eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskDostawa przyrządów pomiarowych II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przyrządów pomiarowych II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=72024120

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - JW

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przyrządów pomiarowych II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5be88fc1-d7a4-4ba4-a6f9-432364bff361

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa przyrządów pomiarowych II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447827

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 51/TP2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 610920,81 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245512,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Multimetry cyfrowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 12131,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Sondy

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 10152,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przewody do PMA 77420250-029

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 11664,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Manometr 8993160-829-FF 3000PSI

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 11145,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Manometr 8993144-829-FF 1500PSI

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 259,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Manometr 9456007-FF 600PSI

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 1090,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Manometr 8993186-829-FF 8000PSI

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 20736,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Struna spiralna sondy wideoskop. MAJ1245

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 12916,80 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Sprawdzian 68D150112-1001

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Sprawdzian 16A12071-31

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 5076,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Suwmiarki

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 1990,44 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 – Czujnik temperatury powietrza DY1146

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 216,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 – Hak do przeglądu boroskopowego, przewód prowadzący boroskopu i struna

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 31721,76 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 – Czujnik tlenu SGNSC-HP 581922-009

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 58212,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15 – Refraktometr RZ-3

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7931,52 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16 – Termometr VA-25FR-72-A-05-J2-12B

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 1031,40 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 17 – Tester sprężyn rozciąganych LG-100

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 4609,44 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 18 – Przyrządy pomiarowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 12052,80 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 19 – Urządzenie napełniania pneumatyków 1065

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 12486,96 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 20 – Manometr powietrza cyfrowy DG-10-E

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 6723,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 21 – Przyrządy pomiarowe dla Sekcji Szkoleniowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 13645,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17170,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17623,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17170,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fin Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: al. Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-256

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17170,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 zamówienia do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w tej części na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 zamówienia do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w tej części na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9162,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9162,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9162,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Mea Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477

7.3.3) Ulica: os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9162,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6558,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6558,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6558,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Mea Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477

7.3.3) Ulica: os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6558,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8828,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8828,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8828,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Mea Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477

7.3.3) Ulica: os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8828,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 7 zamówienia wszystkie oferty Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały odrzucone. W związku z tym działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14883,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17773,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14883,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Borimex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172065900

7.3.3) Ulica: Borowa 110A

7.3.4) Miejscowość: Borowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-305

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14883,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: al. Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-256

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fin Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: al. Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-256

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1808,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3496,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1808,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: al. Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-256

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1808,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1628,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1628,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1628,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Mea Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477

7.3.3) Ulica: os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1628,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 13 zamówienia do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w tej części na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 14 zamówienia do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w tej części na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 15 zamówienia wszystkie oferty Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały odrzucone. W związku z tym działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia część 16 postępowania na Dostawę
przyrządów pomiarowych II na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11558,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11558,52 PLN

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5104,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5104,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: al. Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-256

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5104,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31597,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31597,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31597,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Mea Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477

7.3.3) Ulica: os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31597,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10209,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46582,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10209,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: al. Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-256

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10209,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6937,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16435,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6937,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Borimex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172065900

7.3.3) Ulica: Borowa 110A

7.3.4) Miejscowość: Borowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-305

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6937,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 21 zamówienia do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w tej części na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nr 259/FIN/2024 z dnia 24.09.2024 - cz. 1, 9, 10, 11, 17, 19;
Umowa nr 260/FIN/2024 z dnia 24.09.2024 - cz. 8, 20;
Umowa nr 274/FIN/2024 z dnia 07.10.2024 - cz. 4, 5, 6, 12, 18.
Termin realizacji 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy jednak nie później niż 29.11.2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.