Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Będkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W BĘDKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100069477
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: REYMONTA 11
1.5.2.) Miejscowość: Będków
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-319
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsg@bedkow.wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsgbedkow.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Będkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbbda67f-686b-4d0f-8056-543e8529d2e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00542413/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Będkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbbda67f-686b-4d0f-8056-543e8529d2e63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-dbbda67f-686b-4d0f-8056-543e8529d2e6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne
11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Katarzyna Mularczyk, k.mularczyk.bedkow@wp.pl
11.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki ko-rzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostęp-ny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga po-siadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia
11.5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wy-maganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w spra-wie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniu zamówienia lub konkursie.
11.6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Kra-jowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wy-miany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów te-leinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11.7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządze-nia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w po-staci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i prze-kazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11.8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elek-tronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przeka-zuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznacze-niem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komu-nikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formu-larze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiado-mości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Będków z siedzibą w Będkowie przy ul. Parkowej 3, 97-319 Będków, tel.+48(44) 725-70-10, fax +48 (44)725-70-12, e-mail: ugbedkow@wp.pl;
b) Inspektor danych osobowych
Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Będków jest Pan Adam Warawko, kontakt: adres e-mail iod@bedkow.eu
c) Cel przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz realizacji praw i obowiązków z niej wynikających jak również w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z przepisów prawa podatkowego, przepisów regulujących zasady rachunkowości.
d) Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.
Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust.1 pkt b RODO,
art. 6 ust.1 pkt c RODO
e) Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane przez okres realizacji umowy i przez okres realizacji obowiązków lub uprawnień wynikających z tej umowy w tym obowiązków wynikających z gwarancji, rękojmi oraz po jej zakończeniu wynikający z przepisów prawa w tym przepisów podatkowych rachunkowych oraz przepisów o narodowym zasobie archiwalnym
f) Prawa
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 RODO), prawo do ich prostowania (art.16 RODO), uzupełnienia (art.16 RODO), prawo do ograniczenia ich przetwarzania jednakże z wyłączeniem przypadków wskazanych w art.18 ust.2 RODO w tym prawo to nie będzie przysługiwało w takim zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych będzie konieczne do dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych ( ze względu na brak przesłanek określonych w art. 20 RODO), prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 pkt b i c), a prawo usunięcia danych osobowych jest ograniczone tylko do tych danych które nie są konieczne do realizacji celów wskazanych w art. 17 ust. 3 pkt c, d i e RODO, tj. do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania danych, do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz do celów archiwalnych.
Ponadto w szczególnych przypadkach prawa te mogą być ograniczone, ze względu np. na wymogi prawne, m.in. zawarte w prawie podatkowym lub w zasadach rachunkowości. Więcej informacji na temat przysługujących praw zawarto w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
g) Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą 00 -193 Warszawa ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
h) Konsekwencje niepodania danych osobowych:
W przypadku nie podania danych osobowych – nie będzie możliwości zawarcia i realizacji umowy.
i) Odbiorcy danych:
Dane osobowe są udostępniane:
Upoważnionym pracownikom i osobom współpracującym przy wykonaniu umowy, podmiotom świadczące dodatkowe usługi dla Instancji – audytorzy podatkowi, biegli rewidenci badający sprawozdanie finansowe, podmiotom wspierającym usługi płatnicze świadczone drogą elektroniczną, organom publicznym – na ich żądanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.2601.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 1. ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE, PRZYPRAWOWE I PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
Kod CPV 15800000-6 – różne produkty spożywcze
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1 cukier biały 1 kg kg 800
2 dżem słoik 220 g mix smak lub równoważny Szt. 120
3 groch 400g Szt. 130
4 jaja kurze klasa A Szt. 6000
5 koncentrat pomidorowy 30% słoik 990g lub równoważny szt 300
6 Kasza jęczmienna średnia Polskie młyny 1 kg kg 150
7 Kasza perłowa 400g szt 50
8 Pieczywo WASA szt 100
9 kukurydza konserwowa 400 g szt 60
10 ananas puszka szt 90
11 chrzan słoik 290g szt 20
12 mąka pszenna SZADKOWSKA 1 kg lub równoważna kg 300
13 mąka pszenna SZYMANOWSKA 1 kg lub równoważna kg 150
14 olej spożywczy rzepakowy KUJAWSKI 1l lub równoważny l 840
15 Biszkopty długie szt 30
16 pieprz czarny mielony 15 g szt 310
17 Ryż biały SONKO 1kg lub równoważny kg 250
18 sól morska drobna 1kg kg 405
19 barszcz biały w butelce 0,5 l szt 330
20 fasola "JAŚ" KROS 400 g lub równoważny szt 170
21 kwasek cytrynowy szt 140
22 makaron spaghetti LUBELLA 0,5 kg lub równoważny szt 500
23 płatki śniadaniowe CORN FLAKES duże op. lub równoważny szt 200
24 płatki owsiane szt 25
25 ziele angielskie 15g szt 300
26 majonez DEKORACYJNY 700 ml lub równoważny szt 55
27 liść laurowy 6g szt 300
28 musztarda delikatesowa 175 g szt 30
29 miód 370 g szt 70
30 oregano 10g szt 60
31 bazylia 10g szt 60
32 papryka słodka 15g szt 130
33 majeranek 8 g szt 250
34 ocet 0,5l szt 30
35 vegeta NATUR 150g lub równoważna szt 500
36 kakao DECOMORENO duże op. lub równoważny szt 15
37 kawa zbożowa INKA lub równoważna szt 10
38 masło roślinne 250g szt 630
39 Płatki czekoladowe 500g szt 50
40 Rodzynki szt 15
41 Ketchup KOTLIN wiadro 3 kg lub równoważny szt 30
42 Sok warzywno- owocowy VITAMINKA szt 1400
43 bułka tatra MAMUT 400 g lub równoważna szt 325
44 herbata ekspresowa LIPTON szt 120
45 herbata granulowana LIPTON lub równoważna szt 30
46 Ciastka krakuski lub równoważne szt 30
47 Mikołaje z czekolady kg 10
48 biszkopty PETITKI lub równoważne szt 15
49 PETITKI LUBISE lub równoważne szt 400
50 Chrupki kukurydziane duże op. szt 10
51 przyprawa gyros szt 100
52 Mus owocowy szt 2500
53 VEGETA natur butelka lub równoważny szt. 500
54 Tuńczyk w puszcze szt. 50
55 Rosołki VEGETA NATUR szt. 600
56 Żurawina suszona szt. 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 2. NABIAŁ
Kod CPV 15500000-3 – produkty mleczarskie
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1 Mleko 1,5 % 1l szt. 1600
2 Śmietana 30 % 1l szt. 520
3 Twaróg półtłusty Krajanka lub równoważny kg 200
4 Ser żółty plastry 150 g szt. 250
5 Serek śniadaniowy szt. 230
6 Serek homogenizowany szt. 1000
7 Jogurt naturalny 350 ml szt. 150
8 GUSTO plastry ser biały lub równoważny szt. 220
9 Jogurt naturalny 150ml szt. 350
10 Masło o zaw. tł. 82 % szt. 1000
11 Śmietana 18% 0,35 l szt. 220
12 Mozzarella Classic szt. 200
13 Jogurt ACTIMEL 100g szt. 400
14 Twarożek wiejski 200g
szt 300
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 3. PIECZYWO
Kod CPV 15811000-6 - Pieczywo
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1 Angielka 300g szt 1800
¹ chleb wieloziarnisty szt. 700
3 Chleb krojony pszenno-żytni 700g szt. 300
4 Bułka zwykła (czerstwa) 200g szt. 180
5 Bułka kajzerka 50g szt. 750
6 Drożdże 100g kg. 10
7 chałka szt. 180
8 Ciasto drożdżowe szt. 35
9 Ciasto świeże kg. 25
10 Pączek szt. 330
11 Zapiekanka szt. 350
12 Rogal szt. 500
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 4. WARZYWA i OWOCE
Kod CPV 03221000-6 - Warzywa, 03222300-6 – Owoce inne niż tropikalne.
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1 Ziemniaki jadalne typu kulinarnego (irga,bryza) kg 7000
2 Kapusta biała świeża młoda kg 300
3 Marchew korzeń kg 900
4 Cebula biała korzeń kg 400
5 Pieczarki gat. I kg 320
6 Rzodkiewka pęczek 300
7 Ogórek zielony świeży kg 400
8. Buraki czerwone świeże kg 375
9. Pomidorki koktajlowe kg. 130
10. Jabłka gat. I kg 380
11. Seler korzeń kg 420
12. Pomidory świeże kg 200
4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 5. MROŻONKI i RYBY
Kod CPV 15331170-9 – Warzywa mrożone, 03311000-2 – Ryby
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1. Fasolka szparagowa 2,5 kg op. 70
2. Kalafior 2,5 kg op. 50
3. Bukiet warzyw HORTEX 2,0 kg op. 70
4. Marchew mrożona kostka HORTEX 2,5 kg lub równoważne op. 50
5. Mieszanka kompotowa 2,5 kg op. 140
6. Filet z miruny bez skóry kg 270
7. Marchewka mini HORTEX 2,5kg lub równoważna op. 40
8. Truskawka mrożona 2,5 kg op. 90
9. Wiśnie mrożone 2,5 kg op. 10
10. Frytki 2,5 kg op. 220
13. Sałata zielona szt. 120
14. Kapusta czerwona świeża kg 20
15. Por szt. 340
16. Koper zielony świeży pęczek 720
17. Pietruszka korzeń kg 500
18. Kalafior szt. 20
19. Banany kg 350
20. Papryka świeża kg 90
21. Mandarynki kg 150
22. Nektaryna kg 100
23. Gruszka kg 150
24. Czosnek główka szt. 220
25. Nać pietruszki pęczek 600
26. Arbuz kg 220
27. Ananas szt. 20
28. Winogrono kg 60
29. Kiwi kg 20
30. Śliwki „Węgierki” kg 200
31. Kiełki rzodkiewki szt. 120
32. Szczypiorek (pęczek) pęczek 60
33. Truskawki świeże kg 50
34. Cytryna kg 200
35 Sałata lodowa szt 40
36 Malina kg 20
37 Borówka kg 90
38 Cukinia kg 15
39 Rukola szt. 50
40 Kapusta pekińska kg 60
41 Cebula czerwona kg 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 6. MIĘSO
Kod CPV: 15110000-2 – mięso
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1 Schab b/k kg 600
2 Szynka b/k kg 200
3 Mięso mielone luksusowe kg 700
4 Kości schabowe kg 340
5 Brzuch wieprzowy surowy kg 15
6 Karkówka b/k kg 250
7 Gulasz wołowy kg 50
8 Polędwiczki wieprzowe kg 100
9 Boczek wędzony kg 10
10 Kości wieprzowe wędzone kg 160
*produkty z wykluczeniem mięsa mechanicznie odkostnionego
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 7.MIĘSO DROBIOWE
Kod CPV - 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1. Filet z kurczaka surowy kg 700
2. Noga z kurczaka kl.1 kg 620
3. Porcja rosołowa ze skrzydłami kg 730
4. Porcja rosołowa z indyka – szyja kg 220
5. Porcja rosołowa z indyka – skrzydło kg 220
6. Podudzie z kurczaka kg 500
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 8. MAKARONY
Kod CPV -15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1. Makaron nitka ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 330
2. Makaron krajanka ASTER 0,5 kg lub
Równoważny szt. 60
3. Makaron bączek ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 500
4. Makaron drobne kolanko ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 100
5. Makaron wstążka karbowana ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 100
6. Makaron muszelka ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 120
4.2.6.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tabela nr 9 . WARZYWA PRZETWORZONE – KISZONE
Kod CPV -15331000-7 Warzywa przetworzone
Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość
1. Ogórki kiszone kg. 170
2. Kiszona kapusta
kg. 320
3. Przecier ogórkowy
kg. 90
4. Ogórki małosolne kg 60
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji - wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.5. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.
8.6. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
8.7. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.
8.8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8.9. Jeżeli Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.10. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych podmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.1 Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.21.2 Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26
INNE PRZETARGI BĘDKÓW
więcej: przetargi BĘDKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2026 r.)
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Sadkowie"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Żłobka w Długołęce w 2026 r
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





