Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Gminie Jasieniec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIENIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Jasieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-604
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (048)661 35 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jasieniec@jasieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Gminie Jasieniec.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eb20fa9-e5bf-4a24-b117-67d1c3b3c098
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038190/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w gminie Jasieniec
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eb20fa9-e5bf-4a24-b117-67d1c3b3c0983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9eb20fa9-e5bf-4a24-b117-67d1c3b3c098 ; https://bip.jasieniec.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie. Zalecany sposób komunikacji - za pośrednictwem poczty e-mail: jasieniec@jasieniec.pl, a także za pomocą dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego na platformie e-zamówienia. Złożenie oferty możliwe jest jedynie poprzez zakładkę "Oferty/wnioski" i przycisk "Złóż ofertę". Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto "Wykonawcy" na platformie e-zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do składania ofert. Instrukcja składania ofert dostępna jest na platformie e-zamówienia w zakładce "Centrum pomocy". Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formacie danych: .pdf, doc., docz., .xls, .xlsx, .odt.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-zamówienia wynosi 150Mb. Dokumenty związane z postępowaniem będą publikowane na platformie e-zamówienia oraz na stronie https://bip.jasieniec.pl , zakładka Zamówienia publiczne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gmina Jasieniec z siedzibą w Jasieńcu, ul. Warecka 42, w imieniu której działa Wójt Gminy Jasieniec.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: odo@jasieniec.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4) W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane będą przetwarzane w celu jak w pkt 3.
5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych tj. 10 lat. Natomiast z przypadku danych podanych dobrowolnie – co do zasady do czasu wycofania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie.
6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Część nr 1 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne .
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Część 2 - odpady segregowane
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Część 3 - opony, odpady wielkogabarytowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Część 4 - odpady biodegradowalne
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Część 5 - pozostałe odpady zbierane w sposób selektywny
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) warunek posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWykonawca musi mieć zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi będącymi przedmiotem zamówienia (w danej części).
Wykonawca ma posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (w danej części).
2) warunek zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniem (w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 usług:
dla części nr 1 – obejmujących zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 300 Mg
dla części nr 2 – obejmujących zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 100 Mg
dla części nr 3 – obejmujących zagospodarowanie odpadów komunalnych typu opony, odpady wielkogabarytowe o łącznej masie co najmniej 40 Mg
dla części nr 4 – obejmujących zagospodarowanie biodegradowalnych odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 30 Mg
dla części nr 5 – obejmujących zagospodarowanie pozostałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny o łącznej masie co najmniej 15 Mg
przez okres co najmniej 10 miesięcy każda z usług.
Wykonawca może się wykazać tą samą usługą w różnych częściach, jeśli usługa obejmowała odpady o frakcji wskazanej w danej części i zachowany zostanie warunek ilościowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi będącymi przedmiotem zamówienia,
2) dokumentu, potwierdzającego wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z wymogami ustawy o odpadach,
3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 5. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta składana przez platformę e-zamówienia powinna zawierać:1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja) – załącznik nr 1 do SWZ,
2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ,
3) odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji,
4) jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji,
5) jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnica przedsiębiorstwa,
6) w przypadku podmiotu wspólnego:
a) pełnomocnictwo do reprezentacji,
b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp;
7) w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego:
a) zobowiązanie do udostępnienia zasobów,
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazują w formularzu oferty dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo.
3. Wypełniając formularz ofertowy w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego tj. nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4). Oświadczenie to składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7. Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt.1 ppkt 4) - jeśli przynajmniej jeden z członków podmiotu wspólnego wykaże się wykonaniem opisanych tam usług w całości (Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych przez różne podmioty w celu wykazania spełniania warunku, określonego w Rozdz. VIII pkt. 1 ppkt 4)
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ) składa każdy Wykonawca. Oświadczenia te będą potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia te składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
wyłącznie kryteria oceny ofertINNE PRZETARGI JASIENIEC
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Gminie Jasieniec.
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Jasieniec".
więcej: przetargi JASIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lelis
- "Likwidacja dzikiego wysypiska odpadów zlokalizowanego na działce nr 766 położonej w obrębie Przełaj, gmina Sędziszów" - powt.
- Zagospodarowanie odpadów o kodach: 170101, 170904, ex 200199 200201, 200111, 200110
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zatory w roku 2026
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i w części zamieszkałych z terenu Gminy Zalesie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





