eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie › ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o. w ¦winouj¶ciu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-12-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
w ¦winouj¶ciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
w ¦winouj¶ciu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba046921-95be-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00543055

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba046921-95be-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: tkoralewski@szpital-swinoujscie.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu) oraz przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpujê wy³±cznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres poczty elektronicznej e-mail: zampub@szpital-swinoujscie.pl.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): Patrz rozdz. I SWZ.
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: Patrz rozdz. I SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym Wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO).
Uwaga! EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”.
11. Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
12. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wycofaæ ofertê. Wykonawca wycofuje ofertê
w zak³adce „Oferty/wnioski” u¿ywaj±c przycisku „Wycofaj ofertê”.
13. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
14. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê, w Formularzu oferty (w miejscu do tego przeznaczonym), czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani. Brak wskazania czê¶ci zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim zostanie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
15. Z ofert± nale¿y z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. XIV SWZ, a tak¿e pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdzia³u.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/26/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z siedziby Zamawiaj±cego w ¦winouj¶ciu o kodach:
1) 18 01 02* Czê¶ci cia³a i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty s³u¿±ce do jej przechowywania
(z wy³±czeniem 18 01 03*),
2) 18 01 03* Inne odpady, które zawieraj± ¿ywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materia³u genetycznego, o których wiadomo lub co do których istniej± wiarygodne podstawy do s±dzenia, ¿e wywo³uj± choroby u ludzi i zwierz±t (np. zainfekowane pieluchomajtki, podk³ady)
z wy³±czeniem 18 01 80 i 18 01 82,
3) 18 01 04 Inne odpady ni¿ wymienione w 18 01 03*
4) 18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawieraj±ce substancje niebezpieczne,
5) 18 01 09 Leki inne ni¿ wymienione w 18 01 08*.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90524000-6 - Us³ugi w zakresie odpadów medycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania w zakresie przedmiotowej zdolno¶ci je¿eli wyka¿e, i¿ posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci w postaci:
a) dla kodów: 18 01 02*, 18 01 03* i 18 01 06*:
 zezwolenia na zbieranie i transport odpadów wydane w drodze decyzji przez Marsza³ka Województwa
i
 zezwolenia na przetwarzanie odpadów wydane w drodze decyzji przez Marsza³ka Województwa;
b) dla pozosta³ych kodów zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (objêtych przedmiotem postêpowania) wydane przez starostê b±d¼ prezydenta miasta (dla miast na prawach powiatu) w³a¶ciwego dla miejsca zarejestrowania dzia³alno¶ci (w przypadku, gdy maksymalna ³±czna masa wszystkich rodzajów odpadów magazynowanych przez Wykonawcê w okresie roku przekracza 3000 Mg, zezwolenie wydane marsza³ka województwa);
2) zdolno¶ci technicznych lub zawodowych:
a. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. us³ugi polegaj±ce na odbiorze odpadów medycznych/niebezpiecznych, o warto¶ci brutto min. 300.000,00 z³. W przypadku, gdy cena us³ugi wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostêpnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
- innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, to Wykonawcy ci ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem ich niewa¿no¶ci.
2. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ niniejszej umowy na podstawie co najmniej jednej z okoliczno¶ci wskazanej w art. 455 ustawy Pzp, b±d¼ w niniejszej umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-21 07:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: e-Zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.