Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl; adrozak@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d559a0-8558-4334-bb1e-383b647d216c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą Pzp). Postępowanie prowadzone jest z uwagi na unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne w przedmiotowym zakresie w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie podstawowym w części nr 1 i 2 zamówienia (znak postępowania: ZP/TP/37/HL/WiO-2/2024).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fa8bf2d9-494b-4cb1-8af7-58d0e45b0b50
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/11/HL/WiO/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101851,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia:2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) część nr 1 – sukcesywna dostawa warzyw i owoców;
3. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 1 zamówienia:
• 03200000-3 – Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy;
• 03220000-9 – Warzywa, owoce i orzechy;
• 03221000-6 – Warzywa;
• 15300000-1 – Owoce, warzywa i podobne produkty;
• 03222200-5 – Owoce cytrusowe;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Załączniku nr 2.1 – Formularz asortymentowo – cenowy (FAC) oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03221000-6 - Warzywa
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03222200-5 - Owoce cytrusowe
4.5.5.) Wartość części: 94901,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia:2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
2) część nr 2 – sukcesywna dostawa mikro ziół;
3. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
2) w części nr 2 zamówienia:
• 15872300-4 – Zioła;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Załączniku nr 2.2 – Formularz asortymentowo – cenowy (FAC) oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15872300-4 - Zioła
4.5.5.) Wartość części: 6950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wesołym Korniszonkiem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992860074
7.3.3) Ulica: Międzyleska nr 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90316,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wesołym Korniszonkiem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992860074
7.3.3) Ulica: Międzyleska nr 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7518,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 5 w Gdańsku "Róża Wiatrów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
- Dostawa żywności w roku 2026 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 12
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Samorządowego Domu Pomocy Społecznej "Pogodnej Starości" w Ostrówku w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





