Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431648/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00458900/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00482854/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00489173/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, remont, konserwacja i restauracja zabytkowego Domu Ludowego im. Wincentego Witosa z XIX wieku w Markowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1399
1.5.2.) Miejscowość: Markowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b9b6f73-1c31-4ff5-b736-b9dc9e6e0e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, remont, konserwacja i restauracja zabytkowego Domu Ludowego im. Wincentego Witosa z XIX wieku w Markowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b9b6f73-1c31-4ff5-b736-b9dc9e6e0e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079628/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa, remont, konserwacja i restauracja zabytkowego Domu Ludowego w Markowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa, remont, konserwacja i restauracja zabytkowego Domu Ludowego im. Wincentego Witosa z XIX wieku w Markowej”. Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. W ramach zamówienia przewiduje się m.in.:
1) wykonanie robót budowlanych:
a) wykonanie posadzek, wykończenia podłóg (deski, płytki, kamień) wraz z robotami towarzyszącymi,
b) roboty przy ścianach, tynki wewnętrzne
c) wykończenia ścian wewnętrznych budynku wraz z robotami towarzyszącymi,
2) wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań, prób koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych,
3) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego (w tym właściwych organów i instytucji tj. PINB, SANEPID, służby ochrony pożarowej – w zakresie w jakim będzie wymagane).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania stanowią dokumentacja projektowa, poglądowe przedmiary, STWiOR będące załącznikiem do SWZ.
5. Płatności końcowa po faktycznym zrealizowaniu zakresu robót objętego umową w 2025 roku rozliczna w następujący sposób:
- Kwota ……………………………zł brutto (słownie: ……………………………………….. złotych 00/100) (min 2% wartości umowy) płatna ze środków własnych Zamawiającego,
- Kwota ……………………………….. zł brutto (słownie: …………………………………………….. złotych 00/100) (pozostała część) płatna przez Zamawiającego ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Programu Polski Ład.
- Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dwóch faktur.
6. Wypłata promesy następować będzie w 1 transzy po zakończeniu realizacji Inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261320-3 - Kładzenie rynien
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1122266,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1122266,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1122266,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Maciej Bąk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6871682862
7.3.3) Ulica: Medyka 126 a
7.3.4) Miejscowość: Medyka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-732
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1122266,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MARKOWA
więcej: przetargi MARKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- "PRZEBUDOWA DACHU, PRZEWODÓW KOMINOWYCH I WENTYLACYJNYCH WRAZ Z OCIEPLENIEM I ZAMONTOWANIEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W MYŚLENICACH PRZY UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 5
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.