Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00540289/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
- 2024/BZP 00005297/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00005038/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa serwisowa sprzętu sterylizująco - myjącego oraz systemu T-Doc firmy Getinge na okres 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255363
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: dr Izabeli Romanowskiej 2
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 523743000
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@co.bydgoszcz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542878
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00540289
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
§10 ciąg dalszy
5. Strony ustalają, iż zmiany wynagrodzenia mogą polegać na jego podwyższeniu lub obniżeniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o półroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany
w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, przy czym:
a) Strony określają poziom istotności zmiany kosztów uprawniający Strony do żądania zmiany wynagrodzenia, jako 5% wzrostu lub spadku wskaźnika wskazanego w niniejszym ustępie za półrocze poprzedzające złożenie wniosku, w stosunku do wskaźnika za półrocze poprzedzające zawarcie Umowy (przy pierwszej waloryzacji) oraz w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym nastąpiła ostatnia waloryzacja (przy kolejnych waloryzacjach);
b) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia określają na dzień publikacji półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych zgodnie z lit. a;
c) wniosek o waloryzację cen złożony przez Wykonawcę wymaga udokumentowania przez niego wzrostu kosztów świadczenia przedmiotu Umowy poprzez przedłożenie dokumentów potwierdzających faktyczny wzrost kosztów i udziału danej pozycji kosztowej w koszcie realizacji usługi/dostawy/roboty budowlanej, wynikającej z kalkulacji Wykonawcy
z daty złożenia oferty i momentu złożenia wniosku (pierwszy wniosek) lub momentu ostatniej waloryzacji i momentu złożenia wniosku (kolejne wnioski) o co najmniej wartość wnioskowanego procenta waloryzacji (do wzrostu kosztów nie wlicza się wzrostu kosztów z tytułów wskazanych
w art. 436 ust. 4 lit. b ustawy pzp).
6. Podwyższenie/obniżenie wynagrodzenia/cen umownych w ramach procesu waloryzacji nie może przekroczyć wysokości wskaźnika, o którym mowa w ust. 5 i zostanie dokonane wyłącznie w odniesieniu do niewykonanego jeszcze zakresu usług/dostaw/robót budowlanych.
7. Zmiana wynagrodzenia opisana w ust. 5 i 6 może być dokonywana nie wcześniej, niż po publikacji wskaźnika, o którym mowa w ust. 5, z zastrzeżeniem ust. 4 zdanie drugie.
8. Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia zgodnie z ust. 6-7 nie może przekroczyć 15% wysokości wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego na dzień zawarcia Umowy.
9. Jeżeli Wykonawca zatrudnia podwykonawców, a jego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 5-7, zobowiązany on jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł Umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem Umowy są dostawy, roboty budowlane lub usługi;
2) okres obowiązywania Umowy przekracza 6 miesięcy.
§ 16
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy poprzez zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy w przypadku wyłączenia z eksploatacji Sprzętu wskazanego w Załączniku nr 1 i 2 do Umowy oraz zmniejszenia wynagrodzenia w odpowiedniej do zmniejszenia zakresu Umowy wysokości.
3. W przypadku wyłączenia przez Zamawiającego z eksploatacji,
Sprzętu, wskazanego w Załączniku nr 1, Zamawiający zobowiązany jest pisemnie zawiadomić Wykonawcę o tym fakcie, najpóźniej 1 miesiąc przed planowanym wyłączeniem Sprzętu z eksploatacji. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Strony dokonają zmiany postanowień Umowy proporcjonalnej do czasu trwania Umowy i ilości Sprzętu, którego wyłączenie
z eksploatacji dotyczy.
Po zmianie:
§10 ciąg dalszy
5. Strony ustalają, iż zmiany wynagrodzenia mogą polegać na jego podwyższeniu lub obniżeniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o półroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany
w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, przy czym:
a) Strony określają poziom istotności zmiany kosztów uprawniający Strony do żądania zmiany wynagrodzenia, jako 5% wzrostu lub spadku wskaźnika wskazanego w niniejszym ustępie za półrocze poprzedzające złożenie wniosku, w stosunku do wskaźnika za półrocze poprzedzające zawarcie Umowy (przy pierwszej waloryzacji) oraz w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym nastąpiła ostatnia waloryzacja (przy kolejnych waloryzacjach);
b) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia określają na dzień publikacji półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych zgodnie z lit. a;
c) wniosek o waloryzację cen złożony przez Wykonawcę wymaga udokumentowania przez niego wzrostu kosztów świadczenia przedmiotu Umowy poprzez przedłożenie dokumentów potwierdzających faktyczny wzrost kosztów i udziału danej pozycji kosztowej w koszcie realizacji usługi/dostawy/roboty budowlanej, wynikającej z kalkulacji Wykonawcy
z daty złożenia oferty i momentu złożenia wniosku (pierwszy wniosek) lub momentu ostatniej waloryzacji i momentu złożenia wniosku (kolejne wnioski) o co najmniej wartość wnioskowanego procenta waloryzacji (do wzrostu kosztów nie wlicza się wzrostu kosztów z tytułów wskazanych
w art. 436 ust. 4 lit. b ustawy pzp).
6. Podwyższenie/obniżenie wynagrodzenia/cen umownych w ramach procesu waloryzacji nie może przekroczyć wysokości wskaźnika, o którym mowa w ust. 5 i zostanie dokonane wyłącznie w odniesieniu do niewykonanego jeszcze zakresu usług/dostaw/robót budowlanych.
7. Zmiana wynagrodzenia opisana w ust. 5 i 6 może być dokonywana nie wcześniej, niż po publikacji wskaźnika, o którym mowa w ust. 5, z zastrzeżeniem ust. 4 zdanie drugie.
8. Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia zgodnie z ust. 6-7 nie może przekroczyć 15% wysokości wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego na dzień zawarcia Umowy.
9. Jeżeli Wykonawca zatrudnia podwykonawców, a jego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 5-7, zobowiązany on jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł Umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem Umowy są dostawy, roboty budowlane lub usługi;
2) okres obowiązywania Umowy przekracza 6 miesięcy.
§ 16
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy poprzez zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy w przypadku wyłączenia z eksploatacji Sprzętu wskazanego w Załączniku nr 1 i 2 do Umowy oraz zmniejszenia wynagrodzenia w odpowiedniej do zmniejszenia zakresu Umowy wysokości.
3. W przypadku wyłączenia przez Zamawiającego z eksploatacji,
Sprzętu, wskazanego w Załączniku nr 1, Zamawiający zobowiązany jest pisemnie zawiadomić Wykonawcę o tym fakcie, najpóźniej 1 miesiąc przed planowanym wyłączeniem Sprzętu z eksploatacji. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Strony dokonają zmiany postanowień Umowy proporcjonalnej do czasu trwania Umowy i ilości Sprzętu, którego wyłączenie
z eksploatacji dotyczy.
Zmianie uległy zapisy pkt. 12.3 SWZ oraz załącznika nr 4 do SWZ - Wzoru umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-18 09:00
Po zmianie:
2023-12-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-18 10:00
Po zmianie:
2023-12-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-16
Po zmianie:
2024-01-17
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/9 i Marii Skłodowskiej - Curie 30/13 w Bydgoszczy zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- 38/PA/2025 Przebudowa przegród zewnętrznych oraz remont elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Ks. Skorupki 1 w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Dostawa 1 samochodu w 2025r. dla Zespołu Szkół nr 5 Mistrzostwa Sportowego
- Dostawa i montaż mebli medycznych
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń w Centralnej Sterylizatorni
- Wykonanie usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SPZOZ w Choszcznie
- Przeglądy techniczne i serwisowanie Tomografu komputerowego Revolution Maxima o nr seryjnym CBDMG2200145HM i AW Serwer o nr seryjnym CZ223307VQ
- Serwis aparatury medycznej
- Świadczenie usług przeglądów aparatury i sprzętu medycznego dla SPZZOZ Szpital w Iłży
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.