Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00518245/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
- 2025/BZP 00590936/01 - Wynik z dnia 2025-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA im. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO w WARLUBIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000273548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 20 A
1.5.2.) Miejscowość: Warlubie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 26 161
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pspwarlubie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pspwarlubie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aefe424f-2db4-48eb-9b54-0618f7ac993c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aefe424f-2db4-48eb-9b54-0618f7ac993c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00507363/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, w tym m.in.. świeżych owoców, warzyw, produktów kiszonych oraz nabiału, zgodnie z zakresem asortymentowym i ilościowym określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 125850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw świeżych produktów mrożonych, w tym ryb, zgodnie z zakresem asortymentowym i ilościowym określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 76500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw produktów pochodzenia zwierzęcego, w tym mięsa, jego przetworów oraz wędlin, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 77000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw świeżego pieczywa, zgodnie z zakresem asortymentowym i ilościowym określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw przypraw i dodatków smakowych, zgodnie z zakresem asortymentowym i ilościowym określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że wszystkie złożone oferty w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu. Powodem odrzucenia było niespełnienie wymogu formalnego określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. brak złożenia formularza ofertowego stanowiącego obligatoryjny element oferty. Brak tego dokumentu oznacza, że oferta nie odpowiada treści SWZ i nie może zostać uznana za ważną.
W konsekwencji, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia postępowania w tej części. Podstawę prawną stanowi art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że:
• oferty złożone przez:
1. Sklep Wielobranżowy Andrzej Kruk, ul. Dworcowa 5, 86-160 Warlubie,
2. Gminną Spółdzielnię „Samopomoc Chłopska”, ul. Dworcowa 2, 86-170 Nowe,
zostały odrzucone z uwagi na niespełnienie wymogu formalnego określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. brak złożenia formularza ofertowego stanowiącego obligatoryjny element oferty. Brak tego dokumentu oznacza, że oferta nie odpowiada treści SWZ i nie może zostać uznana za ważną. Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
• oferty złożone przez:
1. IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O. O., ul. Polska 20, 81-339 Gdynia,
2. TRANS-MER SP. J. A. i S. KACZMAREK, Glinnik, Al. Bukowa 51 A, 95-002 Smardzew,
3. Unifreeze Sp. z o. o., Miesiączkowo 110, 87-320 Górzno,
zostały uznane za niepodlegające wyborowi z uwagi na fakt, iż ich cena przewyższała środki finansowe, które Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Podstawa prawna: art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
W konsekwencji, wobec braku ofert możliwych do przyjęcia w ramach posiadanego budżetu oraz odrzucenia części ofert z przyczyn formalnych, Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia postępowania w tej części. Podstawę prawną stanowi art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że:
• oferty złożone przez:
1. Sklep Wielobranżowy Andrzej Kruk, ul. Dworcowa 5, 86-160 Warlubie,
2. Gminną Spółdzielnię „Samopomoc Chłopska”, ul. Dworcowa 2, 86-170 Nowe,
zostały odrzucone z uwagi na niespełnienie wymogu formalnego określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. brak złożenia formularza ofertowego stanowiącego obligatoryjny element oferty. Brak tego dokumentu oznacza, że oferta nie odpowiada treści SWZ i nie może zostać uznana za ważną. Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
• oferta złożone przez:
1. PIEKARNIA-CIASTKARNIA U KAROLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wiślana 6A, 83-140 Gniew,
zostały uznane za niepodlegające wyborowi z uwagi na fakt, iż ich cena przewyższała środki finansowe, które Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Podstawa prawna: art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
W konsekwencji, wobec braku ofert możliwych do przyjęcia w ramach posiadanego budżetu oraz odrzucenia części ofert z przyczyn formalnych, Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia postępowania w tej części. Podstawę prawną stanowi art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że wszystkie złożone oferty w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu. Powodem odrzucenia było niespełnienie wymogu formalnego określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. brak złożenia formularza ofertowego stanowiącego obligatoryjny element oferty. Brak tego dokumentu oznacza, że oferta nie odpowiada treści SWZ i nie może zostać uznana za ważną.
W konsekwencji, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia postępowania w tej części. Podstawę prawną stanowi art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 5 w Gdańsku "Róża Wiatrów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 6 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





