eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurawicaWzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Żurawica, polegające na instalacji posiadanych urządzeń, audycie, szkoleniu i dostawie agregatu prądotwórczego, w ramach SZB



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Żurawica, polegające na instalacji posiadanych urządzeń, audycie, szkoleniu i dostawie agregatu prądotwórczego, w ramach SZB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zamowienia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Żurawica, polegające na instalacji posiadanych urządzeń, audycie, szkoleniu i dostawie agregatu prądotwórczego, w ramach SZB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f97c0cce-6fb7-4d7e-a841-98531892278b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033847/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 ,,Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Żurawica, polegające na instalacji posiadanych urządzeń, audycie, szkoleniu i dostawie agregatu prądotwórczego, w ramach SZB”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR), Program: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie: 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwo.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f97c0cce-6fb7-4d7e-a841-98531892278b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu z
wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”)
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia.publiczne@zurawica.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żurawica;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
daneosobowe@zurawica.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.16.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi IT polegające na:
a) wykonaniu audytu zgodności wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z:
− rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (KRI);
− Ustawą z dnia 5 lipca 2018 r. o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa,
b) przeprowadzeniu szkoleń:
− w ramach realizacji projektu;
− szkolenia IT,
c) usługi informatyczne:
− usługi wdrożeniowe;
− dokumentacja systemowa – powykonawcza,
d) usługa przechowywania danych,
e) zabezpieczenie logiczne, system realizujący funkcję Firewall,
f) urządzenie sieciowe razem z osprzętem dostarczenie elementów systemu niezbędnych do zbudowania bezpiecznej infrastruktury dostępowej. Poszczególne elementy systemu muszą zostać dostarczone w postaci komercyjnych platform sprzętowych.
g) zasilacz awaryjny o mocy: 6 kVA / 6 kW
h) Network Attached Storage,
i) usługa wykonywania kopii zapasowych danych Zamawiającego w modelu zewnętrznego środowiska backupowego okres świadczenia: 02.01.2026 r. – 30.06.2026 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą agregatu prądotwórczego o mocy przy pracy awaryjnej LTP min. 17 kW, częstotliwość prądu zmiennego 50 Hz, napięcie 3x230/400V, wyposażony w akumulatory rozruchowe wraz z układem ładowania, napędzany silnikiem Diesla, w obudowie wyciszonej, na potrzeby projektu.

– zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik Nr 8B.

1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę
w bazie Urzędu Gminy Żurawica miejscowości Żurawica przy ul. Ojca Św. Jana Pawła II nr 1, kod pocztowy 37-710.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej:
a) Doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobą/osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, z uprawnieniami do:
- co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję architekta rozwiązań serwerowych, posiadająca aktualny certyfikat na poziomie „Expert” lub równoważny, wydany przez producenta sprzętu, który posiada Zamawiający tj. infrastruktura serwerowa klasy enterprise x86 firmy Nutanix, lub autoryzowany ośrodek szkoleniowy, potwierdzający znajomość projektowania, konfiguracji i optymalizacji serwerów posiadanych przez Zamawiającego;
- co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję Administrator HCI posiadająca certyfikat na poziomie „Professional” (lub wyższy) w zakresie administracji i zarządzania rozwiązaniem hiperkonwergentnym, które posiada Zamawiający tj. „Nutanix HCI”, Certyfikat powinien być wydany przez producenta platformy (np. Nutanix,) lub autoryzowanego partnera i potwierdzać umiejętności zarządzania oraz utrzymania środowiska HCI.
(dotyczy Części I zamówienia „Usługi oraz sprzęt IT”)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, których wymagał w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia.
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami wskazanymi w dokumencie „Opis Przedmiotu Zamówienia” – wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
karty techniczne oferowanych „Poszczególnych elementów systemu bezpiecznej infrastruktury dostępowej (platforma, przełączniki, UPS, Network Attached Storage); obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametry zawarte w załączniku Nr 8A do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”, karta techniczna oferowanego agregatu prądotwórczego obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez to urządzenie parametrów zawartych w załączniku Nr 8B do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik nr 3 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane na podstawie art. 118 ustawy Pzp); jeżeli dotyczy,
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu
udostępniającego zasoby; jeżeli dotyczy,
Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (składane na podstawie art.
117 ust. 4 ustawy Pzp);jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – wymaga aby co najmniej jeden lub wspólnie wykonawcy spełniali warunek uczestniczenia w postępowaniu określony w dział
VIII ust. 1 pkt 4) lit. a) SWZ. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w
projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wg. wzoru przygotowanego przez Zamawiającego za pośrednictwem funkcjonalności do złożenia, oferty dostępnego na Platformie Zamówień Publicznych e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.