Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00498217/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r. na terenie Gminy Miasta Głowno - II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Głowno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 15
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glowno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r. na terenie Gminy Miasta Głowno - II postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be52b529-7ad8-408c-9be3-3472084978d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045578/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku, na terenie Gminy Miasta Głowno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.41.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja Programu OL i OC, w tym dostawa:
1. Agregatów prądotwórczych powyżej 30 kW na przyczepach, przeznaczonych do zasilania infrastruktury strategicznej/krytycznej oraz agregatów małej mocy w celu zabezpieczenia działań ratowniczych oraz zasilania sprzętu łączności i oświetlenia, w tym:
1) dostawa 2 szt. fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych diesla o mocy min. 32 kW / 40 kVA P.R.P. – wraz dwoma przyczepami jednoosiowymi z homologacją do przewozu agregatu.
2) Dostawa 4 szt. fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych benzynowych o mocy znamionowej min. 5,6 kW.
Szczegółowy opis agregatów stanowią załączniki nr 1a i 1 b do swz
2. UPS- ów do zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej, łączności i usług teleinformatycznych 5 szt.
Szczegółowy opis UPS- ów stanowi załączniki nr 1c do swz.
3. Mobilnego sprzętu oświetleniowego - 2 szt. masztów oświetleniowych do zapewnienia równomiernego i intensywnego oświetlenia miejsca katastrofy lub prowadzenia działań ratowniczych.
Szczegółowy opis mobilnego sprzętu oświetleniowego stanowi załącznik nr 1d do swz.
4. Mobilnego banku energii (1 szt.) niezbędnego do zwiększenia zdolności do zabezpieczenia potrzeb energetycznych w sytuacjach kryzysowych. Sprzęt ten może być używany wewnątrz pomieszczeń, co odróżnia go od agregatów prądotwórczych wymagających odpowiednich warunków wentylacyjnych. Pozwoli to na zwiększenie elastyczności na zagrożenia, podnosząc poziom bezpieczeństwa mieszkańców oraz efektywność działań ratowniczych.
Szczegółowy opis mobilnego banku energii stanowi załącznik nr 1e do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
31158000-8 - Ładowarki
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278462,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278462,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278462,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENPRO ROBERT ZIELIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141573583
7.3.3) Ulica: Biskupicka 6/8
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278462,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- "Sukcesywna dostawa gazu grzewczego na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Głownie na 2026 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2026"
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych.
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





