Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00458936/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie sali widowiskowej w sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY W KRZEPICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240267042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Krzepice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 50 33, 664 767 784
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok.krzepice@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krzepice.pl/143/gminny-osrodek-kultury.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-736e0e19-ac38-4a81-b4be-0503abbafcec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie sali widowiskowej w sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-736e0e19-ac38-4a81-b4be-0503abbafcec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00378478/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie sali widowiskowej w sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226390,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul.
Częstochowskiej 27 w sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie
obsługi dostarczonego sprzętu. Zakres zadania obejmuje transport, dostawę, montaż i uruchomienie następującego sprzętu
składającego się na nagłośnienie i oświetlenie:
1) Kolumna głośnikowa ze wzmacniaczem – 2 szt.
2) Kolumna niskotonowa ze wzmacniaczem – 2 szt.
3) Aktywny monitor koaksjalny – 2 szt.
4) Czterokanałowy, szerokopasmowy odbiornik UHF w obudowie 1U – 1 szt.
5) Nadajnik bodypack z zasilaniem bateryjnym – 4 szt.
6) Mikrofon bezprzewodowy z zasilaniem bateryjnym – 4 szt.
7) Ładowarka – 4 szt.
8) Mikrofon nagłowny do systemów bezprzewodowych – 4 szt.
9) Mikrofon instrumentalny – 1 szt.
10) Mikrofon instrumentalny – 2 szt.
11) Mikrofon wokalowy – 1 szt.
12) Mikrofon wokalowy – 1 szt.
13) 3 mikrofony instrumentalne – 1 szt.
14) Mikrofon instrumentalny – 2 szt.
15) Pasywny di-box mono – 2 szt.
16) Pasywny di-box stereo – 1 szt.
17) Przewód kabel mikrofonowy symetryczny czarny 200mb – 1 szt.
18) Złącze XLR męskie (50 sztuk w zestawie) – 1 szt.
19) Złącze XLR żeńskie (50 sztuk w zestawie) – 1 szt.
20) Przewód kabel instrumentalny czarny 100mb – 1 szt.
21) Złącze JACK 6,3 mm mono (20 sztuk w zestawie) – 1 szt.
22) Złącze JACK 6,3 mm stereo (20 sztuk w zestawie) – 1 szt.
23) 48 kanałowa konsoleta cyfrowa – 1 szt.
24) Cyfrowy stage box – 2 szt.
25) Instrumentalny mikrofon pojemnościowy – 3 szt.
26) Ruchoma głowa – 4 szt.
27) Ruchoma głowa – 12 szt.
28) Reflektor RGBW – 4 szt.
29) Sterownik DMX – 1 szt.
30) Wytwornica mgły – 1 szt.
31) Profesjonalna skrętka 50 mb – 1 szt.
32) Przewód wieloparowy czarny 15mb – 1 szt.
33) Przewód mikrofonowy XLR-XLR 2m (30 sztuk w zestawie) – 1 szt.
34) Konstrukcje montażowe do oświetlenia i nagłośnienia – 1 komplet.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej: „SOPZ”, zawiera załącznik nr 10 do SWZ. Ponadto istotne informacje
dotyczące montażu urządzeń zawiera również ekspertyza stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej
Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27. Wizji można dokonać przed upływem terminu składania ofert po uprzednim umówieniu się telefonicznie pod numerem telefonu 34/3-175-033 lub 664 767 784 z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Możliwe terminy wizji:
- czwartek 09.10.2025 r. w godzinach 10:00 – 12:00,
- piątek 10.10.2025 r. w godzinach 10:00 – 12:00,
- poniedziałek 13.10.2025 r. w godzinach 12:00 – 15:00,
- wtorek 14.10.2025 r. w godzinach 8:00 – 11:00.
Wykonawca potwierdzi fakt odbycia wizji lokalnej wpisem na listę sporządzoną przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców zamierzających wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne wystarczy udział w wizji lokalnej z udziałem jednego z nich.
UWAGA:
Wizja lokalna jest obligatoryjna dla wszystkich Wykonawców chcących złożyć ofertę. W niniejszym postępowaniu uznajemy również wizję lokalną odbytą na potrzeby poprzedniego postępowania dotyczącego tego przedmiotu zamówienia (dotyczy wyłącznie postępowania nr 2/2025).
Brak odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez niego z powodu niespełnienia wymagań SWZ na podstawie przepisu art. 226 ust.1 pkt 18) PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAUTI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387457350
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 91
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Żychlin w zakresie zadań własnych
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup niezbędnego sprzętu w ramach zabezpieczenia logistycznego
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





