eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaZakup specjalistycznego wyposażenia ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej w ramach zadań z zakresu ochrony ludności i ochrony cywilnej dla JST



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup specjalistycznego wyposażenia ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej w ramach zadań z zakresu ochrony ludności i ochrony cywilnej dla JST

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52520e5a-1890-4217-99b7-a7bebf71248d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja Samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup specjalistycznego wyposażenia ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej w ramach zadań z zakresu ochrony ludności i ochrony cywilnej dla JST

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52520e5a-1890-4217-99b7-a7bebf71248d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039570/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup specjalistycznego wyposażenia ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej w ramach zadań z zakresu ochrony ludności cywilnej dla JST.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.85.2025.WM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300464,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: „Zakup specjalistycznego wyposażenia ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej w ramach zadań
z zakresu ochrony ludności i ochrony cywilnej dla JST”.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej.
3. Źródło Finansowania: Zamówienia dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności;
4.1. dostawa nagrzewnic w ilości 2szt;
4.2. dostawa plandek w ilości 100szt;
4.3. dostawa worków na piasek w ilości 7 180szt;
4.4. dostawa łopat w ilości 25szt oraz szpadli prostych w ilości 25szt;
4.5. dostawa pomp do wody zanieczyszczonej w ilości 7szt;
4.6. dostawa pilarek spalinowych w ilości 7szt;
4.7. dostawy agregatów prądotwórczych w ilości 3szt;
4.8. dostawa aparatów tlenowych z maską i butlą kompozytową w ilości 3szt;
4.9. dostawa piły spalinowej do stali i betonu w ilości 3szt;
4.10. dostawa defibrylatorów AED w ilości 3szt oraz kluczy pediatrycznych w ilości 3szt;
4.11. dostawa toreb modułowych PSP R-1 w ilości 3szt;
4.12. dostawa butli tlenowej w ilości 30szt;
4.13. dostawa noszy ratowniczych podbierakowych w ilości 2szt i pediatrycznych 2szt;
4.14. dostawa zestawów do segregacji poszkodowanych w ilości 5szt;
4.15. dostawa tłumic metalowych teleskopowych w ilości 10szt;
4.16. dostawa węży tłocznych do hydrantów w ilości 200szt;
4.17. dostawa półmasek filtrujących FFP3 z zaworkiem w ilości 590szt;
5. Szczegółowe parametry techniczne oraz jakościowe dotyczące głównych elementów odnoszących się do przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – zapis przedmiotu zamówienia (OPZ).
6. Do każdej pozycji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Kart Katalogowych.
7. Do pozycji: 3.4.8., 3.4.10., 3.4.11., 3.4.12., 3.4.13., 3.14. zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Deklaracji Zgodności UE.
8. Szczegółowy OPZ stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
9. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.