Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465443/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont auli z wymianą instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu (postępowanie powtórzone)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbema.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bem.zawiercie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9699871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont auli z wymianą instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu (postępowanie powtórzone)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83ecce4-a226-445c-b633-6c7a958744fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071163/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont i wymiana instalacji elektrycznej w Auli i sali gimnastycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0046/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 99734,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie auli z wymianą instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności:
1) remont posadzki (wymianę pojedynczych deszczułek, uzupełnienie posadzki, cyklinowanie i szpachlowanie, lakierowanie posadzek i parkietów),
2) wymianę lamp (dostawę i montaż lamp sufitowych, kinkietów, układanie kabli, wymianę rozdzielni w auli, badanie linii kablowej),
3) naprawę tynków (zabezpieczenie podłóg, demontaż istniejących instalacji, przygotowanie powierzchni starych tynków, usunięcie gruzu, gruntowanie ścian, tynkowanie ścian, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną),
4) wymianę grzejników (demontaż grzejników, montaż rurociągów, zaworów grzejnikowych termostatycznych, montaż zaworów grzejnikowych prostych, montaż odpowietrzników, wykonanie próby szczelności, dostawa i podłączenie grzejników),
5) naprawę elewacji (przygotowanie podłoża, uzupełnienie tynku, uszczelnienie połączeń obróbek blacharskich).
Szczegółowy rodzaj, zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 10 do SWZ, przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SWZ) oraz przedmiotowych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SWZ).
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane stanowiące przedmiotu zamówienia (w tym materiały) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, który rozpocznie swój bieg od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót bez uwag.
Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania aktualnych wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz zapewnienia udziału pojazdów samochodowych elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych użytkowanych przy wykonywaniu niniejszej umowy w liczbie wynikającej z powyższej ustawy (o ile będą zachodzić okoliczności wynikające z przepisów tej ustawy).
Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji inwestycji, tj. od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia odbioru końcowego robót, Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość umowy w sprawie zamówienia publicznego brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119813,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119813,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119813,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych Tomasz Stańczykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6492200238
7.3.3) Ulica: I. Paderewskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych TOMASZ STAŃCZYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych TOMASZ STAŃCZYKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119813,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i sprzętu medycznego
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu zawierciańskiego w sezonie 2025/2026"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego".
- Modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z pionem wodno-kanalizacyjnym w placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych "Pełna Chata" i "Na Jurze" w Górze Włodowskiej
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Adaptacja mieszkania służbowego na świetlicę w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa budynku magazynowego dla Muzeum Kresów w Lubaczowie - etap VIII
- Wykonanie przebudowy placu zabaw na terenie Żłobka Miejskiego w Koninie w ramach programu "Aktywny plac zabaw."
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej [...]
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposażenie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.