Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Stegnie w zakresie poprawy efektywności energetycznej i wydajności urządzeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "MIERZEJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220534702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkmierzeja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pkmierzeja.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Konsulting Inwestycyjny i Środowiskowy Sabina Kowalska
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881422458
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Warzywnicza 48
1.11.4.) Miejscowość: Reda
1.11.5.) Kod pocztowy: 84-240
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.11.9.) Numer telefonu: 604536432
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sabina_kowalska@wp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8a97603d-c03f-493c-a7d4-e92cc3ccb668
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Stegnie w zakresie poprawy efektywności energetycznej i wydajności urządzeń
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a97603d-c03f-493c-a7d4-e92cc3ccb668
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084935/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Modernizacja mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Stegnie w zakresie poprawy efektywności energetycznej i wydajności urządzeń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a97603d-c03f-493c-a7d4-e92cc3ccb6683.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8a97603d-c03f-493c-a7d4-e92cc3ccb668
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na platformie ezamowienia.pl.
2. Szczegółowe informacje dotyczące formatu podpisu elektronicznego, specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych można znaleźć na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/Dostawy/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2500000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Wymiana (demontaż, dostawa, montaż, uruchomienie) istniejących 4 dmuchaw na 4 turbodmuchawy z łożyskami powietrznymi.
W ramach zadania Wykonawca dokona wymiany 4 dmuchaw ROBUSCHI typu ROBOX ES86/3P-SNT wyprodukowanych w 2015 r. o mocy silnika 49,7 kW każda. Dmuchawy dostarczają powietrze do procesu oczyszczania na potrzeby napowietrzania komór tlenowych, recyrkulacji ścieków w komorze nitryfikacji oraz mieszania ścieków w kanale odpływowym z komory nitryfikacji. Dmuchawy z uwagi na swój wiek i okres eksploatacji wymagają bardzo częstych kosztownych napraw serwisowych, obecne dmuchawy są energochłonne. Dmuchawy poza sezonem letnim pracują przeważnie parami, systemem naprzemiennym, w celu ich równomiernej eksploatacji oraz w zależności od zapotrzebowania tlenu, co wynika z wyłączenia części reaktora biologicznego z uwagi na zmniejszenie ilości napływających ścieków. Natomiast w sezonie letnim w czasie pracy całego reaktora (trzech ciągów) z uwagi na duży napływu ścieków pracują wszystkie cztery dmuchawy. W sezonie letnim z uwagi na postępującą rozbudowę obiektów noclegowych z roku na rok zauważalna jest coraz większa ilość dostarczanych ścieków. Obecnie żeby uzyskać odpowiednie zapotrzebowaniu tlenu wszystkie cztery zainstalowane dmuchawy muszą pracować na maksymalnej wydajności.
Wymiany dmuchaw należy wykonać przed sezonem letnim tj. do 15 maja 2026r.
Wymiana dmuchaw nie może zakłócać eksploatacji oczyszczalni. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram działań i organizację dostaw, demontażu i montażu.
Zdemontowane dmuchawy oraz okablowanie należy przekazać Zamawiającemu.
Wymiana dmuchaw ma na celu poprawienie parametrów napowietrzania w procesie technologicznym przy zmniejszeniu energochłonności dmuchaw (większa ilość powietrza przy mniejszym zużyciu energii elektrycznej niż dotychczas). Zużycie energii elektrycznej na technologię oczyszczania ścieków w roku 2024 wyniosło – 886 984 kWh. Ilość ścieków oczyszczonych w 2024 r. – 915 303 m3 (średniodobowo – 2507,6 m3/d). Zapotrzebowanie energii elektrycznej na oczyszczenie 1 m3 ścieków – 0,969 kWh/m3.
W wyniku dostawy i montażu turbodmuchaw planuje się obniżenie o min. 50 000 kWh zużycia energii elektrycznej na cele technologiczne oczyszczania ścieków, czyli o ok 5,6 %.
Zapotrzebowanie energii elektrycznej na oczyszczenie 1 m3 ścieków po modernizacji – 0,91 kWh/m3.
Zużycie energii elektrycznej jest wartością krytyczną (efekt ekologiczny) będzie sprawdzane na etapie rozruchu dmuchaw z użyciem licznika zużycia energii.
Zdemontowane urządzenia należy przekazać Zamawiającemu.
4.2.5.) Wartość części: 1200000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp tj. zamówienia polegającego na dodatkowych dostawach w zakresie urządzeń do oczyszczalni ścieków komunalnych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Wymiana (demontaż, dostawa, montaż, uruchomienie) układu odwadniania osadów na bazie prasy taśmowej na układ odwadniania osadów na bazie prasy ślimakowej.
W ramach zadania Wykonawca dokona wymiany układu odwadniania osadów ściekowych opartym na prasie taśmowej ANDRITZ S.A.S. typu Powerpress PPE-2000-B wyprodukowana w 2015 r. o mocy silnika 1,1 kW, służąca do odwadniania osadu nadmiernego wytworzonego w procesie oczyszczania ścieków. Do pracy prasy wykorzystywana jest woda płucząca w ilości 7,6 m3/h oraz flokulant ułatwiający łączenie się cząstek stałych i oddzielenie wody. Czas pracy prasy taśmowej w okresie letnim wynosi ok. 12 h dziennie przez 5 dni w tygodniu, poza sezonem ok. 6 h dziennie 3-4 dni w tygodniu. Osad po prasie osiąga odwodnienie na poziomie ok 10-12% suchej masy. Celem wymiany istniejącego układu odwadniania osadów jest poprawa wydajności odwodnienia osadów i zmniejszenie zużycia wody do płukania taśmy.
Obecnie zużycie wody na cele technologiczne (odwadnianie osadu) w 2024 r. – 17524 m3 (średniodobowo – 48m3/d). Ilość wytworzonych komunalnych osadów ściekowych w 2024 r. – 2250 Mg. Zapotrzebowanie wody do odwodnienia 1 Mg komunalnych osadów ściekowych – 7,79 m3/Mg
W wyniku dostawy i montażu nowego układu odwadniania osadów szacuje się obniżenie zużycia wody na cele technologiczne o min. 25% do poziomu nie większego niż 5,84 m3 na 1Mg komunalnych osadów ściekowych.
Zużycie wody jest wartością krytyczną (efekt ekologiczny) będzie sprawdzane na etapie rozruchu układu odwadniania osadów z użyciem wodomierza na instalacji poboru wody.
Wymiany układu odwadniania osadów należy wykonać poza sezonem letnim. Sezon letni liczymy od 1 czerwca 2026 do 15 września 2026. Wymiana układu odwadniania osadów nie może zakłócać eksploatacji oczyszczalni, powinna być tak zorganizowana by praca prasy nie została zatrzymana na okres dłuższy 6 tygodni. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram działań i organizację dostaw, demontażu i montażu.
Zdemontowane urządzenia należy przekazać Zamawiającemu.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.5.) Wartość części: 1300000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 42996900-3 - Urządzenia do obróbki osadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na dodatkowych dostawach w zakresie urządzeń do oczyszczalni ścieków komunalnych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla części 1:
a) Wykonawca dysponuje środkami finansowymi dla części 1 w wysokości, co najmniej 500 tys. zł, lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 tys. zł.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla części 2:
b) Wykonawca dysponuje środkami finansowymi dla części 1 w wysokości, co najmniej 500 tys. zł, lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 tys. zł.
Jeżeli wykonawca będzie ubiegał się o obie części zamówienia winien wykazać dysponowanie środkami finansowymi dla obu części łącznie w wysokości, co najmniej 1 mln zł, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1 mln zł.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
3) zdolności technicznej lub zawodowej dla części 1 :
a) Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia turbodmuchaw z łożyskami powietrznymi.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie dostarczył, zamontował oraz uruchomił, co najmniej 2 turbodmuchawy z łożyskami powietrznymi, na co najmniej 2 różnych oczyszczalniach ścieków. Dostawy powinny być ukończone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej dla części 2:
b) Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia układu odwadniania osadów na bazie prasy ślimakowej.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie dostarczył, zamontował oraz uruchomił, co najmniej 3 prasy ślimakowe o wydajności nie mniejszej niż 100 kg s.m./h , ze stopniem odwodnienia na wylocie z prasy min. 20% s.m. w odwodnionych osadach dla osadów o zawartości części organicznych w suchej masie powyżej 65% i min 23% s.m. w odwodnionych osadach dla osadów o zawartości części organicznych w suchej masie poniżej 65%.
Dostawy powinny być ukończone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zaakceptuje także doświadczenie Wykonawcy, jeśli było realizowane w ramach robót lub usług.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz ofertą przedmiotowych środków dowodowych.Wykaz dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty celem wykazania, że oferowane urządzenia spełniają wymagania SWZ.
Dla części 1 należy złożyć dokumenty potwierdzające że oferowane urządzenia spełniają wymagania SWZ oraz nadają się zabudowy w miejscach do tego przeznaczonych.
1) - formularz zestawienia danych technicznych oferowanych urządzeń –dmuchawy (formularz nr 5a do SWZ)
2) Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Dla części 2 należy złożyć dokumenty potwierdzające że oferowane urządzenia spełniają wymagania SWZ oraz nadają się zabudowy w istniejącym budynku odwadniania osadów:
3) - rysunek koncepcyjny przedstawiający proponowaną lokalizację oferowanych urządzeń w budynku odwadniania osadów;
4) - rysunek (wstępny) techniczny prasy ślimakowej, flokulatora, stacji przygotowania polielektrolitów oraz układu przenośników z instalacją higienizacji osadów;
5) - formularz zestawienia danych technicznych oferowanych urządzeń linii do odwadniania osadów ściekowych (formularz nr 5b do SWZ)
6) Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dla części 11) - formularz zestawienia danych technicznych oferowanych urządzeń –dmuchawy (formularz nr 5a do SWZ)
Dla części 2
- rysunek koncepcyjny przedstawiający proponowaną lokalizację oferowanych urządzeń w budynku odwadniania osadów;
- rysunek (wstępny) techniczny prasy ślimakowej, flokulatora, stacji przygotowania polielektrolitów oraz układu przenośników z instalacją higienizacji osadów;
- formularz zestawienia danych technicznych oferowanych urządzeń linii do odwadniania osadów ściekowych (formularz nr 5b do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium wkwocie:
2. Dla części 1: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
3. Dla części 2: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
4. Dla obu części łącznie: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
5. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
6. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spółdzielczy w Stegnie
numer konta 79 8308 0001 0000 4284 2000 0010. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego
najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
rodzaj i zakres zmian umowy opisano w SWZ w projekcie umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: przez platformę e-zamówienia w zakładce dedykowanej postępowaniu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w odniesieniu do:1. Część 1 - do dnia 30 listopada 2026r z wyłączeniem sezonu letniego (od 15 maja do 15 września). Zamawiający dla części 1 preferuje wykonanie zadania do 15 maja 2026.
2. Część 2 –do dnia 30 listopada 2026r z wyłączeniem sezonu letniego (od 15 maja do 15 września).
Uwaga za termin wykonania zamówienia przyjmuje się uzyskanie efektów technologicznych i ekologicznych opisanych w OPZ.
Terminy te wynikają z warunków umowy o dofinansowanie, dlatego określone są datami.
INNE PRZETARGI STEGNA
- Modernizacja mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Stegnie w zakresie poprawy efektywności energetycznej i wydajności urządzeń
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy w Stegnie oraz jednostek podległych
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do miejscowości Nowy Dwór Gdański i Jeziernik na 2026 rok
więcej: przetargi STEGNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Stegnie w zakresie poprawy efektywności energetycznej i wydajności urządzeń
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie prasy ślimakowo-talerzowej do odwodnienia ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w Oczyszczalni Ścieków" w Sulistrowej
więcej: Urządzenia do obróbki ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





