Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00435961/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana ciągu kanalizacyjnego budynków mieszkalnych przy ul. Sztygarska 4, 6, 8, 10 i 12 w Sosnowcu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Administracja Zasobów Mieszkaniowych.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
GÓRNICTWO
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana ciągu kanalizacyjnego budynków mieszkalnych przy ul. Sztygarska 4, 6, 8, 10 i 12 w Sosnowcu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Administracja Zasobów Mieszkaniowych.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f27587c-409b-46cf-b236-f87405fa4b4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-AZM-0018/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana ciągu kanalizacyjnego budynków mieszkalnych przy ul. Sztygarska 4, 6, 8, 10 i 12 w Sosnowcu. W ramach przedmiotu umowy wymianie podlegają ciąg kanalizacyjny, 5 sztuk studni kanalizacyjnych wraz z wpięciem do istniejących przyłączy. Wymianę należy wykonać metodą wykopową, zastosować rury łączone na wcisk, kołnierzowe. Ciąg kanalizacyjny przebiega pod chodnikiem na działce nr 482/4.
A. Rury i kształtki PVC.
rury PVC o ścianach gładkich i litych,
średnice wymienianych rur - DN200
z materiału utwardzonego (PVC-U) niezmiękczonego, minimum klasy SN8, SDR34,
ścianki rur na całym przekroju poprzecznym powinny być wykonane z materiału o jednakowych właściwościach fizyko – chemicznych,
nie dopuszcza się zabudowania rur z rdzeniem spienionym,
kształtki z PVC-U klasy SN8, SDR34,
kształtki i rury w celu zachowania jednorodności systemu powinny pochodzić od jednego producenta.
B. Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego monolityczne PEHD o średnicy 1000mm.
studnie monolityczne PEHD, o gładkiej powierzchni wewnętrznej i karbowanej z zewnątrz, o
sztywności obwodowej 8 kN/m2 przystosowane do bezpośredniego połączenia z rurami kanalizacyjnymi bez zastosowania dodatkowych elementów pośrednich w całym zakresie stosowanych średnic,
Dla studni narażonych na obciążenia dynamiczne wymagane zwieńczenie w postaci pierścienia odciążającego i płyty pokrywowej adekwatnie do obciążenia (np. pod właz klasy D400). Niedopuszczenie jest przenoszenie obciążeń pionowych na studnie.
Materiały przeznaczone do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami atestacyjnymi (świadectwa jakości, aprobaty techniczne, atesty higieniczne, deklaracje właściwości użytkowych, itp.) przekazane zostaną przez Wykonawcę robót do akceptacji przez Zamawiającego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiący Załącznik 7 do SWZ.
Przedmiar robót stanowiący Załącznik 8 do SWZ nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i ma charakter niewiążący, tj. jedynie informacyjny. Wykonawca otrzymuje te materiały wyłącznie w celach pomocniczych na potrzeby skalkulowania ceny oferty. Jednocześnie Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonego do SWZ przedmiaru robót. Podstawą rozliczenia robót z Wykonawcą jest wynagrodzenie ryczałtowe.
Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie są wiążące dla Wykonawcy. W przypadku rozbieżności zakresu robót wynikającego z przedmiaru robót oraz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót określonych w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, nawet jeśli nie zostały one ujęte w przedmiarze robót lub zostały w nich ujęte w mniejszym zakresie. Takie prace nie będą w żadnym wypadku uważane za prace dodatkowe lub zamienne i nie mogą stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211055,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197055,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa KOZERA Michał Kozera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462881334
7.3.3) Ulica: Wapienna 16c
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 43-140
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Kozera Michał Kozera
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Kozera Michał Kozera
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197055,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Plac budowy zostanie przekazany do 7 dni od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu na rok 2026
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Opery Śląskiej".
- "Dostawa zestawu pomiarowego GIS wraz z osprzętem i oprogramowaniem dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń oraz Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji".
- Dostawa żywności w 2026 r na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2026, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Dostawa koncentratu wodorowęglanowego do hemodializ
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- "Zielone Centrum Dąbia -Budowa fontanny posadzkowej z infrastrukturą towarzyszącą"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu (...) na działkach o nr ewidencyjnym 451/9 i 451/12 obręb ewid. 0001 Majdan Leśniowski, jednostka ewid. Leśniowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





