Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00522032/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
- 2025/BZP 00524172/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-07
- 2025/BZP 00524311/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cysterska 22
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672680800
1.5.8.) Numer faksu: 672680803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1350f3e2-a505-4c19-993a-20c56a1cb2c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024341/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 „Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.25.2025.FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejsce realizacji zamówienia: teren Gminy Wągrowiec.
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy Wągrowiec, stosownie do art. 4 ust. 2 w zw. z art. 50 i 51 oraz art. 59 i 60 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w zakresie wynikającym z wnoszonych do Urzędu Gminy Wągrowiec, wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy.
Przewidywany zakres usług, podlegający wycenie w składanej ofercie wskazano poniżej:
1) 700 sztuk, projektów decyzji o warunkach zabudowy,
2) 50 sztuk, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zamawiający zastrzega, że ilości usług wskazanych powyżej są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wybrania najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje zamówienia w ilościach podanych w wycenie. Ilości rzeczywiste wykonanych usług w trakcie obowiązywania umowy mogą różnić się ilościowo od ilości podanych w zamówieniu. Minimalny zakres usług który Zamawiający zleci do wykonania w ramach niniejszego zamówienia będzie wynosił: 300 sztuk projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz 10 szt. projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres zlecanych usług obejmuje w szczególności:
1) wykonania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania z analizą,
o których mowa w art. 4 ust. 2 w związku z art. 60 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1130 ze zm.),
2) wykonania projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego z analizą, o których mowa w art. 4 ust. 2 w związku z art. 50 oraz art. 60 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1130 ze zm.),
3) wykonania inwentaryzacji urbanistycznej tzw. obszaru analizowanego, obejmującej m.in. inwentaryzację istniejącej zabudowy według funkcji, parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy oraz intensywności wykorzystania terenu, inwentaryzację istniejących dojść i dojazdów oraz innych elementów charakterystycznych dla analizowanego obszaru,
4) wykonanie projektów oraz analiz zgodnych ze wzorem otrzymanym od Zamawiającego,
5) współpracy przy rozpatrzeniu ewentualnych uwag, wniosków i zastrzeżeń stron postępowania wraz z wnioskami na piśmie,
6) każdorazowego wskazania organów, o których mowa w art. 53 ust. 4, 60 i 64 ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1130 ze zm.), do których należy wystąpić o uzgodnienie projektu decyzji,
7) opracowania końcowego projektu decyzji po wpłynięciu i uwzględnieniu ostatniego
z wymaganych uzgodnień (Zamawiający przesyła skany uzgodnień, które należy uwzględnić w opracowanym projekcie),
8) poprawienia sporządzonego projektu decyzji, w przypadku odmowy uzgodnienia decyzji ze względu na niewłaściwe zapisy w nim zawarte,
9) przygotowania projektów decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub inwestycji celu publicznego, w przypadku stwierdzenia po przeprowadzonej analizie, o której mowa powyżej, braku możliwości ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także w przypadku odmowy uzgodnienia któregokolwiek z organów, o których mowa w art. 53 ust. 4, art. 60 i art. 64 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1130 ze zm.),
10) godzinny dyżur minimum raz w miesiącu oraz wizja lokalna z pracownikiem merytorycznym, na prośbę Zamawiającego.
Sposób opracowywania zleconych usług:
1. Projekty decyzji wraz z analizami stanowiące przedmiot umowy Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu w jednym egzemplarzu w wersji papierowej z pieczątką i podpisem osoby uprawnionej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej edytowalnej (*.doc) - projekt decyzji oraz załączniki graficzne w wersji elektronicznej (*pdf).
2. Końcowe projekty decyzji należy opracować w części tekstowej i graficznej ( w skali i formacie otrzymanych materiałów) w wersji papierowej i elektronicznej (*doc), celem przesłania ich do Zamawiającego; załączniki graficzne w ilości min. 2 egzemplarzy.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekty decyzji wraz z analizami w terminie:
1) termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, gotowego do wysłania do instytucji opiniującej - do 14 dni od daty przekazania przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji wraz z załącznikami,
2) termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla wolno stojących, nie więcej niż dwukondygnacyjnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni zabudowy do 70 m², których obszar oddziaływania mieści się w całości na działce, na której zostały zaprojektowane, gotowego do wysłania do instytucji opiniującej - do 5 dni od daty przekazania przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji wraz z załącznikami,
3) termin opracowania projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, gotowego do wysłania do instytucji opiniującej - do 7 dni od daty przekazania przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji wraz z załącznikami,
4) termin opracowania projektu decyzji końcowej do 7 dni od daty przekazania ostatniego z wymaganych uzgodnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp:„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; […]”
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 17.11.2025 r. do godziny 9:00, nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 260 ust. 2 w zw. z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zobowiązany był unieważnić ww. postępowanie.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Świadczenie w 2026 r. usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Wągrowiec
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Zakup zasobów kwaterunkowych niezbędnych do uruchomienia zastępczych miejsc szpitalnych na terenie Gminy Wągrowiec
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 PRZY UL. KRÓTKIEJ 4 W WĄGROWCU
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 PRZY UL. REJA 10 W WĄGROWCU
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojekt. budynków mieszkalnych wielorodzinnych, w technologii prefabrykowanej, z budową wew. układu komunikacyjnego, budową przyłączy i instalacji zewn, przebudową sieci(...)
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
- "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Szamotułach - zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





