Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 6 „Promyczek” w Stargardzie w roku 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard - Przedszkole Miejskie nr 6 Promyczek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320928444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niewiadomskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm6@um.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pm6promyczekstargard.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 6 „Promyczek” w Stargardzie w roku 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f3ee078-8fee-49e3-992f-47c1bf4d3ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f3ee078-8fee-49e3-992f-47c1bf4d3ba73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f3ee078-8fee-49e3-992f-47c1bf4d3ba7
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – WARZYWA I OWOCE oraz JAJA
4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – RYBY
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – PRODUKTY MROŻONE
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – BAKALIE
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – ŚWIEŻE MIĘSO I WĘDLINY
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6– WYROBY PIEKARNICZE
4.2.6.) Główny kod CPV: 15612500-6 - Produkty piekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – NABIAŁ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – SOKI I PRZETWORY OWOCOWE i warzywne (musy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1) Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji - w zależności od potrzeb Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 50 % zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
4) Realizacja opcjonalnej części będzie wykonywana na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego zamówienia.
5) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia asortymentu będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych.
6) Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
8) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – w całości bądź w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Dziale VI SWZ (załącznik 3);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych.1) Dla części 2,3,4,5,6 oraz 8 zamówienia - Karty produktów, lub inne dokumenty pochodzące od producenta/producentów oferowanego asortymentu, z których będzie wynikał ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ odpowiednio dla części 2,3,4,5,6 lub 8 zamówienia – w szczególności informacje o:
a) Nazwie producenta (symbolu lub innego określenia),
b) przeznaczenia zastosowania produktu,
c) parametrów zaproponowanego produktu tj. opis zastosowania, szczegółowe informacje o składzie (nie gorsze niż produktu wskazane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ odpowiednio dla części 2,3,4,5,6 lub 8 zamówienia, informacje o alergenach, metodzie produkcji (jeśli dotyczy), warunkach przechowywania itp.,
2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Przepisu pkt. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
jw5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
formularz oferty, formularz cen jednostkowych, dokument, z którego wynika upowaznienie do występowania w imieniuwykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z PZP6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określono w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f3ee078-8fee-49e3-992f-47c1bf4d3ba7
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 7USTAWY Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH
W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ
SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
13) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2023 r. poz. 129);
14) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129);
15) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
wrozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r.
poz.129).
INNE PRZETARGI STARGARD
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku MPK Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Składowej 1 oraz w terminalu obsługi pasażerów w ZCP w Stargardzie przy ul. Towarowej 2.
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego dla SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 3 pakiety
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 6 "Promyczek" w Stargardzie w roku 2026
- Dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 3 w Stargardzie w roku 2026
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2026 r.)
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Sadkowie"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Żłobka w Długołęce w 2026 r
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





