Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00476407/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - doposażenie placu zabaw przy ul. 1 Maja (Jordanek)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - doposażenie placu zabaw przy ul. 1 Maja (Jordanek)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44b318b8-3631-4988-8bbf-1825c536ac84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.97.2025.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72077,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny słownik zamówień (CPV):
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
A. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - doposażenie placu zabaw przy ul. 1 Maja (Jordanek);
B. Zakres zamówienia obejmuje m.in. następujące prace:
1) dostarczenie i zamontowanie dużego zestawu zabawowego dla dzieci;
2) wykonanie piaszczystej strefy bezpieczeństwa.
C. Wykonanie zamówienia obejmuje ponadto:
1) informowania Zamawiającego o bieżącym stanie realizacji zadania. W szczególności przed każdym etapem zakończenia prac zanikających. Zamawiający będzie kontrolował sposób ich wykonania w celu weryfikacji czy zostały zachowane wszystkich standardów. Jeżeli warunki te nie zostaną dotrzymane i powstaną z tego faktu wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie do rozebrania miejsca prac zanikających i jego wykonania ponownie zgodnie z założeniami Zamawiającego. Wszystkie te czynności ponownego wykonania Wykonawca wykona na własny koszt;
2) uporządkowania i wyrównania terenu po wykonaniu wszystkich prac, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na całym terenie objętym zakresem prac, w miejscach gdzie się pojawiły ubytki ziemi oraz traw, Wykonawca naprawi te miejsca i dokona siewu trawy, na którą udzieli jednorocznej gwarancji liczonej od daty odbioru końcowego całego zadania;
3) remontów i napraw ewentualnych zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodników;
4) transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem na własny koszt;
5) dostarczenie i przekazanie Zamawiającemu przed przystąpieniem do odbioru końcowego, certyfikatów potwierdzających wykonanie urządzenia zabawowego, zgodnie z obowiązująca normą PN – EN 1176 – 1:2017 lub równoważną. W celu weryfikacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Certyfikatów PCA (Polskiego Centrum Akredytacji) wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą dla dostarczonego zestawu zabawowego. Oryginały certyfikatów muszą zostać przekazane Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru prac.
D. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace.
Na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób/osoby (robotników) wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: prace wykonania montażu urządzeń zabawowych. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89669,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89669,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89669,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451796890
7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 2a
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89669,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usługi całodobowego wyżywienia pacjentów w SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 2 zadania
- Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej "AZOTY" w 2026 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle
- Świadczenie usług serwisu konserwacji aktualizacji i utrzymania w ramach outsourcingu informatycznego wdrożonego dla Zamawiającego oprogr. KSAT 2000i wraz z mDok i dla MOPS oprogr. KSAT 2000i.
- Odnowienie gwarancji i wsparcia dla urządzeń sieciowych, serwerów, macierzy oraz centralnego UPS na okres 12 m-cy
- Udzielanie pomocy weterynaryjnej rannym zwierzętom wolno żyjącym, eutanazja oraz usuwanie zwłok tych zwierząt w latach 2026 - 2027
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- ,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mysłowska":
- Budowa placu zabaw w m. Jodłowa na dz nr 6677/1 w ramach zadania "Budowa placów zabaw w Gminie Jodłowa"
- Remont placu zabaw wraz z wymianą nawierzchni i naprawą urządzeń -Poznań, ul. Dojazd 10A i 10B
- "Zaprojektowanie i wykonanie budynku Przedszkola z kompletnym wyposażeniem wraz z zagospodarowaniem terenu w Zakrzewie"
- ,,Budowa placu zabaw w miejscowości Wyśmierzyce i Kostrzyn w ramach zadania pn. Aktywne place zabaw w gminie Wyśmierzyce" - przetarg III
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





