Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157431/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00162526/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie przez partnerów społecznych i nauczycieli kształcenia branżowego, w ramach koncepcji (...) w ramach zawodów w grupie I: technik reklamy przez nauczyciela
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ore.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ore.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie przez partnerów społecznych i nauczycieli kształcenia branżowego, w ramach koncepcji (...) w ramach zawodów w grupie I: technik reklamy przez nauczyciela2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a062cb9-3502-478e-906d-1607c8812928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214540/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Nabór ekspertów branżowych opracowujących koncepcję w zakresie standardów merytorycznych (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opracowanie koncepcji i odbiór e-materiałów edukacyjnych ukierunkowanych na wspieranie kształcenia kompetencji zawodowych, który jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na usługę społeczną (Nr postępowania: WAZUZP.2611.7.2024)
W zakresie części 5 technik reklamy do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert wpłynęła 1 oferta. Wykonawca złożył ofertę na część 4 i 5 wskazując swoją osobę jako
osobę do realizacji przedmiotu zamówienia.
W SWZ w rozdziale IV w pkt. UWAGA! , Zamawiający
wyraźnie wskazał: (...)
● Wskazanie tej samej osoby do więcej niż jednej części zgodnie z powyższym zostanie odrzucona
za niezgodność z ogłoszeniem.
W związku z powyższym, Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) „jej treść
jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WA-ZUZP.2611.7.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa społeczna polegająca na opracowaniu przez partnerów społecznych i nauczycieli kształcenia branżowego, w ramach koncepcji, standardów merytorycznych e-materiałów edukacyjnych ukierunkowanych na wspieranie kształcenia kompetencji zawodowych w ramach zawodów w grupie I: technik reklamy przez nauczyciela
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Pilc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WAKACJE 2025 - Wyjazdowe warsztaty rekreacyjne dla dzieci i młodzieży - uczestników projektu "Gotowi na przyszłość"
- CYBERBEZPIECZNA GMINA FROMBORK
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kompetencji kierowniczych dla pracowników CPPC, wraz z udostępnieniem platformy elearningowej
- Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
- Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia.
- Zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób w ramach projektu "Lepszy start"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.