Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00410152/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup bezzałogowego statku powietrznego o konstrukcji wielowirnikowca wraz z akcesoriami, oprogramowaniem oraz wdrożeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 100
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172249701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ddba0e3-0802-4907-8314-7bbf1b779c3f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup bezzałogowego statku powietrznego o konstrukcji wielowirnikowca wraz z akcesoriami, oprogramowaniem oraz wdrożeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ddba0e3-0802-4907-8314-7bbf1b779c3f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078429/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup bezzałogowego statku powietrznego o konstrukcji wielowirnikowca wraz z akcesoriami, oprogramowaniem oraz wdrożeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PBG.WZP-3321/06/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157277,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Bezzałogowy statek powietrzny wraz z oprogramowaniem oraz wdrożeniem.2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (zakres całego zestawu):
Części składowe zestawu wchodzące w zakres dostawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane w 2024 lub 2025 roku. Sprzęt wchodzący w zakres dostawy musi zostać przekazany Zamawiającemu w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu.
Przedmiot zamówienia stanowi zestaw, na który składają się:
- Bezzałogowy statek powietrzny z 24 miesięcznym ubezpieczeniem producenta, które obejmuje zdarzenia niepokrywane przez standardową gwarancję producenta.
- Aparatura sterująca
- Kamera fotogrametryczna RGB
- Obiektywy do kamery fotogrametrycznej o ogniskowej 24mm oraz 35mm
- Zabezpieczenie na ekran aparatury sterującej w postaci folii lub szkła
- Szelki do aparatury sterującej
- 4x zestaw zapasowych śmigieł do BSP (przez „zestaw” rozumie się 2x śmigło CW, 2x śmigło CCW)
- 2x stacja ładująca (umożliwiająca ładowanie jednego akumulatora do BSP
oraz jednego akumulatora do aparatury sterującej jednocześnie)
- 6x bateria do BSP
- 2x bateria do aparatury sterującej
- 4x karta pamięci minimum 128 GB dedykowana do kamery fotogrametrycznej RGB
- 2x moduł GSM kompatybilny z BSP oraz aparaturą sterującą
- Walizki transportowe dla BSP oraz sensorów
3. Szczegółowe informacje dotyczące parametrów i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 141350,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Zakup akcesoriów do bezzałogowego statku powietrznego2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Części składowe wchodzące w zakres dostawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane w 2024 lub 2025 roku. Sprzęt wchodzący w zakres dostawy musi zostać przekazany Zamawiającemu w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu.
2.1. System zakończenia lotu FTS
- Kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego BSP DJI Matrice 350 RTK
- Podnoszący klasę BSP do klasy C5,
- Montaż na zasadzie „plug and play”
- Nie może mieć wpływu na gwarancję BSP,
- Zgodny z wymaganiami Agencji Unii Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) MOC2512 (M2), MOC2511
- Masa maksymalna 460 g
- Zasięg minimum 3 km
- Czas wyzwolenia ≤ 0,30 s
- Minimalna efektywna wysokość nie więcej niż 40 m
2.2. Moduł GSM – 2 sztuki
- Kompatybilność z posiadanym przez zamawiającego BSP DJI Matrice 350 RTK
- Kompatybilność z posiadaną przez zamawiającego aparaturą sterującą DJI RC Plus
- Dostęp do sieci 4G
2.3. Dysk zewnętrzny SSD – 2 sztuki
- Pojemność minimum 2 TB
- Interfejs USB minimum 3.2
- Złącze USB Typu C
- Prędkość odczytu minimum 1000 MB/s
- Prędkość zapisu minimum 1000 MB/s
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 15926,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135942,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138807,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135942,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205140
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135942,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18830,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19741,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18830,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205140
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18830,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
- Dostawy materiałów do sterylizacji dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic oraz kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych i suszarki laboratoryjnej
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Dostawa żywności do Warsztatów Szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2026 r. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 20 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem urządzeń sieciowych typu switche oraz urządzeń do rejestracji obrazu/drukarki do USG dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla WIŁ-PIB
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa licencji Google Workspace wraz ze wsparciem
- Dostawa, wdrożenie i integracja oprogramowania do podpisu w formie cyfrowej na potrzeby dokumentacji medycznej
- Dostawa i wdrożenie interfejsu komunikacyjnego między systemem AMMS Plus i Centralną e-rejestracją
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





