Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00502049/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
- 2025/BZP 00503198/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIERPECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 2A
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 024 275 91 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ra@powiat.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sierpc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbacb88a-94cd-4537-ae0b-92225729ecd71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbacb88a-94cd-4537-ae0b-92225729ecd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022353/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 „Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48130,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia
- Microsoft Office Home & Business 2024 – szt. 5;
- Dysk zewnętrzny – szt. 1;
- Laptop – szt. 1;
- Filtry na ekran monitora 27” – szt. 2;
- Komputer AIO – szt. 11;
- Listwa zasilająca 3m – szt. 3;
- Listwa zasilająca 5m – szt. 2;
- Monitor HDMI 27’’ – szt. 1.
Pełen opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne określa OPZ stanowiący załącznik nr 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
38623000-8 - Filtry optyczne
31224810-3 - Przedłużacze
30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58498,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58498,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58498,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58498,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Serwis, modernizacja, aktualizacja i przetwarzanie danych w chmurze Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL
- Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych, finansowana z budżetu Gminy Sierpc
- Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie Powiatu Sierpeckiego
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Remont posadzki garażowej w budynku KP PSP w Sierpcu
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczna Gmina Tykocin" - Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem i licencjami wraz z dostawą agregatu
- Aktualizacja oprogramowania do wirtualizacji wraz z wsparciem technicznym w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej w Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Waśniowie" (postępowanie powtórzone)
- "Adaptacja budynku położonego w Poznaniu przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu - dostawa i montaż sprzętu IT i multimedialnego"
- Usługi przedłużenie rocznej subskrypcji posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania Microsoft 365 Business: Basic (100 szt.), Standard (100 szt.), Premium (100 szt.).
- Dostawa licencji Figma lub równoważnych dla środowiska graficznego Centrum e-Zdrowia
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





