Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00435235/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
- 2025/BZP 00462642/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-08
- 2025/BZP 00520338/01 - Wynik z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu DW nr 977 Tarnów-Konieczna w m. Chojnik (etap III) oraz budowa chodnika w ciągu DW nr 980 Jurków-Biecz w m. Siemiechów (etap III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146514202, 146514238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ceb6f0f-db42-4bc2-9fec-a2a4766fc6f81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu DW nr 977 Tarnów-Konieczna w m. Chojnik (etap III) oraz budowa chodnika w ciągu DW nr 980 Jurków-Biecz w m. Siemiechów (etap III)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ceb6f0f-db42-4bc2-9fec-a2a4766fc6f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042300/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa chodnika i zatok autobusowych w ciągu DW nr 977 Tarnów-Konieczna w m. Chojnik (etap III) oraz budowa chodnika w ciągu DW nr 980 Jurków-Biecz w m. Siemiechów (etap III)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.12.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, budową zatoki autobusowej, budową oświetlenia na drodze wojewódzkiej nr 977 w m. Chojnik oraz budowa chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej na drodze wojewódzkiej nr 980 w m. Siemiechów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 Tarnów - granica Państwa polegająca na budowie chodnika odc. 100 w km 2+297,50 – 2+388,15 i zatoki autobusowej strona lewa w m. Chojnik etap III oraz przebudowa drogi wojewódzkiej nr 980 Jurków – Biecz polegająca na budowie chodnika wraz wykonaniem kanalizacji deszczowej – etap III odc. 060 km 2+700 – 2+073,30 w m. Siemiechów”. Zamówienie zostaje podzielone na dwie części:– Część I zamówienia obejmuje: przebudowę drogi wojewódzkiej nr 977 Tarnów - granica Państwa polegającą na budowie chodnika odc. 100 w km 2+297,50 – 2+388,15 i zatoki autobusowej strona lewa w m. Chojnik etap III;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa /Projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), Załączniki formalne do zgłoszenia robót oraz pomocniczo Przedmiary robót/.
3. Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentacje techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w SST, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 7/,
– Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót.
– Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia stałej organizacji ruchu (wg przekazanego przez Zamawiającego projektu stałej organizacji ruchu – dot. odcinka chodnika, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia).
– W przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 poz. 143), którzy na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251), będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy.
Ponadto Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu.
– W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
– Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania na własny koszt kamerowania sieci kanalizacji deszczowej przed dokonaniem odbioru końcowego zadania. O planowanej inspekcji Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego na piśmie z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem.
– Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót.
– Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy, zarówno dla części I jak i II zamówienia płatne będzie w następujący sposób:
• fakturowanie częściowe w roku 2025 do wysokości dotacji z Województwa Małopolskiego w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w maksymalnej wysokości 50% wynagrodzenia brutto, których wykonanie potwierdzone zostanie protokołem odbioru częściowego.
• fakturowanie częściowe do końca I kwartału 2026 roku do wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie gminy na realizację zadania w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w maksymalnej wysokości 25 % wynagrodzenia brutto, których wykonanie potwierdzone zostanie protokołem odbioru częściowego,
• fakturowanie końcowe na podstawie protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w 2026 roku.
– Zamawiający informuje, że realizacja płatności środków pochodzących z dotacji z Województwa Małopolskiego możliwa będzie wyłącznie w roku 2025 wobec czego Wykonawca zobligowany będzie do przedłożenia Zamawiającemu faktur za realizacje częściową zadania po dokonaniu odbioru częściowego najpóźniej w terminie do dnia 19.12.2025 r.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami postępowania. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w SWZ oraz załącznikach do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jako „lub równoważne” Zamawiający będzie uznawał materiały i urządzenia posiadające parametry techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne nie gorsze niż materiały i urządzenia, które zastępują. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
44132000-4 - Elementy przepustów
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 408657,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, budową zatoki autobusowej, budową oświetlenia na drodze wojewódzkiej nr 977 w m. Chojnik oraz budowa chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej na drodze wojewódzkiej nr 980 w m. Siemiechów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 Tarnów - granica Państwa polegająca na budowie chodnika odc. 100 w km 2+297,50 – 2+388,15 i zatoki autobusowej strona lewa w m. Chojnik etap III oraz przebudowa drogi wojewódzkiej nr 980 Jurków – Biecz polegająca na budowie chodnika wraz wykonaniem kanalizacji deszczowej – etap III odc. 060 km 2+700 – 2+073,30 w m. Siemiechów”. Zamówienie zostaje podzielone na dwie części:– Część II zamówienia obejmuje: przebudowę drogi wojewódzkiej nr 980 Jurków – Biecz polegającą na budowie chodnika wraz wykonaniem kanalizacji deszczowej – etap III odc. 060 km 2+700 – 2+073,30 w m. Siemiechów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa /Projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), Załączniki formalne do zgłoszenia robót oraz pomocniczo Przedmiary robót/.
3. Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentacje techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w SST, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 7/,
– Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót.
– Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia stałej organizacji ruchu (wg przekazanego przez Zamawiającego projektu stałej organizacji ruchu – dot. odcinka chodnika, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia).
– W przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 poz. 143), którzy na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251), będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy.
Ponadto Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu.
– W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
– Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania na własny koszt kamerowania sieci kanalizacji deszczowej przed dokonaniem odbioru końcowego zadania. O planowanej inspekcji Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego na piśmie z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem.
– Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót.
– Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy, zarówno dla części I jak i II zamówienia płatne będzie w następujący sposób:
• fakturowanie częściowe w roku 2025 do wysokości dotacji z Województwa Małopolskiego w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w maksymalnej wysokości 50% wynagrodzenia brutto, których wykonanie potwierdzone zostanie protokołem odbioru częściowego.
• fakturowanie częściowe do końca I kwartału 2026 roku do wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie gminy na realizację zadania w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w maksymalnej wysokości 25 % wynagrodzenia brutto, których wykonanie potwierdzone zostanie protokołem odbioru częściowego,
• fakturowanie końcowe na podstawie protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w 2026 roku.
– Zamawiający informuje, że realizacja płatności środków pochodzących z dotacji z Województwa Małopolskiego możliwa będzie wyłącznie w roku 2025 wobec czego Wykonawca zobligowany będzie do przedłożenia Zamawiającemu faktur za realizacje częściową zadania po dokonaniu odbioru częściowego najpóźniej w terminie do dnia 19.12.2025 r.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami postępowania. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w SWZ oraz załącznikach do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jako „lub równoważne” Zamawiający będzie uznawał materiały i urządzenia posiadające parametry techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne nie gorsze niż materiały i urządzenia, które zastępują. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
44132000-4 - Elementy przepustów
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 765413,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395781,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 942208,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395781,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo -Budowlany Łukasz Rejkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243
7.3.4) Miejscowość: Gromnik
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395781,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 r.
- Budowa elektroenergetycznej sieci kablowej SN 15kV dla zasilania stacji transformatorowej w Oddziale ZUS w Pile w ramach zadania pn.: "Przebudowa elektroenergetycznej linii kablowej SN - O/ Piła"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Ozdobnej w Radomiu
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





