eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarlubieSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA im. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO w WARLUBIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000273548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 20 A

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 26 161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pspwarlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pspwarlubie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aefe424f-2db4-48eb-9b54-0618f7ac993c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aefe424f-2db4-48eb-9b54-0618f7ac993c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00507363/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, w tym m.in.. świeżych owoców, warzyw, produktów kiszonych oraz nabiału, zgodnie z zakresem asortymentowym i ilościowym określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 125850,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw świeżych produktów mrożonych, w tym ryb, zgodnie z zakresem asortymentowym i ilościowym określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 76500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw produktów pochodzenia zwierzęcego, w tym mięsa, jego przetworów oraz wędlin, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 77000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw świeżego pieczywa, zgodnie z zakresem asortymentowym i ilościowym określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw przypraw i dodatków smakowych, zgodnie z zakresem asortymentowym i ilościowym określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że wszystkie złożone oferty w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu. Powodem odrzucenia było niespełnienie wymogu formalnego określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. brak złożenia formularza ofertowego stanowiącego obligatoryjny element oferty. Brak tego dokumentu oznacza, że oferta nie odpowiada treści SWZ i nie może zostać uznana za ważną.
W konsekwencji, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia postępowania w tej części. Podstawę prawną stanowi art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że:
• oferty złożone przez:
1. Sklep Wielobranżowy Andrzej Kruk, ul. Dworcowa 5, 86-160 Warlubie,
2. Gminną Spółdzielnię „Samopomoc Chłopska”, ul. Dworcowa 2, 86-170 Nowe,
zostały odrzucone z uwagi na niespełnienie wymogu formalnego określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. brak złożenia formularza ofertowego stanowiącego obligatoryjny element oferty. Brak tego dokumentu oznacza, że oferta nie odpowiada treści SWZ i nie może zostać uznana za ważną. Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
• oferty złożone przez:
1. IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O. O., ul. Polska 20, 81-339 Gdynia,
2. TRANS-MER SP. J. A. i S. KACZMAREK, Glinnik, Al. Bukowa 51 A, 95-002 Smardzew,
3. Unifreeze Sp. z o. o., Miesiączkowo 110, 87-320 Górzno,
zostały uznane za niepodlegające wyborowi z uwagi na fakt, iż ich cena przewyższała środki finansowe, które Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Podstawa prawna: art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
W konsekwencji, wobec braku ofert możliwych do przyjęcia w ramach posiadanego budżetu oraz odrzucenia części ofert z przyczyn formalnych, Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia postępowania w tej części. Podstawę prawną stanowi art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że:
• oferty złożone przez:
1. Sklep Wielobranżowy Andrzej Kruk, ul. Dworcowa 5, 86-160 Warlubie,
2. Gminną Spółdzielnię „Samopomoc Chłopska”, ul. Dworcowa 2, 86-170 Nowe,
zostały odrzucone z uwagi na niespełnienie wymogu formalnego określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. brak złożenia formularza ofertowego stanowiącego obligatoryjny element oferty. Brak tego dokumentu oznacza, że oferta nie odpowiada treści SWZ i nie może zostać uznana za ważną. Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
• oferta złożone przez:
1. PIEKARNIA-CIASTKARNIA U KAROLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wiślana 6A, 83-140 Gniew,
zostały uznane za niepodlegające wyborowi z uwagi na fakt, iż ich cena przewyższała środki finansowe, które Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Podstawa prawna: art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
W konsekwencji, wobec braku ofert możliwych do przyjęcia w ramach posiadanego budżetu oraz odrzucenia części ofert z przyczyn formalnych, Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia postępowania w tej części. Podstawę prawną stanowi art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że wszystkie złożone oferty w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu. Powodem odrzucenia było niespełnienie wymogu formalnego określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. brak złożenia formularza ofertowego stanowiącego obligatoryjny element oferty. Brak tego dokumentu oznacza, że oferta nie odpowiada treści SWZ i nie może zostać uznana za ważną.
W konsekwencji, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia postępowania w tej części. Podstawę prawną stanowi art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.