Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00470058/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
- 2025/BZP 00483672/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Przeworskiego, wynikających z ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przeworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 10
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatprzeworsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11911971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Przeworskiego, wynikających z ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15461794-f295-4fb7-825f-df4abde81104
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042040/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Przeworskiego, wynikających z ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161657,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Dostawa regałów wysokiego składowaniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Cz. 1 zamówienia, dotyczący specyfikacji regałów wysokiego składowania zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Zakup podnośnika na przyczepieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Cz. 2 zamówienia, dotyczący specyfikacji urządzenia zawarty został w załączniku nr 1B do SWZ. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz spełniać minimalne wymagania wskazane w OPZ zawartym w Załączniku nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe
4.5.5.) Wartość części: 112877,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – Zakup Motopompy szlamowejSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Cz. 3 zamówienia, dotyczący specyfikacji urządzenia zawarty został w załączniku nr 1C do SWZ. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz spełniać minimalne wymagania wskazane w OPZ zawartym w Załączniku nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49499,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179298,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49499,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budolwane Krzysztof Balawender
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180227356
7.3.4) Miejscowość: Studzian 292
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Balawender Usługi Remontowo- Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Balawender Usługi Remontowo- Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234791,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Krzysztof Balawender
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180227356
7.3.4) Miejscowość: Studzian 292
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Balawender Usługi Remontowo- Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Balawender Usługi Remontowo- Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8364,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250114,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8364,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fenix Handel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524432751
7.3.3) Ulica: Pogodna2/5
7.3.4) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-720
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8364 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska -w roku 2026 w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji przedprojektowej i projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja Kolei Dojazdowej Przeworsk Wąskotorowy - Dynów" - Etap III
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy miejskiej Przeworsk do placówek oświatowych wraz z opieką podczas przewozu w 2026 roku z podziałem na części
- Modernizacja i remont dróg wewnętrznych, publicznych oraz remont kanalizacji deszczowej - w roku 2026
- Przebudowa drogi powiatowej nr P 1583 R Studzian - Wojciechówka w km 0+000-0+300 polegająca na budowie chodnika w m. Studzian
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
- "Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów" - 7 części.
- Zakup niezbędnego sprzętu w ramach zabezpieczenia logistycznego
- Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026.
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - Urządzenia ratownicze
więcej: Motopompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





