eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na modernizację budynku Urzędu Stanu Cywilnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Ostrowcu Świętokrzyskim"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na modernizację budynku Urzędu Stanu Cywilnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Ostrowcu Świętokrzyskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@Um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a3cca04-6995-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na modernizację budynku Urzędu Stanu Cywilnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Ostrowcu Świętokrzyskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a3cca04-6995-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057281/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dwóch koncepcji i na podstawie uzgodnienia oraz akceptacji jednej z nich wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego zwanego dalej PFU dla projektu „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego”. Zadanie obejmuje opracowanie dwóch koncepcji i PFU dla budynku przy ul. Siennieńskiej 47 w Ostrowcu Świętokrzyskim – siedziba Urzędu Stanu Cywilnego (USC) o zasięgu terytorialnym: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski i Gmina Bodzechów. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 36 (obr. 36, ark. 2) będącej własnością Gminy Ostrowiec Świętokrzyski. Budynek wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków. Urząd Stanu Cywilnego nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. W związku z powyższym wymaga uzyskania decyzji o lokalizacji celu publicznego. Obiekt znajduje się w obszarze ochrony konserwatorskiej. Budynek wybudowany ok. 1915 r., parterowy z poddaszem użytkowym z dachem wielospadowym pokrytym blachą. Budynek wymaga przebudowy, rozbudowy oraz nadbudowy z uwagi na jego stan techniczny i potrzeby wynikające z obsługi interesantów oraz wymagania co do archiwum i przetrzymywania w nim dokumentów ewidencji ludności. Konieczna jest wymiana dachu. Z uwagi na panującą wilgoć w piwnicy konieczne jest wykonanie izolacji fundamentów oraz osuszenie ścian. We wszystkich pomieszczeniach należy uzupełnić tynki i wykonać malowanie ścian i sufitów z uzupełnieniem elementów zdobiących oraz wymienić posadzki. W celu dostosowania budynku do obowiązujących warunków technicznych należy wymienić stolarkę okienną i drzwiową. Wykonać obliczenia, badania termoizolacji ścian w celu stwierdzenia potrzeby docieplenia ścian, podłóg, dachu z uwzględnieniem warunków konserwatorskich. Planowana jest rozbudowa budynku od strony zachodniej. W nowej części należy zaprojektować salę ślubów, salę toastów oraz wiatrołap.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228777,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG5 Dariusz Głosek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142391571

7.3.3) Ulica: Władysława Reymonta 5/11

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.