Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00481155/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00495027/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zabezpieczenie mieszkańców Miasta Wisła oraz osób przebywających na terenie Miasta Wisła przed następstwami sytuacji kryzysowych poprzez zakup fabrycznie nowego wózka widłowego – wysokiego ładowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91f40fb9-b5e5-42a2-9506-b18fde3629ff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie mieszkańców Miasta Wisła oraz osób przebywających na terenie Miasta Wisła przed następstwami sytuacji kryzysowych poprzez zakup fabrycznie nowego wózka widłowego – wysokiego ładowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91f40fb9-b5e5-42a2-9506-b18fde3629ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034129/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zabezpieczenie mieszkańców Miasta Wisła oraz osób przebywających na terenie Miasta Wisła przed następstwami sytuacji kryzysowych: zakup wózka widłowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481155
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.18.2025.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93495,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego – wysokiego ładowania, uniwersalnego, spalinowego do wewnątrz i na zewnątrz – o parametrach wskazanych w SWZ-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej złożonej oferty (149 550,78 PLN) przewyższa kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zadania (115 000,00 PLN).SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149550,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149550,78 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch czołowych elektrycznych wózków widłowych wraz z obsługą serwisową - postępowanie II
- Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności ... - zakup i dostawa namiotów wraz z wyposażeniem, aparatów powietrznych, miniciągnika, wózka widłowego
- Zakup i dostawa wózków widłowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
- Dostawa pojazdów silnikowych do KM PSP Gliwice
więcej: Wózki widłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





