora, jak również pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail: iodo@chrzastowice.pl.
3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy
cywilno-prawnej w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wypełniania
obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; w zakresie gdzie
przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez Administratora celów kontaktowych oraz realizacji praw i
obowiązków podmiotów realizujących umowy cywilnoprawne w ramach, których następuje przekazanie danych osobowych, jak
również w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit.
b, c oraz f RODO.
4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych mogą być udostępniane upoważnionym
pracownikom Administratora, członkom organów Administratora, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT
Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne oraz innym
podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych
powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie
przepisów prawa. Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami
prawa oraz podmiotom realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym dla prawidłowego
funkcjonowania.
5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane przetwarzane będą przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania
wymagalności ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2025 r. poz.
1071), a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w zakresie archiwizacji.
6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Wykonawca posiada prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia
(jeśli zachodzi jedna z okoliczności wskazanych w art. 17 ust. 1 RODO i jeżeli przetwarzanie danych osobowych nie jest niezbędne
w zakresie wskazanym w art. 17 ust. 3 RODO), ograniczenia przetwarzania (w przypadkach wskazanych w art. 18 ust. 1 RODO),
prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem. Wszystkie wymienione prawa wymagają pisemnej formy.
7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca
popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodzą od osób których
dane dotyczą i zostały udostępnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.
9) INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem
niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie.
10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Może
wystąpić, jeżeli wystąpi o to państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodności z przepisami RODO.
11) INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU: Pani/Pana dane mogą
być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – agregaty prądotwórcze
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Dostawa, montaż (wraz z wykonaniem niezbędnego fundamentu), uruchomienie i przekazanie do użytkowania kompletnego agregatu prądotwórczego z automatyką SZR dla zapewnienia awaryjnego zasilania budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dańcu.
Parametry minimalne:
• moc znamionowa (PRP): 45 kVA / 36 kW
• moc maksymalna (ESP): 50 kVA / 40 kW
• częstotliwość: 50 Hz
• napięcie: 230/400 V
• liczba faz: 3
• współczynnik mocy: cos φ = 0,8
• certyfikat jakości: ISO 9001
• obudowa odporna na warunki atmosferyczne co najmniej IP55
• zniekształcenia napięcia THD < 3%
• czas pracy przy 75% obciążenia ≥ 24 h
• ciśnienie akustyczne w odległości 7 m ≤ 66 dBA
• minimalna pojemność zbiornika paliwa: 70 litrów (odporny na korozję)
• gwarancja co najmniej 24 miesiące
2) Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania kompletnego agregatu prądotwórczego z automatyką SZR dla zapewnienia awaryjnego zasilania budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dębskiej Kuźni.
Parametry minimalne:
• moc znamionowa (PRP): 45 kVA / 36 kW
• moc maksymalna (ESP): 50 kVA / 40 kW
• częstotliwość: 50 Hz
• napięcie: 230/400 V
• liczba faz: 3
• współczynnik mocy: cos φ = 0,8
• certyfikat jakości: ISO 9001
• obudowa odporna na warunki atmosferyczne co najmniej IP55
• zniekształcenia napięcia THD < 3%
• czas pracy przy 75% obciążenia ≥ 24 h
• ciśnienie akustyczne w odległości 7 m ≤ 66 dBA
• minimalna pojemność zbiornika paliwa: 70 litrów (odporny na korozję)
• gwarancja co najmniej 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – magazyny energii oraz falowniki hybrydowe
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Modernizacja układu zasilania i sterowania instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii w Publicznej Szkole Podstawowej w Dębiu, w ramach którego wchodzi:
a) demontaż istniejącego falownika oraz elementów towarzyszących (zabezpieczenia, okablowanie, osprzęt DC/AC),
b) montaż nowego falownika hybrydowego trójfazowego o mocy maksymalnej 29,9 kW,
c) montaż magazynu energii o pojemności użytkowej ≥ 30 kWh,
d) modernizacja rozdzielni głównej RG w zakresie wydzielenia oraz zabezpieczenie obwodów awaryjnego zasilania z magazynu energii,
e) wykonanie rozdzielnicy backup zasilającej wydzielone obwody awaryjne,
f) wykonanie automatycznego przełącznika źródeł zasilania ATS,
g) ustalenie w trakcie realizacji robót, które obwody będą objęte zasilaniem awaryjnym,
h) uruchomienie systemu, wykonanie pomiarów oraz integracja z układem OSD,
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
2) Modernizacja układu zasilania i sterowania instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii w Publicznej Szkole Podstawowej w Chrząstowicach, w ramach Której wchodzi:
a) demontaż istniejącego falownika oraz elementów towarzyszących (zabezpieczenia, okablowanie, osprzęt DC/AC),
b) montaż nowego falownika hybrydowego trójfazowego o mocy minimalnej 10 kW,
c) montaż magazynu energii o pojemności użytkowej ≥ 15 kWh,
d) modernizacja rozdzielni głównej RG w zakresie wydzielenia oraz zabezpieczenie obwodów awaryjnego zasilania z magazynu energii,
e) wykonanie rozdzielnicy backup zasilającej wydzielone obwody awaryjne,
f) wykonanie automatycznego przełącznika źródeł zasilania ATS,
g) ustalenie w trakcie realizacji robót, które obwody będą objęte zasilaniem awaryjnym,
h) uruchomienie systemu, wykonanie pomiarów oraz integracja z układem OSD,
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
3) Modernizacja układu zasilania i sterowania instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii w Przedszkolu w Chrząstowicach, w ramach której wchodzi:
a) demontaż istniejącego falownika oraz elementów towarzyszących (zabezpieczenia, okablowanie, osprzęt DC/AC),
b) montaż nowego falownika hybrydowego trójfazowego o mocy maksymalnej 29,9 kW,
c) montaż magazynu energii o pojemności użytkowej ≥ 30 kWh,
d) modernizacja rozdzielni głównej RG w zakresie wydzielenia oraz zabezpieczenie obwodów awaryjnego zasilania z magazynu energii,
e) wykonanie rozdzielnicy backup zasilającej wydzielone obwody awaryjne,
f) wykonanie automatycznego przełącznika źródeł zasilania ATS,
g) ustalenie w trakcie realizacji robót, które obwody będą objęte zasilaniem awaryjnym,
h) uruchomienie systemu, wykonanie pomiarów oraz integracja z układem OSD,
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – według załącznika nr 5.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 13 wzoru umowy (zał. nr 6 i 7 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-02
INNE PRZETARGI CHRZĄSTOWICE
więcej: przetargi CHRZĄSTOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gmina Jastrzębia cyberbezpiecznym samorządem
- Prace związane z zagospodarowaniem terenu nieruchomości przy ul. Stawki 27 w Warszawie
- Dostawa agregatów prądotw i magazynów energii do realizacji zad. ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 na IVcz
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych zbiorników wody oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19
- Wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy 50 kWp każda w miejscowości Prószków i Zimnice Małe, gm. Prószków, woj. opolskie - 2 zadania częściowe
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





