Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00522032/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
- 2025/BZP 00524311/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-07
- 2025/BZP 00537703/01 - Wynik z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Cysterska 22
1.4.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.7.) Numer telefonu: 672680800
1.4.8.) Numer faksu: 672680803
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524172
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00522032
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie powinien posiadać:
Sporządzenie projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy powierza się osobie, o której mowa w art. 5 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2004 r. poz. 1130 z późn. zm.), albo osobie wpisanej na listę izby samorządu zawodowego architektów posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej.
Uwaga:
Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także będzie uznawał kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej i pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) Doświadczenie Wykonawcy: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: - łącznie co najmniej 300 projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dla jednostek samorządu terytorialnego.
Uwaga:
1) W przypadku, gdy wartość sług wskazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).
2) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykonawca może wykazać się tylko tymi robotami (zakresem prac), w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) Doświadczenie Wykonawcy: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: - łącznie co najmniej 300 projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dla jednostek samorządu terytorialnego.
Uwaga:
Wykonawca może wykazać się tylko tymi usługami (zakresem prac), w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) Potencjał osobowy Wykonawcy
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą odpowiedzialną za sporządzenie projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w art. 5 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2004 r. poz. 1130 z późn. zm.), posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej.
Uwaga:
Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także będzie uznawał kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej i pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonania określonej działalności – wg Załącznika nr 5 do SWZ, wraz z kopiami tych uprawnień albo dokumentami potwierdzającym uprawnienia.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykazu wykonanych usług, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za sporządzenie projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Świadczenie w 2026 r. usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Wągrowiec
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Zakup zasobów kwaterunkowych niezbędnych do uruchomienia zastępczych miejsc szpitalnych na terenie Gminy Wągrowiec
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Dostawa ambulansu z wyposażeniem oraz przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Zakliczyn"
- " Rozwój Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Andrychowie poprzez przebudowę przyszpitalnego parku oraz zakup niezbędnego wyposażenia" - formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokum proj odbudowy zagrody z Wielkiego Lubienia na terenie Olenderskiego Parku Etno w Wielkiej Nieszawce" w ramach zadania "Rozbud Olenderskiego Parku Etnogr w Wielkiej Nieszawce - I etap
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zagospodarowania terenu rekreacyjnego w Księżynie wraz z oświetleniem i monitoringiem wizyjnym oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





